Sunday, 4 March 2012

Spojka Problemi

Jedna od temeljnih radosti vožnje automobila je priručnik prebacivanje zupčanici, a spojka je vitalna komponenta za ovaj proces. Poslije vremenskog razdoblja ipak, mnogi problemi spojka može početi da se pojavljuju, koji će učiniti želite, možete je vozilo s automatskim mjenjačem umjesto. To je nešto što se ne može izbjeći kao na trošenje i habanje vozila znači da će prije ili kasnije taj problem će se pojaviti.
Postoji niz razloga koji rezultiraju spojke problema i to je nešto što se može dogoditi u bilo kojoj fazi u automobilu života. Tu je dug i složen mehanizam koji funkcionira unutar vozila kada se pritisne papučicu spojke, a tu je i vrlo visoka mogućnost nešto ide krivo u tamo. Spojku disk je pod kontrolom papučice kvačila, i to redovito trlja pritisak tanjur i zamašnjak. To rezultira mnogo trenja i toplinske energije se generira tamo, što u konačnici može rezultirati u puno problema s kvačilom.
Najlakši način da se zaključiti da je vaš automobil je suočena nekih spojka problema je od strane zvukove koji to čini. Ako ste vožnje vozilo na neko vrijeme onda će se upoznati s različitim zvukove i zvukove koji vozilo čini, i da ćete shvatiti kada čujete buku koja je od običnih. Ako se takav scenarij proizlazi, morate poduzeti potrebne radnje odmah. Također pročitajte više o kvačilo prilagođavanja.
Zajednički Spojka Problemi, jedan od najatraktivnijih naširoko vidio spojka problema je proklizavanje spojke. To se može učiniti je teško za vas da biste dobili vaše vozilo i iz parking položaja. Različiti uzroci za kvačila skliznuti su natopljene uljem kvačilo tanjur, nizak nivo tekućine, nedovoljna količina pedala pokreta, istrošene kvačilo tanjur ili loše otpada cilindar. Sve ove spojke su vrlo ozbiljni problemi u prirodi i zahtijevaju neposrednu pažnju od mehaničar, koji zna kako popraviti spojke u dućan popravak automobila. Također morate pitati ovo mehaničar za neke opće kvačila savjeta za rješavanje problema koji vam mogu pomoći u budućnosti.
Još jedan problem koji vas svibanj lice je vukući za kvačilo, a neuspjeh za to izdanje. Kada otpustite pedalu spojke spojku disk i iz drugih prijenosnih brzina centrifuge za maksimalno 3 sekunde. Bilo koja više od toga znači da nešto nije u redu u mehanizmu. Mogući uzroci za to su niske razine tekućine, prisutnost zraka u liniji, jedan neispravan cilindra, pogrešno je prilagođen spojke povezivanje i nisku razinu maziva. Ako vam se dogoditi da primijetite bilo kakve probleme kvačilo u vaše vozilo, morate imati je izgledalo u najkraćem mogućem roku, kao što duže čekate veća šteta će biti. Kao rezultat toga, troškovi popravaka također će ustati eksponencijalno.
Ako ustanovite da je vaš kvačilo je stvaranje prekomjerne buke za vrijeme vožnje ili dok je prebacivanje zupčanici, onda morate znati da je mogući uzroci za to su nisku razinu maziva ležajeva, inhibicija pokret papučice spojke i pretjeranog jahanje spojke. Buka se može pojaviti svaki puta kada pritisnete pedalu i mijenjanje brzina, a to bi trebao biti razlog za zabrinutost za vas. Saznajte da obratite pozornost na vaše vozilo i pokušati prepoznati kvačilo probleme rano, jer to će uštedjeti vaše vozilo puno štete.
Također pogledajte sljedeće:; Car problemi; Dvaput clutching Tehnika, Automatic Transmission problema, ona će obično, biti prilično običan za vas shvatiti kada kvačilo ne radi ispravno, kao što će se odmah primijetiti različite stvari tijekom vožnje u vozilu i dok operativni papučice kvačila. Neki problemi kvačilo može dobiti riješiti sa malo ugađati i popravak rad tu i tamo, ali većina spojka problema da se ljudi žale obično zahtijevaju potpuni remont i zamjena spojke mehanizma u vozila.

No comments:

Post a Comment