Thursday 1 December 2011

Definicija ljubavi: Što je Ljubav

Rječnika imaju različita značenja ove riječi. Ali kad mislim o tome riječ, moj um priziva slike svih vrsta lijepe stvari koje sam uvijek povezana s tu riječ. Cvijeće, čokolade, svjetlost svijeća večere, srca, plišane igračke, odjeću i parfeme, (nadam se da nisu ostavili ništa out!) to su riječi koje su postale sinonim za love.but, što je s osjećajima i emocije povezane s ovom riječju!
Sjećam odrastanja sa zvijezdama u mojim očima i ljubavnih pjesama zvoni kroz moje uši. Polako moji snovi rasla veći i počeo sam čekivanje za moj Prince Charming da dođu zajedno i uzmi me sa sobom u prekrasnu zemlju gdje bismo bili okruženi slugama, dobru odjeću, cvijeće i nakit. Jednog dana sam shvatio istinu o ljubavi ... da je to mnogo više od materijalne udobnosti i dobitke.
Ljubav je dijeljenje
Vjerujte mi kad kažem da je ovo jedan od najvažnijih sastojaka ljubavi. Važno je otvorena srca i one dijele - boli, radosti, uspjeha i neuspjeha, to stvarno ne smeta, sve dok srce je čisto. Ljubav je iskren i znajući da je druga osoba osjeća na isti način previše, to je dijeljenje i gubljenje one inhibicije i znajući da je osoba s druge strane nikad neće biti judgmental.
Ljubav se govori
Da, ljubav govori. Riječ je o gledano, priča i dijeljenje. Nakon nekog vremena ljudima ograničavaju njihove razgovore na raspravu računa, djece i kućnih ljubimaca. Ovo je siguran pokazatelj stvari ide niz brdo. Donesite iskra natrag, tako da pokrenete razgovor.
Ljubav je druženje
Nekoliko minuta proveo zajedno svakodnevnog drži dosade daleko. Upravo sam napravio ovaj gore desno sada, ali to je zato što osjećam ne postoji ništa kao što je vrijeme uložio u mene relationship.believe, to plaća! Teški rasporedi posao potrajati puno vrijeme i truda, pa je važno da se stvari u perspektivu.
Ljubav je vjernost
Ljubiti znači biti pravi, da ljubav bezuvjetno znači da svim srcem na jedan, i samo jedan. Ljubav je kad shvatite da je on najbolje što se dogodilo, a vi želite cijeniti tu osobu i trenuci provedeni s njim / njom do smrti vi dio.
Ljubav je Biti prijatelje
Ljubav se prijatelji jedni s drugima. Uživanje jednostavnih užitaka u životu vole šoping, uhvatiti film ili gledajući televiziju u kući, osim niz drugih stvari koje obično prijatelja učiniti!
Gledajući Ljubav je zajedno u istom smjeru
Ovaj svibanj zvuk clichéd, već je true.love ima iste ciljeve i poduzimanje koraka u tom smjeru kako bi ih ostvariti.
Želio bih do kraja s jednom od meni najdražih citata.
Ljubav je cvijet života, a cvjetovi neočekivano i bez Zakona, i moraju se iskopali, gdje je pronađen, i uživali u kratak čas njegovog trajanja.; - DH Lawrence

No comments:

Post a Comment