Thursday 29 December 2011

Funny svadbene pjesme

Najviše pjesama wedding su sve o ljubavi, zaljubljenosti i vječnu ljubav. Ako ste bili na brojnim vjenčanjima, ti bi znao ovo jako dobro. Funny svatovske pjesme su sjajan način dodavanja daškom humora na visoko melodramatičan događaj. To je sjajan način dobivanja ljudi zajedno i stvaranje svečanost za pamćenje jednoga. Stoga, ako ste bili u potrazi za svadbene pjesme smiješno hodati van ili smiješno svadbene pjesme na ples, ovdje je smiješno svadbene pjesme popis.
Funny svatove Pjesme
Hokus pokus - Ray Anthony
Stavite vaše lijevo stopalo u,, lijevom nogom van,, vaše lijevo stopalo u,, i to tresti sve o tome.Ti napraviti hokus pokus, i sami okrenuti.; Sada stavite vaše desne noge u,, vaše desne noge van,, desne noge u, onda ste ga tresti sve o tome., A zatim učinite hokus pokus, okreni se sebi,, To je ono što je sve o tome.; Možete staviti glavu u,, Možete staviti glavu van,, stavi glavu u,, i Bang se tu radi.; Li hokus pokus, i sami okrenuti., To je ono što je sve o tome., Let's Do hokus pokus!, Let's napraviti hokus pokus!, Let's napraviti hokus pokus!, To je ono što je sve o tome.
Želim ostarjeti s tobom - Adamom Sandlerom
Želim da vas osmijeh,, Kada ste tužni., Nosite oko kada artritis je loše.; Sve što želim učiniti,; Is ostariti s tobom., Ja ću dobiti lijek,, Kada vaš trbuščić bol., Graditi vatru ako peć prijeloma.; Oh bi to moglo biti tako lijepo,, Growin 'stare s vama., A ja ću vas propustiti, da te ljubi,, Dajte vi kaput kada su hladne., Trebam te, nahraniti., Čak i neka vas držati na daljinskom upravljaču., Pa neka me učiniti jela u našoj kuhinji sudoper., Koju je stavite u krevet kad ste imali previše piti.; Oh bih mogao biti čovjek,, Tko ostari s tobom.; Želim ostariti s tobom.
Hej, Good lookin '- Hank Williams
Hej, hej, dobar lookin '; Whatcha dobio cookin'? ; Kako je o cookin 'Somethin' gore sa mnom? ; Hej, slatko dijete,, Zar ne razmišljati možda, mogli smo nas pronaći novi receptu? , Ja sam dobio hot-štap Forda i dva dolar zakona, a ja znam spot desno preko brda. ; There's soda pop i njegovom spotu Dancin je besplatno,, Dakle, ako želite da se zabavite se zajedno sa mnom. ; Hej, dobar lookin ', Whatcha dobio cookin'? ; Kako je o cookin 'Somethin' Up sa mnom?
Ja sam slobodan i spreman,, tako da možemo otići neprekidan. ; Kako je o Savin 'sve svoje vrijeme za mene? ; Nema više gledao,, Znam da sam bio tooken; Kako je o keepin 'stabilan tvrtke?
Aretha Franklin - I Say A Little Pray For You
U trenutku kada se probudim, prije nego ja stavljen na moj šminku, a ja kažem malo moliti za vas, dok češljanje moje kose sada,, i pitajući se što haljina nositi sada, a ja kažem malo molitva za vas
Zauvijek, i uvijek ćete ostati u mom srcu, i ja ću te voljeti, zauvijek, i zauvijek, nikada nećemo dio, Oh, kako volim, zajedno, zauvijek, to je kako to mora biti, da živjeti bez tebe ; bi samo meen heartbreak za mene.
JA trčanje za autobus, draga,, Dok jahanje Mislim da od nas, dragi,, a ja kažem malo molitvu za vas., Na poslu ja samo uzeti vremena, a sve kroz moje kavu break-vrijeme, a ja kažem malo molitva za vas.
Zauvijek, i uvijek ćete ostati u mom srcu, i ja ću te voljeti, zauvijek, i uvijek mi nikada nećemo dio, Oh, kako ću te voljeti, zajedno, zauvijek, da je kako mora biti, da žive bez vama, samo bi značilo heartbreak za mene.
Achy Breaky Heart - Billy Ray Cyrus
Možete reći svom ma sam se odselio u Arkansasu, ili ste možete reći tvoj pas gristi moje noge; Or recite vašem bratu Cliff koji je šaka mogu reći moje usne, on nikada nije stvarno me volio ionako
Oh reći svoje Teta Louise, recite sve što molim, Myself vec zna da sam u redu, Oh možete reći moje oči to bdjeti vanjska strana za moj um, to bi moglo biti hodanje na me danas
Ali, ne govore moje srce, moje achy breaky srce, a ja samo ne mislim da bih razumjeti, a ako vam moje srce, moje srce achy breaky; On može raznijeti i ubiti ovog čovjeka; ooo
No, nemojte reći mom srce, moj achy breaky srce, a ja samo ne mislim da bih razumjeti, a ako vam srce, moja achy breaky srce; On može raznijeti i ubiti ovog čovjeka; ooo
Kad sam šezdeset i četiri Lyrics - The Beatles
Doing vrtu, kopanje korova,, tko je mogao tražiti više?, Da li ces me trebate, hoćete li i dalje me hrane,, Kad sam šezdeset četiri?
Svakog ljeta možemo iznajmiti kućica, u Isle of Wight, ako to nije previše dragi, ćemo skučen i spremiti; Unuci u koljenu, Vera, Chuck, i Dave
Pošalji mi razglednicu, kap mene liniju,, Navodeći gledišta.; Navesti točno ono što ste mislili reći, S poštovanjem, gubit Away.
Dajte mi svoj odgovor, popuniti obrazac, mina zauvijek, Da li ces me trebate, hoćete li još uvijek me hrane,, Kad sam šezdeset-četiri?
Whoo!
Pročitajte više na:; tradicionalnih pjesama Wedding, r & b svadbene pjesme, Alternative svadbene pjesme; Suvremena Pjesme Wedding; igrati ove pjesme, kako je smešan pjesme wedding ulaz ili smiješne wedding uvod pjesme. Bilo način na koji ove smiješne wedding pjesme će osvijetliti raspoloženje svima predstaviti i dobiti dobrim vremenima valjanje. Želimo Vam tona sreća za sretno u daljnjem tekstu!

No comments:

Post a Comment