Tuesday 24 April 2012

Top Pick Up Lines

Pick up linije, ili početak razgovora, kao što ime sugerira, poslužiti u svrhu razbijanja leda ili iniciranje razgovora sa strancima. Pick up linije su također koristan ako želite znati osobi u detaljima. To je zabluda da je potrebna samo za mlade i visoko školski uzrast čine linije za razgovor prema suprotnom spolu. Oni mogu biti korisne za ljude bilo koje dobi i spola. Evo nekih top pokupiti linije ikad.
Top Pick Up Lines of All Time, Pick up linije mogu biti duhoviti, smiješni, slab, sirast ili čak hromo i glupo. Međutim, nakon one su neke od najboljih pokupiti linije svih vremena. Just skupiti vaše povjerenje, koristiti pravo ton i ići za to!
Pa što ne si bio rekao večeras?
Možete li mi dati upute .......... do vašeg srca?
Osjećam se kao Richard Gere, a ja sam stajala pored vas, lijepe žene.
Volio bih da su sine kvadrata i da ste bili kosinus kvadrat, jer zajedno možemo biti jedno;. (Pazite on / ona zna njihova matematike prije nego počnete koristiti ovaj jedan)
Jedina stvar tvoje oči nisu rekli mi je svoje ime.
Ćemo razgovarati ili flert nastaviti s udaljenosti?
Hershey's čine milijune poljubaca na dan, ali ja tražim samo jedan!
Biste li me dodir tako da ja mogu reći moj prijatelj sam dotaknuo anđeo.
Želite li neke grožđice?Broj, Zatim o tome kako jedan dan?
Moji dječaci tamo se kladiti da neću moći pokrenuti razgovor s najljepšom djevojkom u sobi.; Želite kupiti nešto za piće sa svojim novcem?
Postoji puno toga za reći ..., ali to je tvoje oči koje ne ostavljajući mene reći čak i malo.
Pročitajte više na:; Dobro Pick Up Lines; Cute Pick Up Lines; Velika Pick Up Lines; Top Pick Up Lines za djevojke, tu sam vam dao nekoliko pokupiti linije za djevojčice, baš kao što je pitao, oni su smiješni, slatko i trebao biti u mogućnosti obaviti čin 'branje gore je prilično dobro.
Ne morate ključeve automobila za pogon mi ludi.
Vjerujete li u ljubav na prvi pogled ili moram opet hodati?
Bili ste u izviđačima? Jer si vezan moje srce u čvor!
Izgubio sam medo, pa, mogu li spavati s tobom?
Hej morate biti pulover 'cos imaš me osjećaj toplog sve više!
Oprostite, ali mislim da pao nešto!; Moje čeljusti!
Pročitajte više na:; Pick Up Lines na korištenje Dečki, Pick Up Lines za djevojke; Top Pick Up Lines za dečke; Također we neki su pokupiti linije za momački previše. Tako imaju pogled na sljedeće.
Ja sam kaplja kiše / pahuljica i ja padam za vas.
Jeste li sigurni da niste mikrovalna pećnica? Jer, ti da mi srce rastopiti!
Tu mora biti nešto u redu s mojim očima, ja jednostavno ne mogu ih uzeti od vas.
Vi ste stvaranje druge žene ovdje izgledaju stvarno loše!
Oči su iste boje kao i moj Porsche!
Mogu li posuditi četvrtina?, Zašto?, Želim nazvati mamu i reći sam upoznao djevojku iz mojih snova.
Žena: Oprostite, imate li vremena? Ti: Da! Imate li energiju?
Ja ne mogu plesati, ali će zasigurno ljubav da te zagrlim kad ples!
Pročitajte više na:; Pick Up Lines za dečke; Pick Up linija za muškarce, nakon što su koristili ove pokupiti linije, bitno je da ih pretvori u zanimljiv punopravnog razgovor, koji nije teško. Međutim, treba zapamtiti da ne postoji pokupiti linije koje imaju jamstvo s obzirom na njihovu učinkovitost. Rezultat uporabe ovih pokupiti linije ovisi isključivo o govornika i situaciju! Srecno.

1 comment:

  1. Prije svega hvala dr. Agbazara što mi je vratio mog ljubavnika unutar 48 sati. Nemam ništa za reći nego da ti se zahvalim i da ti javim da sam sretna.. Moj ljubavnik se bolje ponaša prema meni i sada provodi većinu vremena sa mnom govoreći mi koliko me voli nego ikad prije.. Ako imaš Za sve probleme s ljubavnikom kontaktirajte Dr.Agbazara putem e-pošte: ( agbazara@gmail.com ) ili ( WhatsApp +2348104102662 ) jer on je rješenje za sve probleme u vezi

    ReplyDelete