Sunday 20 November 2011

Spojka Podešavanje

Kvačilo je vrlo vitalna komponenta sustava ručnim mjenjačem i sastoji se od raznih sitnih dijelova. Kvačilo ploča je priključen na ulaz osovinu mjenjača po krive, a oko 5 u krugu s trenjem materijala na obje strane. Moćan proljeće, koja popravci spojku tanjur o motoru zamašnjak, i posljedično prisiljava vratilo mjenjač input rotirati uz motor zove spojka dijafragmu. To je fiksne na motor zamašnjak. Dok mijenjanje zupčanici, spojku tanjur i motor rotirati odvojeno zbog mehanizma kvačilo odspajanja koji releases dijafragme. Hidrauličkom sustavu ili kabel koristi za povezivanje papučice kvačila do razdvajanja mehanizam. Kada papučice spojke gurnula dolje, to inicira razdvajanja mehanizam koji čini dijafragmu pustiti spojke ploče.
Hidraulične spojke su uglavnom samopodesiv, a kada trenja materijala na kvačilo tanjur nosi van, to je vrijeme za kvačila prilagodbe. Kao mjesto razdvajanja mehanizma smjene, kvačilo prilagodba potrebno je nadoknaditi pomak u položaju. U hidrauličnim mehanizmi, hidrauličnih tekućina je šalje master cilindar odakle ga gura natrag razdvajanja mehanizam. Master cilindar ima ventil koji kontrolira protok hidrauličnog fluida kroz nju. Ovaj ventil otvara samo kada papučice kvačila potpuno uskršava. Dakle, kad ste stavili stopalo na spojke pedala za dugo ne može self-prilagoditi, rezultirajući je problem.
U kabel-operiran kvačilo nema samopodesiv mehanizam i izlazni ležaj je pod pritiska nema, samo kada ste mijenja zupčanici. U tim vrste spojki, postoji mogućnost kabela istezanje ili spojka tanjur iscrpljuje rano i stoga kvačilo prilagodbe trabete učinjeno ručno, jednom, svakih nekoliko mjeseci.
Automobil vozač posluje papučice kvačila dok sjedi unutrašnjosti automobila. Spojke pedala daje vozaču kontrolu protoka snage motora dok počevši automobil i prebacuje zupčanici. Kada kvačilo je angažiran, snaga transfere iz motora na prijenosnu i konačno pogon kotačima. On neangažiranosti, prijenos snage bude okončanom koji pomaže motor pokrenuti unatoč nema moć bitak prebačen pogon kotačima.
Mogući razlozi Spojka Prilagodba; Poteškoće u pomicanja ili mijenjanje zupčanici, ili zupčanik sukobi; Kvačilo je istrošena; papučice kvačila nije tako krupan kao što je bio prije i daje drugačiji osjećati dok operativni; Za podešavanje točke angažman kvačilo na poziciju gdje ga želite; Kako Prilagodite jedan Spojka Pedaline
Možete slijedite upute dane u nastavku i naučiti kako podešavanje spojke na automobilu:
Metoda 1; Otvorite svoj vrata automobil i kleknuti osim njega. To će učiniti olakšati vam da vidite područjima ispod nadzornoj ploči. ; Uz vašu desnoj ruci, pritisnite dolje papučice kvačila i držite ga u istom položaj za dok. ; Mjesto gdje papučice spojke suspendiran, naći ćete sklop postoji koja je samo iznad vratilo. Pronađite 'udicu' poput strukture na montaže. ; Pritišćite spojka dolje sa desnoj ruci i istovremeno gurnuti udicu gore, dok čujete klikom zvuk. ; Neka ići papučice kvačila i provjerite prilagodbe ste upravo napravili. U slučaju da ste nesretni i želite se vratiti na početne postavke, jednostavno podignite kvačilo kao visok kao možete sa svojim prstima da resetirate kvačila na svoje zadane postavke. ; Metoda 2; Upišite Vaše stopalo ispod papučice kvačila. ; Koristite svoje stopalo gurnuti spojke gore u smjeru upravljača. Push ga kao visok kao moguće. ; Otpustite spojke pedalu i testirati ga vidjeti ako želite gdje ona pomiče. Iako ova metoda nije kao učinkovit kao prethodni jedan, to radi najbolje za samopodesiv kvačilo pedale. ; Pročitajte više na:; Spojka Rješavanje; Car problemi; Car Popravci; Dok ide o posao spojka prilagodba, važno je da zadržite vaš automobil priručnik s vama, tako da znate određene specifikacije o kvačilo odnose na vaš automobil model. I, ako vas uopće neugodno radi kvačilo prilagođavanja sebe, uvijek možete dobiti Internet ispunjavanja sa motorom mehaničar.

No comments:

Post a Comment