Saturday 14 April 2012

Riječi ohrabrenja i snaga

Postoje mnoge riječi ohrabrenja za prijatelja koji se može koristiti kako bi pomogli svom prijatelju, kada je osjećaj dolje, kako bi se prevladali problemi on suočava. These rekavši su jedan od najboljih načina da se motivirati prijatelja koji je otišao malo povjerenja. Biblija je odličan izvor za bitak ohrabreni i motivirani da se suoče sa problemima u životu. Neka nas pogledajte neke od najboljih riječi ohrabrenja i snage.
Riječi ohrabrenja i snagu za prijatelja
Učinite ono što možete, gdje jeste, s onim što imate. - Theodore Roosevelt
''Nemojte čekati da se nešto veliko dogoditi. Start gdje si, s onim što imate, i da uvijek će vas voditi u nešto veće''-. Mary Morrissey Manin
''Dvadeset godina od sada će biti više razočarani stvari koje nije učinio nego one koje nisu. Tako zbaciti bowlines, otploviti od sigurne luke, uhvatiti trgovinu vjetrova u jedra. Istražite. Dream. Otkrijte''-. Mark Twain
Što god um može zamisliti čovjeka i vjerovati, to može postići. - Napoleona Hill
Rečeno je Istočne monarha jednom naplaćuje njegov mudraca da izmisle mu rečenicu biti ikad u prikazu i koji bi trebalo istinitu i prikladno u svim vremenima i situacijama. Predstavili su ga riječima: I to, također, neće uminuti. " - Abraham Lincoln
Nikada ne odustati na ono što stvarno želite učiniti. Osoba s velikim snovima je moćniji od jednog sa svim činjenicama. - Author Unknown
Umjesto davanja sebe razloga zašto ja ne mogu, dajem sebi razloge zašto ja mogu. - Author Unknown
Ljudi mogu sumnjati ono što vam reći, ali oni će vjerovati ono što vam je činiti. - Lewis Cass
Sve će biti u redu na kraju, ako to nije u redu, to nije kraj''-. Author Unknown
Vidite stvari, a vi kažete: 'Zašto?' Ali ja san stvari koje nikada nisu, a ja kažem: 'Zašto ne?' - George Bernard Shaw
Nemojte čekati dok se sve samo pravo. To nikada neće biti savršen. Uvijek će biti izazova, prepreka i manje od savršene uvjete. Pa što. Započnite sada. Uz svaki korak vas odvesti, od vas će rasti jači i jači, sve više i više kvalificiranih, sve više i više samouvjereni i više i više uspješan. - Mark Victor Hansen
Iskustvo nije ono što se događa s vama, to je ono što učiniti s onim što se događa s vama. - Aldous Huxley
Jedini doživotno, pouzdan motivi su oni koji dolaze iz, a jedan od najjačih od njih je i radost i ponos koje rastu iz znajući da ste upravo ste učinili nešto kao možete to učiniti. - Lloyd Dobens
Nikada razmotriti mogućnost neuspjeha, kao čeznuti kao te ustrajati, od vas će biti uspješna. - Brian Tracy
Ako ste pogriješili, uvijek postoji još jedna prilika za vas. Vi svibanj imati novi početak bilo kojem trenutku možete odabrati, jer je ovo poteklo zovemo 'neuspjeh' ne pada dolje, nego ostati dolje. - Mary Pickford
Kada se osjećate kao odustajanje, sjetite se zašto ste bili na za tako dugo na prvo mjesto. - Author Unknown
Daleko je bolje da se usuditi moćni stvari, osvojiti slavnog pobjede, iako kariranim za neuspjeh ... nego na rang s onima siromašnima duhove koji ni uživati ​​ni mnogo mnogo trpjeti, jer oni žive u sivom twilight koja zna nije pobjeda ni poraz . - Theodore Roosevelt
Tretirajte ljude kao da su ono što bi trebali biti i pomoći im da postanu ono što su sposobni biti. - Johann Wolfgang von Goethe
