Wednesday 28 March 2012

Troškovi poravnanja kotača

Izum kotača je ocijenjeno kao jedan od čovjeka kruna dostignuća i moderni automobilski proizvođači držati usavršavanju kotača tehnologiju da bi automobil voziti glatko i lako upravljiv vozila. Jedan od relativno manje poznatim, ali važnim loše održavanje automobila radnih mjesta je kotač poravnanje. Ovaj članak ima za cilj pružiti procjenu troškova poravnanja kotača i vodič na intricacies na kojima se temelji ovaj postupak.
Kotač poravnanje je važan posao koji izravno utječe na upravljivost i kontrolu za vrijeme vožnje u automobilu. To je razlog zašto je održavanje posao koji ne treba zanemariti.
Uvod kotača tehnika poravnavanja
Prije odlaska u kolo procjene usklađenosti cijene, neka mi dati kratko objašnjenje o tome što je uključen u tehnici poravnanja kotača. Kotač poravnanje je sve o prilagodbi pojedinih parametara povezanih s poravnanje kotača s obzirom na međusobno, kao i ovjes. Znanja o osnovama poravnanja kotača će vam pomoći razumjeti potrebu za noseće troškove poravnanja kotača kao dio automobila ukupnom rasporedu održavanja. Na taj način, od vas će znati što je automehaničar govori o, kada predati svoje vozilo za posao guma poravnanje.
Postoje tri važne parametre koji odlučuju koliko dobro auto gume su usklađeni. Oni su sljedeći:
Preluk, Camber je definirana kao kut između promjera kotača i okomito nacrtana s obzirom na ravnom terenu. To je mjera koliko ravno ili okomito kotač je usklađeno s obzirom na ravnom terenu. Camber se mjeri u stupnjevima, a idealno bi trebao biti nula, tako da gume su savršeno okomito na tlo s površine gume izrade čak i kontakt s tlom. Ako krivina nije u redu ili off ispravnu vrijednost, a zatim viška trošenja i habanja točkova slijedi.
Kotač mora, Castor se opet kut se odnose na gume poravnanja, koji mjeri kut od strane upravljača stožer, s linije koja prolazi kroz središte kotača. These upravljača osovina su dijelovi automobila ovjes i njihovo usklađivanje s kotačima izravno utječe na upravljivost automobila. Zabrinjavajući of kotač poravnanje može dovesti do problema u vožnji upravljivost.
Toe, posljednji važan parametar koji je prilagođen za vrijeme kotač poravnanje, je nožni prst kut. To je mjera o tome kako kotačima automobila su raspoređeni s obzirom na međusobno. U idealnom slučaju oni bi trebali biti paralelni, ali ako oni nisu, bitno je da ste snositi troškove poravnanja kotača i vratiti natrag u normalu spriječiti probleme u kontroli vozila prilikom skretanja.
Tako je bilo koji postupak kotača podešava ova tri parametra i vožnju čini lakšim. Zato, nikad ne treba zanemariti uzimajući ovaj postupak učinio povremeno.
Kada treba poravnanja kotača biti poduzete?
Još jedno pitanje koje treba odgovoriti je vrijeme poravnanja kotača postupak i kada bi trebao biti na rasporedu. Jedan pokazatelj da su kotači u potrebi usklađivanja prati učinke trošenja i habanja. When kotači su krivo, ne samo da je upravljanje kontrolom teško, to dovodi do potrebe za ranu zamjenu kotača. U idealnom slučaju, postupak poravnanja kotača bi trebao biti na rasporedu svake godine ili nakon 10.000 milja trčanje (štogod se prvo dogodi).
Troškovi poravnanja kotača
Sada kada imate ideju o tome što mi govorimo o ovdje, da vidimo što bi trebao očekivati ​​poravnanja kotača troškovi biti. Jedan može ići za postupak dva kotača poravnanje ili četiri kotača poravnanje postupak ovisno o stupnju i lokaciji odstupanje sadašnjosti. Četiri kotača poravnanje postupak općenito se preporučuje i to će vas koštati oko $ 50 do $ 95. To uključuje kamion i auto kotač poravnanje. Poravnanja kotača troškove sport utility vozila može biti u rasponu od $ 90 do $ 160. To je malo cijenu platiti u odnosu na ono što će morati platiti za zamjenu automobilske gume.
Pročitajte više na:; guma Usklađivanje troškova; Front End Usklađivanje troškova; Kada zamijenite gume, kako promijeniti gumu, poravnanja kotača troškovi variraju ovisno o modela automobila. Međutim, oni uglavnom ne prelaze opseg kotača usklađivanja cijene navedene gore. Provjerite auto poravnavanje kotača sastavni dio vašeg rasporeda za održavanje automobila.

No comments:

Post a Comment