Monday 5 December 2011

Montaža Skijanje Vezovi

Moj prvi susret sa snijegom je bio kad sam okrenuo 15. To je bio moj prvi izlet u Salt Lake City, Utah, i stvarno sam uzbuđen to probati moje ruke na snijeg skijanje i snowboardinga. Iako izgleda zabavno na televiziji, a filmove, sport je prilično teška. Već prvog dana sam otišao ravno do ski shop tako da sam mogao iznajmiti neke skije za svakoga. Ali na moje sreće, svi od njih su već iznajmljuju. Tako da moj bratić i ja odlučio kupiti nove. I čim sam ih imao u rukama, imao sam upitnik na moje lice. Nisam znati kako montirati skije i što točno sam trebao učiniti. Stvarno sam bio težak to shvatiti što vrste skija su i tome da se moje noge unutra, tako da ne bi pasti pri skijanju vani. Ništa činilo da rade i sam bio uzimajući frustriran po minuti. Moje obitelji nije bio čak i tamo da mi pomogne. Zato sam počeo u potrazi za nekoga da mi pomogne. Srećom, jedan skijaš je vidio mene sjedi na tribine sa mojim ski vezovi, prišao da pomogne. Što sam o tome pisati u ovom članku dat će vam određena montiranje ski vezovi za uporabu (courtesy: plemeniti skijaš). Vi ne morati proći kroz neugodnosti kao što sam učinio, dok sam bio zauzet s montiranje ski vezovi.
Montaža Skijanje Vezovi Upute
Ukoliko ste kupili skije, onda će biti neki montiranje ski vezovi za uporabu pod uvjetom da se s njima. Pažljivo pročitajte upute pažljivo kao što različiti proizvođači imaju malo drugačije pozicioniranje upute jedan od drugog. Pročitajte više na skijanje savjeta za početnike. ; Prva nožni prst komad treba biti skinut sa ski boot. Možete sami voditi s oznakom u sredini jednog ski. Držite boot u središte skijaških površini gdje ga treba biti instaliran na. Koristite ravnalo tako da boot će biti točno u sredini (širine). , Od sredine svaki otvor, koju će napraviti točku sa marker. Držite boot ispravno i obvezujuće tako da oni ne držati klizna svugdje prije nego što imate priliku napraviti oznake. Nožni prst komad dolazi off boot nakon što završite označavanje. , Match vijaka koja je došla s vezovi i odaberite onaj koji je tad manji od ostatka vijaka. Instalacija vijak pomoću električnog bušilica. ; Ne pretjerate i izbušiti rupe pomoću vijka. To bi trebao ići dovoljno u označenim lokaciji, točnije, do pola u ski. , Uzmi neke epoksi i primijeniti malo u svakoj rupi. Primjenjuju samo da popuni polovicu rupe, a ne u potpunosti pečatom. Stavite sve vijke u označenim mjestima te ih vijak ispravno. Neka epoksi se potpuno osuši. , A palac boot će puknuti u novoinstalirani obvezujuća. Morat ćete napraviti još jedan trag na dnu pakla. , Znak ste upravo napravili će vas voditi u usklađivanju montiranje ski vezovi komad u povratak u pakao. Još jednom koristiti ravnalo do centra komad (širina). Nakon što je peta je u to ispravno mjesto, uzmi marker učiniti još jedan mali trag u središtu svih rupe za vijke. ; Slijedite isti bušenje upute navedene gore i slijedite isti postupak s epoksidnim. To će osigurati petu komad na mjestu. Neka epoksi se potpuno osuši. Pratite sve te ugradnje ski vezovi upute za drugu stranu. ; Montaža snowboard Vezovi Upute
Prvi korak prema good snowboarder uči kako montiranju snowboard vezova završite. Ovisno o tome koji brand snowboard koji ste upravo kupili, slijedite upute navedene u nastavku. ; Stavite vezovi preko snowboard. Lijevoj strani obvezujuće će biti blizu prednje ploče. ; Prema vaš stav preko snowboard ćete uskladiti obveze na svakoj rupu na brodu. Ako ste novi na snowboarding, koristite rupe u središtu. Podesite razmak ovisi o tome koliko ugodno se voziš odbora. , Naći ćete da usred disk će ići unutar praznih krugova u dnu. Tu su kutovi na svakom diskovima koji bi trebao biti ukazano na nuli stupnjeva ka strani ploče. Svaki od tih rupa treba biti okomita na strani ploče. ; Rotirajte vezova dok vas držati u središtu diskovi nepomičan. Stavite čizme unutar vezovi ih klizna unatrag i prema naprijed dok se reze na savršeno u snowboard. Možete uzeti i čizme od sada imajući u vidu da obveze su u mjesto. ; Sve vijke na vezovi treba biti čvrsto osiguran i usklađen ispravno. , Ako imate bilo kakvih pitanja dok montiranje ski vezovi i za snowboard, uzmi oba skija i vezova u trgovinu ste ih kupili. Oni su lako će ih instalirati za vas. Nepravilno instalaciju vezova može uzrokovati neke vrste ozljede kada si na obroncima. Brinuti o sebi vani!

No comments:

Post a Comment