Nije da sam toliko pametan, to je samo da sam ostati s problemima više. - Albert Einstein
Nemojte biti obeshrabreni. To je često posljednji ključ u hrpa koji otvara brave. - Author Unknown
Kada dođete do kraja svog užeta, zavežite čvor i objesiti na. - Franklin D. Roosevelt
Svaki veliki uspjeh nekoć smatralo nemogućim. - Author Unknown
''Dob nije prepreka. To je ograničenje da stavite na vaš um''-. Jackie Joyner-Kersee
Nakon što je jednom odlučio kako bi postigli određeni zadatak, to postići na sve troškove dosada i odvratnost. Dobitak na samopouzdanje vlasništvo ostvaren zamoran rada je ogromna. - Thomas A. Bennett
Ako ste naučili samo metode, vi ćete biti povezan s vašim metodama, ali ako vas naučiti principe možete devise vlastite metode. - Ralph Waldo Emerson
Kada netko zatvori vrata drugog vrata otvara, ali smo tako često izgledaju tako dugo i tako zal na zatvorena vrata, da ne vidimo one koji otvorene za nas. - Alexander Graham Bell
Između vas i svaki cilj koji želite postići, postoji niz prepreka, a veći cilj, veći prepreke. Vaša odluka da se, imati i učinite nešto od običnih podrazumijeva suočavaju s poteškoćama i izazovima koji su od običnih kao dobro. Ponekad najveća prednost je jednostavno vašu sposobnost da ostane s njim duže nego itko drugi. - Brian Tracy
Kad svijet govori, odustati, nada šapuće ", pokušajte još jednom. ' - Author Unknown
Riječi ohrabrenja iz Biblije
.''Bog vas voli i On vas je izabrao''- 1. Solunjanima 1:4-5
''Budite jaki i hrabri. Nemojte se bojati ili prestravljen zbog njih, jer Jahve, Bog tvoj, ide s tobom, on nikada neće ostaviti niti napustiti''- Ponovljeni zakon 31:6.
Moje tijelo i moje srce može uspjeti, ali Bog je snaga moje srce i moj dio zauvijek. - Psalam 73:26
Iako sam prošetati kroz dolinu sjena smrti, ja ću strah nije zlo, jer si sa mnom, svoj štap i Vaše osoblje, utjeha su meni. - Psalam 23:04
''Dođite k meni svi vi koji su umorni i opterećeni, i ja ću vas odmoriti. Uzmite jaram moj na sebe i učite od mene, jer ja sam krotka i ponizna srca, i naći ćete spokoj dušama svojim. Za moj jaram je jednostavan i moj teret je svjetlo''-. Matthew 11:28-30
''Čekati na Gospodina, biti hrabar, i on će ojačati vaše srce, Čekaj, ja kažem, na Gospodina''- Psalmi 27:14!
''Ne budite zabrinuti za ništa, ali u svemu, molitvom i peticiju, sa zahvaljivanjem, predstaviti svoje zahtjeve Bogu''-. Filipljanima 4:06
''Za Ja, Jahve, Bog tvoj, održat će vaše desne strane, koji ti veli: 'Ne boj se, ja ću vam pomoći''-. Izaija 41:13
''Neka nam ne postane umoran u tome dobro, jer u pravo vrijeme ćemo žeti žetvu ako mi ne odustati''-. Galaćanima 6:09
''Uzdaj se u Jahvu svim srcem i ne oslanjaj se na vlastiti razbor, na svim svojim putovima ga priznaju, a on će izravan tvoje staze. Nemojte biti mudri u svojim očima; bojte Jahve i odstupiti od zla''- Mudre izreke 3:5-7..
Pročitajte više na:; Inspirational Biblija Stihovi; Dobro Inspirational Quotes, Inspirational Quotes za teška vremena, motivacija izreke i inspirational citati: "Ovo su samo nekoliko riječi ohrabrenja i snagu da se može koristiti za rukovanje loše situacije u životu. Postoji mnogo više riječi ohrabrenja iz Biblije i drugih poznatih ličnosti koje se može odnositi na za poticanje prijatelja.

No comments:

Post a Comment