Thursday 3 November 2011

Famous Love Quotes: Slatki i dražestan Love Quotes

Ljubav lijepa riječ sama po sebi, donosi na umu različite priče poput Romea i Julije, Heer Ranjha, popularna priča iz Punjaba, a Sassi Punnun, popularna tragičan romantiku iz Sindh. Postoje mnoge druge priče, pjesme i citate koje su pisane s ljubavlju na umu.
Kad god mislim o ljubavi, ja automatski početi zuji jedan od mojih omiljenih pjesama, koji ide ovako osjećam to u mojim prstima, osjećam to u mojih prstiju. Ljubav koja je svuda oko mene, pa tako osjećaj raste. To je zapisano u vjetar, to je svugdje idem. Napisao Reg Presley i izvodi mokro, mokro, mokro, ova pjesma uvijek ima nove značenje za mene!
Ovdje su neke poznate ljubavi citati, možete pročitati:; "Ljubav ne gleda očima, već s uma, i zato je krilati Amor slikano slijep. ', William Shakespeare: 'Vi ne oženiti možete živjeti s ... se udati osoba koja ne možete živjeti bez. "; Anonimna; '. Život nas uči da ljubav ne sastoji u posmatranje jedni na druge ali u potrazi van zajedno u istom smjeru'; Saint-Exupery; 'A poljubac je lijep trik dizajniran po prirodi da se zaustavi govoru kada riječi postanu suvišne. ", Ingrid Bergman, "Ljubav ne čini svijet ide okrugli. Ljubav je ono što čini vožnju isplatiti. "; Franklin P. Jones, "Ljubav je neodoljiva želja da neodoljivo se željeni. ', Robert Frost, "Ljubav je platno namješteni po prirodi i izvezenim maštom"., Voltaire, "Ljubav je poput sviranja klavira. Prvo morate naučiti igrati po pravilima, tada morate zaboraviti pravila i igrati iz svog srca. ', Anonimno '; tri Grand osnove za sreću u ovom životu su nešto učiniti, nešto za ljubav, i nešto za nadati. "Josip Addison: 'bio sam odvratan and tingly cijelom. Bio sam ni u ljubav i sam imao kozice. ', Woody Allen: 'Nisu svi od nas moraju posjedovati earthshaking talent. Samo zdrav razum i ljubav će učiniti. ', Mirta Auvil; '. Privremena ludilo izlječiv by brak "; Ambrose Bierce, "Love's Najveći dar je mogućnost da bi sve što dotakne svetim. '; Barbara De Angelis; 'Ljubav je sila više grozan od bilo koje druge. It is invisible.it se ne može vidjeti ili mjeriti, no to je dovoljno snažan da vas preobrazi u trenutku, i ponuditi vam više radosti od bilo koje materijalne posjed mogao. "; De Angelis Barbare: 'Volim te, a ne za ono što su, ali za ono što sam ja kad sam s tobom.', Roy Croft, 'crvenjenje je boja vrline. ", Diogenes, "Ako voliš nekoga, neka idu. Ako se vratiti k vama, to je značilo da se. Ako ne, njihova ljubav nikad nije bila tvoje početak ... '; Anonimni: 'Ljubav počinje s osmjehom, raste s poljupcem, a završava sa suza.'; Anonimni: 'Voljeti nekoga duboko vam daje snagu. Biti voljen od nekoga duboko vam daje hrabrost. " , Lao Tzu; 'Istinita ljubav je poput duhova, koji govori o svima i malo sam vidio.'; La Rochefoucauld

No comments:

Post a Comment