Tuesday 8 November 2011

Želja i odlučivanje

By: Ira Allen
Dakle, bio sam razgovor s moj susjed kasno sinoć. On je pokucao na moja vrata oko ponoći, zadivljen, ako sam završio čitanje svoju knjigu o želji, a on je napušta grad, kako je rekao, i to treba vratiti. Ja sam odavno izgubili nikakvih osjećaja krivnje za ne čitam knjige kad ste se pritisak na mene, nakon svega, ti ne bi osjećati krivim ako netko inzistirao na pozajmljivanje vam puzzle, a niste imali vremena da biste dobili to, pa zašto knjiga?-ali sam bio malo žao što je uzimajući ga natrag. Ja bi volio čitati stvar.
Umjesto toga, završio sam da razgovor s njim o svojoj budućnosti: vrsta zanimljiva, zapravo. On je ovdje u Parizu, za proučavanje Tantre, radeći pod majstor putuju on može samo kakve priuštiti slijediti. Bez viza ili dozvola za rad i još gore, nema Francuski-on je vlasništvo tvrdo vrijeme pronalaženje dovoljno posla da dopuni svoju malu mirovinu, pa je razmišljanja da napusti Pariz.
Natrag u SAD-u je djevojka, ona nije jedna, ali ona je jedna, a ona ga želi. Tamo, također, je iznajmljivanje kontrolom stan u Manhattanu East Villageu, na raspolaganju mu je posljednji put u ovoj idućih mjesec dana. Ovdje u Parizu ima sve veće frustracije imaju premalo novaca za održavanje životnog stila na koji je on navikli, malo sreće je nedavno u pronalaženju ljubavnika, mali i odvratan stan, a dan ili dva sa Master svakog mjeseca. Negdje na jugu Francuske, postoji još jedan tantričkog učitelja, oni imaju dobru vezu, ali ona je nedavno uzdignut na status Master, a nije izvjesno je spremna da se na učenike.
Ovdje i sada postoji odluka da se napravi. I tu je pitanje kako to učiniti. Kao što smo razgovarali o njegovu situaciji, više spoznaja o želji i donošenje odluka isplivati ​​za mene. Možda je većina primjeran je ono što slijedi.
Ne postoji takva stvar kao jedan istinsku želju, iz koje svi ostali želje su lažne distractions, to je lažno način sebe prepričao u true / false dihotomija to ne samo da već nije, ali je zapravo štetan. Primjer: moj susjed mi kaže da je njegov pravi želja je slijediti Tantrički put, na studiju pod legitiman Master. Pa ipak, ova izjava slijedi teško na petama od zdrav, čežnja opisi djevojka i stan u New Yorku. Te želje, što se činilo tako stvarno kao što im pripovijedati, degradirani su sada na status lažne želje, odvlačenje pažnje od pravog puta. A ja ne mogu pomoći, ali pitam se: Što je to što odjednom čini ove želje, jasno osjetio, bez sumnje pravi, iznenada lažna? I koje su posljedice ove lažno odluka?
Pa, Jadnik ne samo da još mora donijeti odluku o tome što će on učiniti (boravak u Parizu, eking iz života? Pritisnite problem s Učiteljem na jugu? Voditelj za Indiju? Smjestite back down u New Yorku?), No sada se osjeća krivim zbog da bi tu odluku. By sam reći da je želja da slijedi tantrički put je jedini pravi želja mu je, on nije napravio sve one druge želje otići, ali on ih je kaznenim djelom! Čini se da postoji jednostavan lekciju da se iz ovog: sve želje su stvarne želje.
Sada, to ne znači da su sve želje su jednostavne ili želje da neki ne prikrivaju druge želje, djelujući kao ekrani u koliko se na način da Freud opisuje ekran sjećanja (koja je istaknuto mjesto u našim mentalnim ožujak vremena, i privući pažnju od značajnijih uspomene, ali to učiniti na način koji je osjetljiv na analizu i intervencije). No, to ne znači da mi to dugujemo sebi, kao što je pitanje i poštenje i praktičnosti, da se zaustavi inzistirajući na tome da neke naše želje su pravi a drugi nisu. Jer, kada pogledamo dublje, možemo naći nešto još više uznemirujuće.
Oni želje we prvaka, pravi su, da nitko nije iznenađenje, uglavnom one koje smatramo da bi trebalo imati, one vidimo kao najbolji u nekom smislu. Što je uznemirujuće o tome način na koji smo se izvadak iz donošenja odluka, kada smo odrediti kao želje kao istinito, za razliku od lažnih želja da ocjenjujemo više negativno, smatraju se manje poželjno (u smislu da to ne želimo ih ima, stvarno). Govoreći: Moja istina je želja slijediti tantrički put studija, kao učenik na glavni, ja sam zapravo rekao, ja ne stvarno morati donijeti odluku o tome što učiniti s mojim životom, odluka između mojih vrlo realna , proturječne želje.
Ova odluka već je napravio za mene, po prirodi svoje želje sebe. Ja svibanj ne mora nužno djelovati na njoj, ali ja ću uvijek znati što je prava stvar učiniti je-jasno, to je da slijedite moje istinske želje. To je umirujuce, jer nas oslobađa samog realnog opterećenja izbora-na teret da je, kao što sam napisao na drugom mjestu-posebno je teško uz rame, upravo zato što mi razumijemo, čak i ako razumijemo nešto drugo u životu, da mi nikada stvarno dovoljno informacija ili kapaciteta za napraviti pravi ili najbolji izbor o tome ništa. Postoji jednostavno previše faktora.
No, krije u fantastični istinske vs lažne želje nije rješenje. Jedino rješenje, kao što sam ga vidjeti, za moj susjed, za sebe, za netko drugi-da prihvatiti teret nemoguće izbora, donošenja odluka u mraku, uzimajući sve naše želje kao pravi, odabir vagati nešto jače od drugima, djelujući na želje odlučimo privilegija, a zatim u nadi da sve ispadne nekako. To nije točno većina utješno mantre oko (preuzima odgovornost za nešto što ne može predvidjeti ishod, tretirati sve svoje želje kao realne, birati između njih, i nade za najbolje), ali to je jedan iskren. Pa, to pokušava biti iskren jedan, barem. Tko zna, stvarno, da sam dobio čak i da je pravo?

No comments:

Post a Comment