Thursday 3 November 2011

Funny Rođendan Izreke

Dnevni naglašava života često mogu nas ostaviti osjećaj čvrsto rana i frazzled. Smijehom i humor mogu biti najbolje načine suočavanja, pa čak i prevladavanje hassles moramo baviti u našem svakodnevnom životu. Ne samo humora čine život zabavnijim, ali ona također može biti jedan način jačanja odnosa, koje se bave s drugima učinkovito, ali i poticanja drugih da se pridruže u i udio u radosti stvaranja.
Rođendani, naravno, su navrata pun radosti, tako što može biti bolje vrijeme kako bi se uvelo humora u životu nego na takav poseban dnevno? Evo nekoliko smiješnih rođendan riječi koje možete koristiti kada je prijatelj ili netko u obitelji ima rođendan stranke, ili čak u rođendansku čestitku šaljete.
Za sve napredak u medicini, još uvijek ne postoji lijek za zajedničke rođendan. - John Glenn
Dob je nešto što ne smeta, osim ako ste sir.
Starost je broj i moja nenabrojen.
Live kao čeznuti kao možete. Prvih dvadeset godina su najduže pola svog života.
Rođendani su dobri za vas. Statistike pokazuju da ljudi koji imaju najviše žive najduže.
Diplomat je čovjek koji se uvijek sjeća žene rođendan ali nikada remembers joj dobi.
Muškarci su kao vino: neki red da ocat, a najbolje poboljšati s godinama.
Nekoliko žena priznati njihove dobi. Nekoliko muškaraca njih djelovati.
Tražite pedeset je super - ako ste šezdeset.
Kada sam okrenuo dvije sam stvarno bio uznemiren, jer ja bih udvostručio moje dobi u godini. Mislio sam da, ako to drži se, uz put sam pet ću biti 64 godine.
Samo zapamtite, jednom kada ste preko brda počnete podići brzinu.
Kao i mnoge žene moje dobi, ja sam 28 godine star.
Rođendani su prirode način da nam kažete da jedu više kolača.
Starost nije tako loše kada se smatra da je alternativa.
Za mene, starost je uvijek 20 godina starija od mene.
Diplomat je čovjek koji se uvijek sjeća žene rođendan ali nikada remembers njezinu dob. - Robert Frost
Vi znate da ste dobivanje stari kad svijeće koštaju više nego tortu. - Bob Hope
Kad sam ja rođendan uzeti dan. Ali, kada je moja supruga ima rođendan, ona traje godinu ili dvije off.
Ako živite u dobi od sto, morate ga je napravio, jer vrlo malo ljudi umiru prošlosti dobi od stotinu. - George Burns
Diplomatski muž rekao svojoj ženi: Kako očekivati ​​od mene da zapamtite svoj rođendan kad se nikada ne pogledati i starije?
Vrijeme i plima čekati nitko, ali vrijeme uvijek stoji još uvijek za ženu od trideset. -Robert Frost
Rođendani su kao autobusi, koji nikada nije broj koji želite.
Često je fatalna za život previše dugo. - Racine
Dvije starije gospoda iz umirovljenje Center bili sjedi na klupi ispod stabla kad se okreće na drugu i kaže, Ted, ja sam 83 godina star sada, a ja sam samo puna svraba i bolova. Znam da si o mojoj dobi. Kako se osjećate?
Ted tvrdi, osjećam se kao novorođenče.
Stvarno? Kao novorođenče dijete?
OK. Nema čovjek kose, bez zuba, a mislim da sam samo wet moj hlače.

No comments:

Post a Comment