Saturday 17 December 2011

Funny Pick Up Lines za djevojke

To je dokazana činjenica da pokupiti linije rad. Zato, ako ste obličje za neki pick up linije koje rade, ne tražite dalje. We žene su inherentno sramežljivi ili one koje nisu, su ravnodušni. Ali za one vrijeme kad mi zapravo ne dobiti slabi u koljenima, ali skupiti hrabrosti da napravi potez, nalazimo se u potpuno gubitak riječi. Stoga, evo zbirka pokupiti linija za korištenje na momački, koji će služi kao odgovore na ta neugodnih trenutaka. Pročitajte na za neke smiješne pokupiti linije za djevojčice.
Smiješno Pick Up Lines za djevojke za korištenje na Dečki;
Oprostite ali ja sam novi u gradu, mogu imati upute na svoje mjesto? ; Sam čuo seks je ubojica. Želite li da umrem sretan? , Jesam li ja dovoljno slatka još? Ili trebate više piti? Ti znaš što bi izgledati velika na vas? Ja ; Mogu li čitati vaš T shirt in Brail? , Imate li karte? Jer sam držati uzimajući izgubljen u vašim očima. ; Oprostite, ali ja UČINITI mislim da je vrijeme smo susreli. , Ako ja zrcaljenje novac, što učiniti računati moje šanse za dobivanje glave? ; Hi, pomoći će vam da mi naći moj izgubljeni štene? Mislim da je otišao u ovaj jeftin hotel soba prekoputa. , Da li vi kao jigsaw puzzle? Krenimo moju sobu i staviti naše komada zajedno. , A ja znam da nisam trgovine predmet ali ja mogu reći kada ste mi checking out. , Jeste li bili uhićeni ranije? To's gotta biti nezakonito izgled koji dobro. ; Se zoveš Gillette? Jer si najbolji čovjek može dobiti! , Vjeruješ li u daljnjem tekstu? Dobro, onda mislim da znate što sam ovdje nakon. ; Tijelo čine 90% vode i sam žedan. , Baby, morate biti umorna jer si 'bio trčanje kroz moj um sve noć! , To je lijepo majicu. Mogu li ste razgovarati iz nje? ; Ako ste bili novu sendvič na McDonalds, youd biti zove McHandsome. ; Ćete učiniti. , K vragu, drago mi je da nisam slijep! , Ako sam vam rekao, da je prekrasna tijela, bi li ga držati protiv mene? , Da li vi poput banane ili borovnice? Zasto? Želim znati kakav palačinke napraviti ujutro. ; Morate biti mađioničara, jer svaki puta kada gledam na vas, svi drugi nestaje. , Ako ste bili droga, ja bih predoziranja! , Ja ne govorim u jezicima, već sam poljubac taj način. , Je li sunce izlazi i nije samo osmijeh na mene? ; Hoćete li pročitali moj dlan? [Ne vidim ništa.] Nisam očekivati ​​da će, jer ljubav je slijepa. , Da li umu ako dijelimo ovaj taksi do moje kuće? Ti su bolje telefon vatrogasaca unaprijed, jer kad ste učinili sa mnom, mi ćemo biti na vatru! , Let's napraviti kao tkanina omekšivač i priviti! ; Izgubio sam medo, mogu li spavati s tobom? ; Nice hlače. Mogu li testirati zatvarač? ; Postoji zračna luka u blizini ili je to samo moje srce uzimanje off?! , Što mislite o rođendan poljubac? Je to stvarno tvoj rođendan? No, već kako o poljubac ionako? ; Nisam pijan, I'm just opijen vas. , Imate li povez? Sam ozlijediti moje koljeno kad sam zaljubio s vama. ; Želite li dobiti neki zrak? Uzeo si mi dah! ; Pročitajte više na:; Pick Up Lines for Girls, Pick Up Lines za dečke; Funny pokupiti linije za djevojčice reći su veliki razgovor početak. Sudac raspoloženje momak Prije korištenja smiješno pokupiti linije za djevojčice da se dečki. Te linije su najbolje koristiti doći do znati netko i kada koriste u dobrom humor. Zabavite djevojke!

No comments:

Post a Comment