Saturday 24 December 2011

Romantični izrazi

Ponekad je teško doći do riječi da izrazi svoju ljubav i brigu za posebnu osobu. Pronalaženje romantične fraza čini se da vrlo naporan zadatak, posebno kada imate za personalizaciju poklona ili pošaljite razglednice. Također, romantične fraza učiniti sve smisla kada trebaju biti napisani na čestitki i poruka kartice. Evo nekoliko romantičnih izraza za žene i muškarce u španjolski, talijanski i francuski.
Španjolski Romantični izrazi
Te Adoro apasionadamente., Ja te obožavam strasno.
Te quiero con Toda mi alma., Volim sve moju dušu.
No puedo vivir sin Ti., Ja ne mogu bez tebe.
Me haces Feliz.Ti me usrećuju.
Quiero estar contigo para Siempre., A ja želim biti s vama zauvijek.
Cadu dia TE quiero Más que Ayer y menos que sutra., Volim te više nego jučer, a ne onoliko koliko sutra.
Esperar No puedo jedan Volver jedan hacerte el amor otra Vez. Eho de menos todas esas noches. Te quiero a ja ne mogu čekati dok možemo napraviti slatka ljubav ponovno. I propustiti sve te noći. Volim te.
Pročitajte više na:, Kako reći Volim te na španjolskom jeziku, Kako reći Volim te na različitim jezicima, Francuski Romantični izrazi
Que mes baisers soient les mots d'amour que je ne TE dis pas., Poljupci su neizgovoreno riječi ljubavi.
Na pardonne niji que l'aime na., Tamo gdje je ljubav tu je oproštenje - Rochefoucauld
Je odahnuti l'odeur de ton corps., A ja disati na miris vašeg tijela.
Dans tes bras C'est Pon Destin,. Moja destinty u ruke.
Tu es dans mes toutes pensées.Ti su sve moje misli.
Tes yeux, j'en prihodu časopisa et Nuit., A ja sanjam o oči danju i noću.
Le coeur jedan SES raisons que la raison ne točke connaît.; Srce ima svoje razloge koje razum zna nista od - Blaisea Pascala Pensées.
Pročitajte više na:; Francuski Love Quotes, Francuski Ljubav Fraze; talijanski Romantični izrazi
Non posso vivere senza voi., Ja ne mogu bez tebe.
Il MIO cuore è po voi.; Moje srce je za vas.
L'amore senza regole domina.; Ljubav bez pravila pravilima.
Ti penso sempre., A ja uvijek mislim na tebe.
Ti sognero 'tutta Notte la Fino al mattino., Ja ću sanjati vas svu noć do jutra.
Con tutto l'affetto mio., Uz sve moje ljubavi.
Sono Anni che ti stavo cercando., A ja sam bio koji traži za vas godinama.
Tu SEI quello / a Che stavo aspettando.Ti si jedan sam čekao.
Romantični engleski izrazi
Ako je značilo da se naša srca će pronaći jedni druge kada smo susret. A ako je naše srce rastopiti zajedno, tako će naša tijela i duše. Tada svaka riječ i svaki dodir će gorivo naš plamen strast. Bit ću tvoja, bit će vam mina, a mi ćemo biti jedna.
Napisao sam svoje ime u pijesku, ali valovi ga oprali daleko., Ja sam napisao svoje ime na komadu papira, ali ga je dobio baciti., Ja sam napisao svoje ime u nebu, ali vjetra raznio. , Dakle, napisao sam tvoje ime u mom srcu i to je gdje će ostati.
Postoje 3 velike stvari u ovom svijetu. Prva je stvar za vas voljeti nekoga. Druga stvar je da netko vas ljubav natrag, a treća najveća stvar za prvi i drugi što se dogoditi u isto vrijeme ...
Ne želim izgubiti taj osjećaj. Kad bih mogao odabrati mjesto umrijeti, to bi bilo u tvojim rukama.
Nedostaje netko dobiva lakši svakodnevni, jer iako ste jedan dan dalje od posljednjeg puta kada ih je vidio, ti si jedan dan bliže sljedeći put ćete.
Pročitajte više na:; Romantični Citati za njega, Romantični citati za Njezin: "Ovo drago riječi su savršeni ukrasti joj / mu srce daleko. Nadam se da ovu zbirku romantičnih izraza iz različitih jezika dao ono što su tražili.

No comments:

Post a Comment