Sunday 25 March 2012

Prijenos Flush

Ima puno kontradiktornih informacija radiš krugova u vezi prijenosa rumenilo. Malo ljudi preporučiti postupak kao i oni vjeruju da poboljšava rad motora automobila, dok su drugi mišljenja da se proces štete auto motor i prijenosni sustav.
Prijenos tekućina je specijalizirana ulje koje se koristi kod automatskog ili ručnog mjenjača. Ispunjava sve uvjete iz transportnog sustava i je neophodno za rad ventila i opreme za podmazivanje. Tijekom vremena, ulja u mjenjaču ima tendenciju da se prljave i kao rezultat njegove učinkovitosti dobiva otežano. Preporučuje se za promjenu ulja u mjenjaču nakon svakog 30.000 milja. Međutim, zbog prevladava zbunjenost na istom, pročitajte informacije u nastavku i onda odlučiti da li da se odluče za prijenos u istoj razini ili ne.
Što je prijenos Flush?; Prijenos rumenilo je postupak kojim većina starih prijenos tekućina se briše iz vozila. Sve komponente kao što su konverteri, hladnjak linije i hladnjaka, koje su dio prijenosnog sustava, su isušen iz bilo kojeg ostatak starog prijenos tekućine. Iako postoje određene rasprave o tome da li ispiranje prijenos je potrebno ili ne, on je vjerovao da je prijenos rumenilo se poboljšati funkcioniranje motora prijenosa.
Postoji zbrka među ljudima o promjeni tekućina i prijenos rumenilo. U tekućini promjene, vijak za ispuštanje iskopčan iz prijenosa i to omogućava stari prijenos tekućina teći van, koji se prikupljaju u kontejner. Ovaj proces je definitivno korisno u odvod od većine starih prijenos tekućine, ali se malo kada je u pitanju čišćenje transportnog sustava. To rezultate u nekim iznosu od stare tekućine već biti prisutan unutar sustava, koji se miješa s novim upisom tekućine, čime se smanjuje učinkovitost potonje. U prijenosa rumenilo, stroj je priključen na hladnjak linije koja ubrizgava jak sredstvo za čišćenje kroz sustav koji čisti akumulirane junk.
Tekućine promjena je siguran proces. To uključuje korištenje prijenosne pumpe za ulazak na nova tekućine u sustav, koji počinje na snagu stare tekućine iz sustava. Dakle, jednostavan pomak postupak se koristi u tekućini promijeniti, nego primjenom tlaka u sustav da biste dobili osloboditi od starog tekućine. S druge strane, prijenos rumenilo se ne smatra sigurnom za motor zbog različitih prijenos rumenilo problemima raspravlja u nastavku.
Prijenos Flush Problemi, prijenos ispiranje uz pomoć strojeva uključuje uvođenje visokog tlaka otapala kroz motor i prijenosni sustav, koji čisti prikupljene bilo junk iz sustava. Međutim, automobilskih motora su maleni prolaza kroz koje prijenos tekućina ili ulja proći. Kada je snažna sredstva za čišćenje se koristi u prijenosu rumenilo, ona degenerira junk prikupljene u sustavu koji prolazi iako ovi delikatna prolaza, s vremena na vrijeme, blokiranje ili ih oštećivanje. To rezultira abnormalnim fluida koji smanjuje podmazivanje i raznolik uzorak prebacuje u prijenosnom sustavu. Vlasnik automobila tada mora poduzeti i druge velike poslove kao što je popravak automobila mjenjač ili motor zamjena, kako bi riješiti problem. Prijenos rumenilo problemi su tako teške i ne smije biti zanemaren.
Prijenos Flush troškova; Prosječna cijena prijenosnog flush kreće se od US $ 70 do 250 ovisno o modelu automobila. Za nisku cijenu automobila, prijenos rumenilo cijene će biti manje u odnosu na skuplje automobile. Prijenos rumenilo trošak također ovisi o tome gdje se obavlja posao. Lokalnog dućana popravak mogao to učiniti za manje novca nego što je prodavač će naplatiti, iako bi to moglo biti rizično. Provjerite je li mjesto ima standardnu ​​opremu koja je potrebna za ispiranje prijenos. Koristite samo originalne tekućine za prijenos dok zamjenu, kao i svaka druga tekućina može oštetiti transportnog sustava.
Is Prijenos Flush potrebno?; Postoje brojni auto dilera koji kažu da je neophodno napraviti prijenos flush. Ali to uopće nije istina. Razne vrh automobil tvrtki za proizvodnju ne preporučuju prijenos istoj razini kao dio redovnog postupka održavanja. Auto trgovci žele prodati prijenos tekućina ili rumenilo strojeva, a time i vlasnici automobila nagovoriti da ide za prijenos flush. U stvari, u istoj razini stroj priručnici, implicitno navodi "nemojte koristiti stroj na veliku kilometražu vozila.
Pročitajte više na:; prijenosu problema; Kako provjeriti ulja u mjenjaču, Kako to Chanel mjenjaču; Umjesto da se opredjeljuju za prijenos rumenilo, bolje je promijeniti motorno ulje i uljni filteri redovno. To će spriječiti svaki prijenos probleme koji proizlaze iz i tu neće biti potrebe za događaj cijeli prijenos rumenilo. U slučaju da je neophodno napraviti prijenos rumenilo, učinite to iz znan mehaničar i moliti teško motora i prijenosnog sustava ne dajte se

No comments:

Post a Comment