Saturday 5 November 2011

Što muškarci vole kod žena

Nebrojiv puta, čuo sam žene ustati unisono i reći na njihovim najglasnije glas, Muškarci će uvijek biti muškarci, znamo što žele. Samo ako su znali ... ono uistinu želimo. Kulturno i socijalno, muškarci su stereotipno biti žena lovaca, ili preciznije, seksualnog predatora. Iako muškarci ne svaki put da biste dobili ni najmanjeg pojma o tome što žene mogu misliti i djelovati u samom sljedećem trenutku, ljudi su ne manje složena i zagonetan!
Što muškarci vole u odnosu
Čini se da idiosyncrasies oba spola je nužna za njihovu mirnog suživota! Raspravljajući 'što muškarci vole kod žena' je izazovan zadatak kao različitih ljudi žele različite stvari! Tako sve one žene koji su strpljivo čekali znati 'što učiniti muškarci kao u žena', čitati dalje otkriti umove ljudi! I yeah, ja iskreno ću vam reći što muškarci stvarno želite iz žena (Vjerujte mi, mi ne laž uvijek!)
Fizička Intimnost; Ok, dame, trebate ne mrštenje, fizičkim intimnost, ja iskreno znači poljubaca, zagrljaje i ... seks. Mi na vrijeme su opsjednuti sa seksom i sport (može biti naši geni su činili takve), a mi svibanj želite da vam trebao izgledati kao sljedeći Bond djevojka! Ali onda, objesiti na, to ne znači da smo završili ovdje. Tu je mnogo više muškaraca nego koji zadovoljava oka. Mi iskreno učiniti žele poduzeti neko vrijeme i znate naše žene. I neka je ne samo pretvarati da su muškarci koji vole seksualno aktivni partneri. Čak i žene to ne želite, iako oni svibanj neće biti tako vokalnog o tome (ili su oni?).
Mi ne prelaze granice požude i mi imamo posebnu žudnju da se stvarno poseban za našu posebnu osobu! Dijeljenje i istražujući finije dimenzije našu curu osobnosti je ono doista želimo učiniti. Fizička veza je samo jedan od mnogih mnogih želja muškaraca. Gledamo za to, ali mi ne idu samo nakon njega. Mi smo mnogo dublje od područja koje fizičke riječi. A postoje raznih drugih razloga muškarci poput žena. Iskreno! C'mon nas morate vjerujemo!
Atraktivnost; Prije glomazno rđavo osuditi privlačnost samo jednu dimenziju fizičkog ljepote, pustiti mene izraditi li svjesni da atraktivnost je prilično relativna koncept i mogu imati različita značenja svakog čovjeka. Što muškarci vole kod žena fizički je očito svima! Dok ja ne poriču da je lijepo klesanog tanak i dobro zaobljena figura, duge kose, lijepih očiju i osmijeha fantastične mogu nas pomesti off našim nogama, to nisu jedini osobine koje može voziti nam ludo!
Elegancija i povjerenje žena često su važniji kriteriji za muškarce (za većinu od nas). Što muškarci vole kod žena je odijevanja osjećaj da odiše senzualnošću na pozitivan način. Više od bitak plavuša, želimo žene za prekrasan izgled u vlastitom zone udobnosti! Mi volimo da žene prerušiti se za nas. Atraktivnost can proljeće od načina razgovarate, iz vaš osjećaj humor, ponašanja i izražajnim junaštvo! Show off priroda žena je vrlo neugodno za muškarce. sebe Biti je uvijek najsigurnije put za oba, muškarce i žene, osobito u zdrav odnosima. Pročitajte više o tome što muškarci žele žene znati.
Neki od očigledno stvari ljudi o ljubavi žene nisu teško shvatiti. Vedro lit lice s primjesa slatki osmijeh, kosa pada na ramena i nekoliko zagonetan pogled može ostaviti nas začaran! Mi ne sviđa nijem žena i cijenimo mekom i slatko glas umjesto shrilling i glasno glasan ženki. We pronaći Vam atraktivna kada ste avanturističkog i čak ponekad ako ste prankster. Nalazimo privlačnosti u onih ženki oko kojima osjećamo ugodno. Mi ne vas, osim da bude savršena na 10, malo manje nikada nije problem. Uostalom, nitko nije savršen.
