Wednesday 2 November 2011

Mozgalice za odrasle

Mozgalice se koriste od stoljeća izazov inteligenciji ljudi te su prošli test vremena na temelju kako maštovit i zabavan oni mogu biti. Some zadirkivači mozak vas može mučiti psihički! Neke odgovore su inteligentni, a neki su glupi, no uvijek uživati ​​u njima. Većina mozgalice za odrasle osobe ili djecu općenito oslanjaju na dvostruko značenje i riječ-play i možda dobiti frustriran bez malo sreće!
Možete zabaviti dok ste dobili svoj logika vještine testiran. Postoje različite vrste mozgalice za odrasle i djecu poput zagonetke, logika zagonetke, mozak igre, sudoku zagonetke, itd. Ovi dana, kako pronaći mozgalice za odrasle ili djecu nije uopće problem. Postoji puno mozgalice i zagonetke dostupan na internetu. Možete se posebne knjige u knjižarama koje možete predstaviti svojim prijateljima kao dobro. Čak novine objaviti mozgalice, riječ zagonetke i sudokus svakodnevice. Nakon savjeti nadamo može vam pomoći otključati svoj unutarnji zagonetku-majstor! Evo kako nositi s mozgalica, ali prije toga, predstavljajući vam neke zanimljive zagonetke.
Misaone zagonetke za odrasle uz odgovore
Što možete držati bez dodirivanja ili uporabe ruke?

Kada možete dodati dva-jedanaest i dobiti jedan kao točan odgovor?

Koji je brži, vruće ili hladno?

Možete li pogoditi the next tri slova u sljedećim seriji i zašto?; CYGTNTLIT F. ........

Prvo sam bacio izvan i kuhani iznutra, onda sam jeo izvana i bacio iznutra, što učinio jedem?

Broj 8549176320 je jedinstveni broj. Možete li reći što je tako posebno o tome?

Žena iz Washingtona oženjeni dvadeset različitih muškarci iz tog grada, ipak ona nije uhićen razbijanje zakon. Najviše iznenađuje Činjenica je da ona nikada razvela i nijedna od ovih muškaraca umrlo. Kako je ovo moguće?

Sam početku tugu i kraja bolesti. Ne možete izraziti sreću bez mene sam ipak usred križeva. Sam uvijek u rizika još nikad u opasnosti. Vi svibanj me naći u sunce ali ja sam nikad iz tame.

Došlo je zelena kuća. Unutar zelena kuću postojala je bijela kuća. Unutar bijeli kuću postojala je crvenoj kući. Unutar crvena kuća bilo puno bebe.

Što ima usta ali ne može jesti, što pomiče ali nema noge i što ima banka ali ne mogu staviti novac u njemu?

Što čini više kao ih uzeti?

Od početka vječnosti do kraja vremena i prostora sam u svakom mjestu. Što sam ja?

Što učinite sljedeće riječi imaju zajedničko?
Procijeniti, Voodoo, Banana, Gramatika, krumpir, Dresser, Revive, Nejednakomjerno

Čovjek htio šifriranje njegov lozinku ali on potreban to učiniti na način tako da mogao sjetiti. Morao je koristiti 7 znakova consisting slova i brojeve (bez simboli sviđa! ILI Da bi ga zapamtiti, napisao dolje ćete snagu nebo biti prazan. Možete li mi reći šta mu je lozinka?

Arnold Schwarzenegger ima dug. Michael J. Fox ima kratko jedan. Madonna ne koristi njezin. Bill Clinton uvijek koristi njegova. Papa nikada koristi njegova. Što je to?

Čovjek htio raditi ali on nije mogao prijaviti u svoje računalo terminal uspješno. Pokušao dvaput ali njegova lozinku ne posao. On je odjednom sjetio da su lozinke reset svaki mjesec za sigurnosne svrhe. Tako je on nazvao svog šefa i rekao; Man-Hej, šefe, moj lozinka je zastario.; Boss-Da, that's right. Lozinku je drugačiji, slušati pažljivo, siguran sam, možete shvatiti novi jedan. Novi jedan ima istu količinu slova kao staru zaporku, ali samo četiri slova su isti.; Čovjek: Hvala šef. S tom on ispravno mogao prijaviti u njegovu stanicu. Možete li reći mene njegovo novih i starih lozinke?

Misaone zagonetke za odrasle: Savjeti
Ovih dana, mozgalice su deo posla intervjua. Oni su korisne u psiho-analizu kandidata. Dok pokušavajući riješiti tvrdo zagonetke, držati ga u vašem umu da su značilo da vam trik. ; Traži za bilo jezik koji mogao imaju višestruke značenja a branič protiv vlastite pretpostavke. ; Ako zagonetku sadrži nekoliko različitih redaka, break zagonetku u upravljivu chunks. ; Ih Analizirajte pojedinačno smisliti eventualne zagonetku odgovore. ; Provjerite ključnih riječi i secirati ih to odgonetati kako oni svibanj Vas zabludu. ; Mozgalice sa slovima osnovi su pitanja koja rugati na abeceda. Na primjer, Kako Vam datoteku sjekira? Odgovor: Pod slovo A! ; Radost mozgalice je često u kako ovozemaljskom, ipak non razumljiv rješenje je nas. Na primjer, Kako biste diferencirati dobar odvjetnik i veliki odvjetnik? Odgovor je odvjetnik tko zna zakona dobar odvjetnik dok odvjetnika koji zna sudac je velika odvjetnik! ; Pročitajte više na; Good misaone zagonetke; misaone zagonetke for Kids; zabavan trik Pitanja i misaone zagonetke; Ponekad postoje optičke iluzije koji sadrže prijevarne ili zabludu slike. Ste očekuje da koncentrirati vaše oči i um na sliku i saznati skrivene odgovor. Mozgalice za odrasle pomrsiti svoj um i učiniti ih zaboraviti o njihov trenutni brige. Mozgalice stvarno raditi velik kao stres relievers za odrasle.

No comments:

Post a Comment