Thursday 5 April 2012

Kočioni Rotori troška zamjene

Danas smo svi govorimo o automobilima ubrzanje 0 do 60 mph, u manje od 4 ili čak 3 sekunde. No, je li netko dao mislio da zaustavljanje vozila na 60 km / h zumiranje u nekoliko sekundi? Je li ozbiljno misli ikad dao za proizvodnju kočioni sustav odgovarati ogroman ubrzanje? Da! Kočenja tehnologije dobio metak u ruku u kasnim 60-ih i početkom 70-ih, kada je manje učinkovito bubanj kočnice zamijenjene su moćniji disk kočnice. Oni su prvi put uvedeni u high-end, visoke performanse automobila, a kasnije, u opće performanse vozila. Time je dijelove disk kočnice, kočnice rotorima i uglavnom kočnice jastučići, u centar pažnje. Kao i svaki sustav kočenja je u pratnji puno trošenja i habanja, rotori trebaju zamjenu u redovitim razmacima. No, prije učenja kočnice rotorima zamjenski trošak, važno je razumjeti više o kočnice rotorima.
Što su kočnice rotorima?
Osnovni princip disk kočnice je kako bi pretvorio kinetičku energiju rotirajućeg kotača u toplinske energije trenjem. Dva najvažnija sastavnica disk kočni sustav se kočnice jastučići i kočnice rotora. To su izrađene od visoko trenja materijala. Kada se pritisne papučicu kočnice, hidraulični mehanizam čini šestar, stezaljke dva jastučići zajedno na rotirajući disk rotora, čime zaustavljanje kotača na rotacijskog kretanja i zaustavljanja vozila. Dakle, možemo vidjeti da je rotor je poravnat na istoj osi kao i kotača sama i kočnice jastučići koji djeluju izravno na rotorima, djeluju posredno na kotaču.
Važno je znati što je materijal kočnice rotorima su izrađene od. Faktor koji odlučuje radna kočnica je metalurškim sastav rotora i njegov dizajn. Ovo svojstvo od rotora određuje snage, buke, habanje i najvažnije obilježje njegove kočenja. Kočnice rotorima uglavnom su izrađene od visoko kvalitetne željezo cast. Livenja Proces je vrlo pažljivo prati i to je osigurano da stopa po kojoj se željezo hladi je visoka. Casting je učinjeno na način, kako bi se postigla ispravna vlačne čvrstoće i tvrdoće.
Kada zamijeniti kočnice rotorima?
To je vrijeme za zamjenu rotora kad su nosili dolje na minimum naveden granica, također poznat kao bacite debljine. Debljina rotora treba uvijek mjeriti mikrometrom s točno odrediti debljinu. Ako vam se dogoditi da obavijest tvrdi mjesta na rotorima, kočnice rotorima zamjena postaje obvezna. Hard mjesta može vratiti čak i ako je rotor prošla resurfacing. Squealing je još jedan znak da je vrijeme za promjenu kočnice rotorima. U takvim slučajevima, buka ili visoke pitch cika može se čuti na primjeni kočnice. To je znak da je na potrebu za promjenom kočnice rotorima ili kočnice jastučići. Pročitajte više na auto zvukove i što oni znače.
Kočioni Rotori troška zamjene
Što se tiče zamjena kočnice rotora cijene tiče, jedan kočnice rotora će vas koštati bilo gdje između $ 35 do $ 75, ovisno o vrsti svaki i materijala. Međutim, ona je uvijek savjetovao da zamijeniti kočnice rotora u parovima. Primjerice, ako je potrebno zamijeniti rotor u prednji lijevi kotač, morate zamijeniti da od prednji desni jednom, kao i obratno. I zato, mnogi auto dijelova dućana prodaju kočnice rotora u parovima samo, što svibanj trošak vam oko $ 100 do $ 200 po paru, uz neke dodatne opreme. Većina rotori imaju komplet zamjenu pomoć i korisnički priručnik zajedno s njima, tako da taj posao može obaviti bilo tko. Ali, kao kočnica je vrlo vitalna komponenta u automobilu, ja bih Savjetujemo Vam da se stručnu pomoć. Ako vam se dogoditi ići u centar popravak automobila, kočnice rotora trošak zamjene može nabreknuti više nego dvostruko troškove rotori, kao i troškove rada i druge skrivene troškove svibanj primijeniti.
Anther faktor koji može podići cijene kočnice zamjena će biti kočnice jastučići i zamjena kočnica zamjena. U većini slučajeva, ove dvije komponente kočnica treba zamjena češće nego kočnice rotorima.
Pročitajte puno više na:; Kako zamijeniti kočioni Rotori, kako zamijeniti kočnice jastučići, kočnice jastučić trošak zamjene, Auto Brake problemi, a to daje potpuni račun on kočnice rotorima troška zamjene. Nadam se da to dokazuje neizmjerno korisno za vas i vaš automobil. Zapamtite kočnice je vrlo vitalni dio automobila, i pravilnu njegu ne bi trebala biti ugrožena u slučaju.

No comments:

Post a Comment