Nema prigovaralo i broj kučka, Djevojke, znamo, kučka je sastavni dio vaše prirode, tako da bez tebe objašnjava mnogo o kučka, u kojoj ste svi već imate majstorstvo, samo sam htio reći, mi ga mrzim. Ozbiljno, nikada ne možemo tolerirati. To je ponekad nadilazi naše logike da neke od naših stručnih komentara na kukati temu (e) tako da smo na šutnju, površno našoj glavi samo 'Da' i 'Ne' znakova.
Možete razgovarati vaš girl prijateljima ali onda kada dođeš nam, ne trošiti vaše energije opet na istu temu. Možemo razgovarati o nogometu, pa čak i hokej na ledu, ali teško možemo probaviti ozbiljne kučka. Sada ne misliti nas kao neosjetljiv bića. Mi smo uvijek spremni slušati vas na bilo kojem pitanju. Muškarci diviti se ženama koje ne kuja njima! Ne postoji mnogo lijepe teme za razgovor o tome?
Prigovaralo je još repelling faktor za muškarce. Iako smo smo se prigovaralo od našeg djetinjstva od strane naših majki, mi nikada ne žele to biti učinjeno po vama! Daj nam naše zbog prostor i ponekad slobode! Ćemo vratiti vama, na kraju dana. Prigovaralo je ono što muškarci nikad ne sviđa, nikada ikada! Mi volimo da se slušali i zbrinut. Dakle, kada smo s vama, mi osim da postoje bolje stvari za razgovor od kučka! A kad smo oko vas, mi stvarno ne dobijete vaše gossips i raspravama!
Povjerenje, Ljubav i Care; Što muškarci ljubavi o ženama su njihove slatke geste koje tuš ljubav na nas. Volimo kada polako šapat u našim ušima, 'volim te med'. Mi volimo kada nas razmaziti barem jednom u neko vrijeme. Se tretira kao dijete ponekad ne daju nam neki osjećaj sigurnosti i samopouzdanja je potrebno mnogo ljubavi. Dakle, kada kuhati za nas osjećamo više nego sretni. Mi volimo kada shop za nas i koje volimo kada odgovorite na naše pozive i tekstovi, bilo da se u ponoć ili malen sati ujutro. We ljubite svoje iznenađenja i prasak smijeha.
Bez obzira koliko slobodnog djelujemo, duboko u našim srcima, trebamo osjećaj sigurnosti. Ako ste ikada pitali Kada muškarci uistinu postati ozbiljni, zatim na neki stage, kada naš testosteron je uravnotežen i mudrost preuzima naše nesmotrenost, činimo žele biti u ozbiljnoj vezi. Osjećaj sigurnosti u vezi bitno da nas i ovdje želimo ženu koja može graditi povjerenje i učiniti nas vjeruju da možemo pobijediti na svijetu (uz neke doze ega hranjenja).
Povremena pampering, znate, pomaže nas da bismo naizgled nemoguće, moguće. Na nekim puta, mi dobiti ojađen kada pokušate rezati kroz naš ego i ako reći ne možemo učiniti, ne možemo učiniti. Netko tko može prihvatiti određeni dio naše ludosti i nas vole bezuvjetno (radimo odgovoriti natrag s istim) je ono što smo diviti u žena.
Međusobnog povjerenja i razumijevanja je najveća potreba svakog čovjeka koji želi biti u počinio odnos. Dakle u sustini, muškaraca tražiti za razumijevanje partnere, kao u dugoj vožnji, želimo obilnom ljubav i osjećamo da samo razumijevanje žena može nam dati taj. Pročitajte više na odnos pitanja.
Odaju tajni!; Često sam osjećam žene su poput anđeli (Ok, dame može osjetiti ponosni, nema problema) i kad kažem tako, ja ne zamisliti ih biti u posjedu neke čarobne štapić koji čini muškarci učiniti nešto kao po ženske narudžbu! Kao popularno kaže, žena može učiniti ili break čovjek i sigurno, oni imaju nešto čarobno, neke 'Odaja tajni' koji može usmjeriti čovjeka energije iz ženskog lov ili nesmotrenost, njih channelize, daju određeni put i stvarno njima! Nije iznenađuje, muškarci često kažu da njihova supruga ili djevojka je najbolja stvar koja Dogodilo im!
