Thursday 17 November 2011

Home Bar Namještaj

To je čudno da je pitao mene to pitanje u razgovoru danas. Htio sam reći da moja kćer je najbolje poklon sam imao primio u mom životu (to je istina), ali sam znao da bi imati zvučalo clichéd jer to je odgovor svatko daje. Pa umjesto Rekao sam im da je to dom bar da je moja supruga je darovitih mi je to rođendan!
Sa promjenjivih trendova i povećanja druženja, kući bar je dobivanjem prominencije baš kao i druge komada namještaja. Uz namještaja doma bar je moguće da se zabavljaju goste u vaš dom, kao ti bi se zabaviti, a izlazak za noć u gradu.
Pravo dom bar je sigurno blagodat, ne samo je to koristi za zabavljaju goste ali ona također pruža opuštajuću atmosferu za cijelu obitelj. Dok kupujete namještaj kuće bar, važno je upoznati se s trendovima na tržištu, naravno nakon uzimajući u obzir svoj proračun i vaš stil postavke.
Popis je beskrajan i tako su stilova koji su dostupni na tržištu. Ti bi mogao ići s drvenim štapom namještaj koji pruža tradicionalni izgled i glatku, čistu završiti zrna, ili te mogao probati bar ratana i šibe bar. Mogli biste dobiti stvarno kreativan s rattan, ili šiblja bar i stavite ga pod vidikovaca, ili zatvorene palube odnosno sunroom.
Većina jedinica dostupnih na tržištu dolaze s bar stolice. Potražite bar koji ima sudoper sa ili bez tekućom vodom. Home dobar kafić bi također trebali imati pretinaca za odlaganje za mješalice, likera i bar alate kao što su čepove i shakers. Također provjerite da je dobar rad prostor je također određeno. Postoje bar jedinice s ugrađenim u hladnjacima zadržati one pića cool, možete provjeriti one out previše.
Za dobar posao check out opcije namještaja dostupan online.
Sretan Shopping!
Savjeti
Prije kupnje namještaja kuće bar, važno je da odlučite na izgled i dojam. Da biste ovo postaviti sebi sljedeća pitanja:
Koliko vremena ćete provesti u baru sobi? ; Hoćete li se koristiti prostor za stvari, osim zabave? ; Želite dom bar biti središte točka sobi?
, Provjerite različite opcije dostupne u tržištu, a također primijetiti stvari u restoranima / konobama česte. Ti mogao pitati prijatelje i rodbinu, ako su znali dućana koji zaliha dobar kafić namještaja po povoljnim cijenama. ; Izmjerite imate prostora i mislim dizajna koji čine optimalno korištenje prostora. Napravite grubi skice. , Dok je kupovina stolice i stolovi pobrinite se da su odgovarajuće visine i udoban previše.

No comments:

Post a Comment