Tuesday 24 April 2012

Što djevojke žele Dečki znati

Postoje hrpe zabluda o tome što je potrebno da impresionirati djevojku. Dečki zapravo troše više energije i spretnost da impresionirati svoje djevojke nego što je potrebno. Postoji toliko malih stvari koje, ako se nakon toga tip, može napraviti djevojka pasti za njega je odmah! A tu su mnoge druge stvari, koje čovjek zajednica smatra da djevojke jednostavno vole, no postoji mnogo takvih stvari koje jednostavno smetati jedna djevojka! Znati o svim tim stvarima djevojke žele znati dečki, pomaknite se prema dolje. Međutim, djevojke, sjetite se da stvari uključeni u ovaj članak o tome što djevojke žele momački znati, su čisto osobne i mogu se razlikovati od djevojka za djevojke. Međutim, ja sam prilično siguran da će se složiti s većinom stvari koje se spominju u ovom popisu onoga što djevojke žele znati dečki! Pročitajte više o odnosima.
Popis stvari djevojke žele znati Dečki, Mi mrze biti prisiljeni raditi stvari koje ne želimo učiniti. Tako se diplomatski, ako je to potrebno. , Nemojte nikada lagati nas, mi smo dovoljno pametni kako bi saznali istinu .. ; Mi ne uživaju pričaju prljavo svih vremena za vas koliko ćete uživati ​​slušajući. , Nemojte reći da ste razumjeli kad ne, to će uštedjeti dodatni put da smo provesti vaš objašnjavajući opet i opet. ; Djevojke šiziti kad momak miriše i ima lijep glas muževan. ; Sve djevojke su lijepe, ali tvoje je najljepše! , Ne morate PMS, ne djelovati kao da znate kako je to, i ne usuđuju probati usporedbom problema prolazimo kroz na bilo koji post-utakmicu boli! , Govoreći: "nešto slatko (a to znači!) možda ste dobili od kuka. ; Mi ne žele biti krivi za stvari, čak i ako znate da je naša krivnja, biti džentlmen i pustiti. , To je u redu ako vas ismijavati nas, ali ne u srednje sarkastičan način. , A mi se ne sviđa kad se ponašaju kao kralja. , Ključ našim srcima je bitak u mogućnosti da nas nasmiju, uz razuman viceva, naravno! , Potpuno novi sustav u automobilu samo impresionira vaše dječaka ne nas, tako da ne gubiti vrijeme objašnjavajući. ; Bez obzira što vi kažete, vaš bivši-djevojka je najgluplja stvorenja na zemlji. , I ne kao ti blabbering o vašem bivšom djevojkom. ; Djevojke vole kada ste hodanje niz hodnik i onda kada ste naišli na nas, čine jedan bljesak oka kontakt koji tajanstvene osmijeh. ; Znamo da si topla i zgodan i sve. Ali to ne znači da morate djelovati kao da ste najtoplijeg i ne pokušavaju dokazati stalno hodanje okolo shirtless, savijanja vaše mišiće, itd. To ne pomaže, to disgusts. , Dobro je biti osjetljiv, ponekad. Inače to je samo djevojčica. , Kad je djevojka uznemirila i želi vam da slušaju, ona očekuje od vas samo da slušati. Ona vam ne trebaju predložiti rješenje. Dakle, ne bi u panici, ako vam predlažemo nešto i ona žestoko ne slaže. ; Smo samosvjesne po prirodi, ne možemo pomoći, tako da ne bi iritiralo, ako vas sto puta o našem izgledu. ; Mi ne vole priznati, ali mi smo drama kraljica! To je zapravo zabavno biti jedan! , Čak i ako ne vjerujete, modni policija ne postoje! , Ne pitaj nas dati glavu, a ako ste lijepo možda samo dobiti. , A mi se apsolutno ne zanima paintball, neman kamione, sustave za vozila ili bilo što drugo vas i vaše prijatelje govoriti o tome. Tako cijeniti lažni interes pokazali smo i ne tražiti više. , Gotovo svaka djevojka ima barem jedan nadimak i oni vole da se zove po njemu. ; Mi ne brije noge naše svakodnevice, tako prijeći preko toga. , Ne bi oklade o nama, uvijek smo saznati i vjerujte mi, mi ga mrzim, čak i ako mislite da je cool podrignuti, prdnuti druge čudne plinova iz tijela, to nije. Mi ga mrze. , Nemojte uspoređivati ​​naše grudi uz omiljenu poprsje glumice (čak u Vašoj odsutnosti, znamo da ti usporediti), njezin su lažni, samo zapamtite da. , Većinu vremena mislimo da jesmo masnoće, pa humor nas i recite nam mi nismo. Osobna mišljenja o tome nisu dopušteni, samo nam je reći da mi se ne masti. , Obično, kada djevojka sarkastično je znači za vas, to znači da ste privlači vas, ali su se bojali da će se prikazivati ​​previše, vjerujte mi! ; Možete postići gol, možete pucati obruča, udario malo bejzbol palicom i srušiti debeli dečki, pa zašto na zemlji ne možete pišati u wc, a ne na njemu! ; Pročitajte više na:; Što žene tražiti u muškaraca, Što žene žele u čovjeku, Relationship Advice za žene; Odnos pitanja, nadam se da sad znate što djevojke žele momački znati. Tako da sada znate neki od želje djevojke žele momački znati, djelovati u skladu i iznenaditi svoju djevojku po tome što je većina savršen dečko na svijetu!

No comments:

Post a Comment