Činimo osjećamo da žene čine značajan doprinos u našem uspjeha, kako u profesionalnog i osobnog života. Muškarci možda neće prikazati da žele biti vođeni i posjedovali, ali njihova nježniju stranu čini osjećaju da biće posjedovali u sebi nevjerojatna osjećaj! Partner podijeliti naše najdublje želje, radosti i užitaka su neke od osobina što dečki kao u žena. Pročitajte više na odnos savjet za žene.
Nema Infiltrators!, Poziva ga muški ego, ali ozbiljno, mi se ne sviđa da se puno govoriti o svojim bivšim ili previše o tome momak ili taj tip! Mnogi ženke će ga definirati biti očitovanje velikih muški ego ili precizno ljubomore ili čak nesigurnost, međutim, pitanje činjenica je, mi ga mrzim. Ona nas pisses off. smeta, imam izjavio, mi ne sviđa pričaju 'previše o vašoj prošlosti ...' pa nemojte pretpostaviti smo intolerant ili neosjetljivi. Spremni smo slušati vas, zapravo volimo slušati vas, shvaćate i volite ali kada netko pokušava infiltriraju naše-srce-zone-teritorija, možemo, puta biti nasilan i slamanje njihovog glavu.
I je istina, obrnutog načine također, čak žene neće prihvatiti nevjeru ili bilo vanbračni poslove. Dakle, ako ste s nama, mi ne voljeti govori previše o svojim ex, ozbiljno. Lijepljenje i povjerenje iz ženski strani je najvažnija kvaliteta ono što ljudi kao u žena. Za muškarce, netko NJIHOVOG'S je ono čini ih ples u radosti i tako to ne ženi (Nije to?).
Odnosi i brak su proces odrastanja sa svojim partnerom. Osim starenja, jedan je odrasti s partnerom, na svim razinama ljudske dimenzije. Kada čovjek stvarno voli ženu i Mislim stvarno, on iskustava drugačiji carstvo svijeta. U ovom svijetu, stvari učinite premjestiti izvan fizičkog (zvuči arhaična ali to je konačan istinu) i njegova energijama transcendira ljubav biti više nego fizičku ili emocionalnu iskustvo. Međutim, ovoj fazi dolazi do različitih ljudi u različitim životnim dobima. Za neke muškarcima, sretan realizacija da njegova partner ima bio najbolji dar ikada mu dolazi kasno i za neke dolazi rano (sretnike!).
I ti ljudi ne dobiti osjećaj osobnog i duhovnog zadovoljstva. Jednom postigli i osjetio, ovaj pogoni muškarci, koji su trebala biti egoistične ili tvrd vrsta ili god se zovu, djelovati nesebično za njihovu ljubav! Bezuvjetna ljubav, to je ono iskusan nadmašiv sve ljudske ograničenja. Na takav fazi ljubavi, muškaraca uistinu osjetiti ono Antoine de Saint-Exupery lijepo ima izrazio, Ljubav ne sastoji u gazing na međusobno ali u potrazi zajedno u istom smjeru.
Ovdje su dva članka koji će vam dati neke lijepe uvid i trošiti vašem neznanju o tome što muškarci vole kod žena:, ono što ljudi pronaći privlačan ženama, Što muškarci žele u vezi, kraju, ali ne i najmanje važno, nema fiksne formule ili standardne that može reći: 'Što muškarci vole kod žena'. Zapravo, jedan čovjeka nebesko tuđi pakao, tako ovisno o individualnih preferencija, različite muškarci svibanj željeli različite atribute u žena. Dakle, nadam se da je dobio jasniju sliku o 'Što muškarci vole kod žena'. Čak i ako još uvek nisi dobiti ovaj, ne brinite, upravo kao vama, mi muškarci također vrlo zbunjeni stvorenja i pa tko zna vrlo sljedeći čovjek naiđete je upravo suprotno od onoga pisano ovdje! No, još uvijek postoji nada u ljubavi! Iskreno!

No comments:

Post a Comment