Saturday 5 November 2011

Sweet Love Izreke

Kao što je popularna pjesma od 1960 "," Ljubav pokreće svijet 'round' tako evocatively izražava, ljubav je uistinu sastavni sila koja postoji u ljudskom životu. Prema srednjovjekovne teologije, smatralo se da ljubav je načelo čimbenik koji postavljaju svemir sam u pokretu.
Ljubav je osjeća i izražava u bezbroj nijansi, iz joyful trenutke i mjehurića giggles, na sate razdvajanja proveo u čežnja, pa čak i tužan misli koje se mogu prevladati nas, ljubav sprejevi svih svojih boja u ogromnom nebu naših emocija. Evo nekoliko slatka ljubav izreke - koje se kreću od blagorodan na sentimentalan, pa čak i nekoliko smiješno one - da možete podijeliti s nekim posebnim ili jednostavno uživati ​​sami:
Ja te volim - one tri riječi imaju svoj život u njima., - Alexandra to Nicholas III
Soul ispunjava dušu na usnama ljubavnika. - Percy Bysshe Shelly
Htio bih pobjeći, Od vas,, Ali ako ne dođe, i naći me ..., A ja bih umrijeti.; - Shirley Bassey
Ja sam bio začuđen da su ljudi mogli umrijeti mučenici za svoju vjeru -, ja sam shudder'd na to., A ja naježiti više nema., Ja sam mogao biti martyr'd za moje vjere; Ljubav je moja religija, i mogao sam umrijeti za to., Ja sam mogao umrijeti za tebe.; - John Keats
Što se krije iza nas, i ono što leži pred nama su male stvari u odnosu na ono što leži u nama. - Ralph Waldo Emerson
Ja bih letite do Mjeseca i natrag ako ćete biti. . . ako ćete biti moje dijete., - Od pjesmu Savage Garden
Drugim muškarcima, rekao je da su vidjeli anđele,, Ali, vidio sam tebe, I ti si dovoljno.; - G. Moore
Rad kao ti ne treba novac. Ljubav kao da nikad nisam bio ozlijeđen. Ples kao što nitko ne gleda. - Đačka Paige
Na dodir ljubavi, svatko postaje pjesnik. - Platon
Ljubav je kompas života. - Peckeroy
Ljubav je odgovor, no dok ste čekajući odgovor, seks podiže neke prilično zanimljiva pitanja. - Woody Allen
Prijatelj je blago.; Dragocjenija od zlata,: "Za ljubav zajedničko je neprocjenjivo, i nikad ne ostari., - Nepoznatog izvora
Gledajući unatrag, ja sam to žaljenje, da prečesto kada sam ljubio, ja nisam tako reći. - David Grayson
Potrebno minute da se sviđate nekome, jedan sat da se kao netko i dan za ljubav nekoga ali to traje jedan životni vijek je zaboraviti nekoga. - Nepoznati izvor
Ljubav je kao sviranje klavira. Prvo morate naučiti igrati po pravilima, onda morate zaboraviti pravila i igrati iz vašeg srca. - Nepoznati izvor
Živjeti kroz osjećaj i da će živjeti kroz ljubav. Za osjećaj je jezik duše, i osjećaj je istina. - Matt Zotti
Morate hodati pažljivo u početku ljubavi, trčanje preko polja u vaš ljubavnik ruke mogu samo doći kasnije, kada ste sigurni da neće smijati ako putovanje. - Jonathan Carroll, Izvan Dog Muzej
Postoje nikad dosta I Love You's. - Lenny Bruce
Znate li što to znači da dođe kući noću na čovjeka koji će vam dati malo ljubavi, malo ljubavi, malo nježnosti? To znači da ste u krivu kuću, to je ono što to znači. - George Burns
Sreća dolazi više od ljubavi koje su se tada volio, i često kad naše ljubavi čini ranjeno it samo naše taštine krvarenja. Voljeti, i biti povrijeđeni često, i ljubav opet - to je hrabra i sretan život. - JE Buckrose
Ljubavi treba prikaz svih cijeli sjajem, poput pauna, prije nego što to može biti cijenjena. - Nepoznati izvor
Mnoge vode ne mogu ugasiti ljubavi, niti može rijeke ga poplava daleko. - THE Biblija, Pjesma nad pjesmama 8:07
I sve je to bilo poznato da ljubav ne zna dubine svoje dok sat razdvajanja. - Kahlil Gibran
Neka ne prođe sati u mraku. Kindle svjetiljka ljubavi sa svojim životom. - Rabindranath Tagore
Ljubav ne čini svijet ići 'round. Ljubav je ono što čini vožnja isplati. - Franklin P. Jones

No comments:

Post a Comment