Tuesday 20 March 2012

Prednji kotač poravnanje

Kotača poravnanje u automobilu se odnosi na podešavanje kutova kotača na takav način da su okomito na tlo i međusobno paralelni. Ove prilagodbe se provode kako bi se osiguralo da gume traju dugo i auto kreće naprijed u ravnoj liniji za vrijeme vožnje na cesti ravno i niveliraju. Kad god postoji neočekivano habanja razina ili automobila nanosa daleko u jednu stranu ili vibracija na upravljanje tijekom vožnje vrlo brzo, to je znak da kotači moraju biti usklađeni ispravno.
Uvijek je bolje da se prednji kotač poravnanje posao učinio iz automobila obrt ili guma stručnjaka. Iako je proces nije vrlo tvrd, postoji određena količina osnovnih znanja potrebnih za usklađivanje kotačima automobila natrag u svoj idealan položaj. Poravnanja kotača zahtijeva tri mjerenja - pete, krivina i kotač. Svi ovi su detaljnije objašnjen u nastavku.
Osnova prednji kotač poravnanje Uvjeti objasnio
Kotač mora, kotač se definira kao naginjanje najvišu točku na osi automobila upravljača. The nagibni je bilo naprijed ili natrag kada se gleda sa strane u automobilu. Naprijed nagnuti se označava s negativnim (-) znakom, dok je unatrag nagnuti se označava sa pozitivnim (+) znak. Nošenje od razine ne utječe kotač, ali to sigurno ne utječe na upravljanje na smjeru kontrole. Automobil tijelo mora biti je zadržao u svom predodređen visine kao da ima utjecaja na kotač. Pozitivan zatur je rezultat auto stražnje strane biti manja od normalne visine. U slučaju da je stražnja strana automobila je viša od uobičajene visine, prednji ovjes pokazuje manje pozitivan kotač. Ako postoji razlika između kotača vrijednosti dva kotača, kotača počinje vuče prema centru automobila. To čini vozilo besciljno prema strani koja ima manji kotač vrijednost.
Krivina, a ribolov na kotačima od vertikale kada se gleda s prednje strane automobila, je poznat kao krivina. Ako je kut kotača prema unutra iz vrha krivina vrijednost negativna (-), dok je vrijednost pozitivna (+) kada je kut kotača prema van s vrha. Usmjereni nadzor, kao i nošenje gume utječe krivina postavke. Ako je krivina je previše na pozitivnoj strani, gume onda dijelovi ovjesa će se istrošiti brzo. Visoki negativni preluk će nositi razine, kao i dijelovi ovjesa iznutra. U slučaju razlika u krivina vrijednosti za dvije gume koje su side-by-side više od 1 stupnja, što će rezultirati u automobilu se izvukao na stranu koja ima veći pozitivni krivina.
Toe; pokoravati mjerenja definira koliko prednji kotači imaju uključen unutar ili izvan ravno iz položaj. Ako su kotači uključen izvana, nožni prst vrijednost je negativna (-) i kada kotači su se pretvorile u unutrašnjosti, nožni prst vrijednost pozitivna (+). Obično, vrijednost nožni prst je samo djelić stupnja. Toe osigurava da kotači teći paralelno jedni drugima kada se automobil kreće. Upravni neravnoteža i brzo trošenje guma su mogući rezultati neispravan nožni prst prilagodbe.
Kako napraviti Front poravnanje kotača
Uvijek je preporučeno da bi dobili posao prednji kotač poravnanje učinjeno iz profesionalne kao što to zahtijeva neki iznos tehničkih znanja i određenih specifičnih opreme kao dobro. Međutim, metode dane u nastavku može se koristiti za ponovno podešavanje prednjih kotača do određene mjere. To bi trebao suditi samo ljudi koji imaju osnovno znanje o automobilima. ; Za početak, urediti za dvije PU vrstu plastičnih vrećica i jedan laserski pokazivač. ; Park automobil na ravnu površinu i stavite JEDNU plastičnu vrećicu iza svaki prednji kotač. ; U plastičnu vrećicu pomaže u održavanju kotač na minimum trenja položaj za poravnanje svrhe. ; Preokrenuti auto malo da se oba prednja kotača na plastične vrećice. Podešavanje upravljača automobila u svoj prvobitni položaj ravno. ; Koristeći laser pointer, podesite snop od gume prednjeg ruba do stražnjeg ruba na malo prema dolje položaj, tako da snop pada na tlo i oblicima kut. ; Ponovite postupak za drugi kotač kako bi dobili svoj ukupno nožni prst kut. ; Tu će biti vijak ispod automobila kotača koje treba opustiti. Podesite šipku kao i po zahtjevima kako bi bilo povećanje ili smanjenje pete kut. ; Za automobile s leđa kotače, idealan kut je 0, ali je kut za prednji kotač pogon automobila potrebno je izračunati i usklađuju sukladno tome. ; Prednji kotač poravnanje troškova
Poravnanja kotača troškovi obuhvaća uglavnom troškove rada, a time i trošak se razlikuje od mjesta do mjesta ovisno o standardu života u određenom području. Postoji nekoliko guma centrima i trgovinama auto koji pružaju usluge prednji kotač poravnanje, detalji koji se mogu naći online ili u bilo koju poslovnu direktoriju. Prednji kotač poravnanje cijene u rasponu od US $ 30 do US $ 70, ovisno o području. Za ljude koji žele uskladiti sva četiri kotača, trošak poravnanja guma može biti bilo gdje između US $ 50 do US $ 100, opet ovisno o području.
Pročitajte više na:; Front End usklađivanje cijene, auto dijelovi, auto popravke, informacije o tome kada treba napraviti prednji kotač poravnanje za automobil će se u priručniku. Općenito, usklađivanje treba učiniti jednom godišnje ili nakon svakih 10.000 milja automobil pokreće, ovisno što je ranije. Moderni automobili imaju prednost jer oni zahtijevaju samo jedan nožni prst prilagodbe i bez kotača ili krivina prilagodbe.

No comments:

Post a Comment