Sunday 18 December 2011

Tri vrlo kratko Koraci u New Living Room

By: Allen Ira
Tako sam bio kod prijatelja kući drugi mjesec, slatka, turn-of-the-stoljeća dvorazinskog u jugozapadnom faksu-grad. Znaš tipa: drveni podovi, izvan sheme boja maslina i naranče, ugodno dvorište, itd. On je otvorio ulazna vrata-drvo, njegova ploča stakleni prozor s beveled ivica-i pustiti mene u. A ja ne mogu vjerovati moje oči.
Da li je on zapravo živi ovdje? Mogao je on? Mi smo stajali u predvorju ulaska, koja je bila potpuno prazna namještaja, i pogledao sam u dnevni boravak na moje lijeve strane. To je gotovo kao da stranac je gledao nekoliko filmova postavljen u Sjedinjenim Državama 1970, i zauzeo oprezan bilješke o vrstama namještaja ljudi imaju. TV: provjeriti. Kauč: provjeriti. Stolić za kavu, Barcalounger, drugi ležaljka: ček, ček, ček. Ali namještaj je samo vrsta razbacane po sobi (koliko kauč can be posut, svejedno), uređen slučajno na način koji je predložio stranca doma dužnosti bio ispunjen čim je sve bila kupljena i isporučena.
Prijatelj sam bio posjetiti je inteligentan, posvećen individualne, dobro poštovane na svojoj njivi i također ne bez određene osobne stil. On je dobro zaobljenim osoba, i razumno jela, psihološki (i, koliko god to netko ikada zanimljivo je). Tako, zašto mu je dom u takvom neredu (ukoliko ništa, stvari su se pogoršale u druge sobe)? I, što je još važnije, što se može učiniti o tome?
Jer ja ne namjeravam koristiti web kao forum za psychoanalyzing moji prijatelji, a obzirom da sam razgovarao s since tada broj ljudi koji osjećaju sličan stupnjeva nezainteresiranost u njihovog fizičkog sredinama, mislim da je potonje pitanje je jednom da se ovdje. Naime, ja želim ponuditi tri misli o uređenju boravišnog prostora uz minimalni dodatni napor.
Svakako, ima oko stotinu prikazuje na TV-u posvećen samo ovu temu, a svi znamo da Trgovanje Prostori troškovi snop, i njihovog posla zasigurno zahtijeva tonu vremena i truda. Nakon su tri kratka savjeta za sve one koji žele (ili koji misle da sam možda želite da) preurediti svoje domove malo, a koji ne žele razmišljati o tome svi previše.
1. Craigslist. Ozbiljno, pogotovo ako živite u velikom gradu, ili grad s puno studenata, nema potrebe da kupi namještaj new ikada opet. Znaš li vaš dnevni boravak stvarno treba lampa se iza kauč, ali ne želite da se osvaja po milijardu blještavo svjetlo na centar, ili na lokalnoj dizajner lampa butik? Provjerite Craigslist (ili ekvivalent usluge, postoji nekoliko, od kojih su mnogi lokalno orijentiranih) u vašem gradu ili grad. Pravedan dobiti online i pregledavati oglase svaki sada i onda dok ne vidite nešto što žalbe. To traje sve stres iz kupnje kuće stvari, usput. Umjesto cijelog sam na misiju; dobiti iz moje način, dama mentalitet koji je teško izbjeći ako se ozbiljno kupujete nešto, možete jednostavno provjeriti s vremena na vrijeme da vidi je li nešto dobro ima popped up.
2. Živjeti prostori za stanovanje i. Čak i ako nemate prijatelje, provesti oko tri minute zamišljanje živo razgovor odvija u svojoj dnevnoj sobi. Zatim preurediti stolice i sofe, tako da svi (imaginarni prijatelji, ako treba) može sudjelovati u tom razgovoru istovremeno.
3. Ako podnesete TV središnji soba, TV će biti središnji u sobi! Ništa protiv televizije, no ukoliko želite da ljudi zapravo razgovaraju jedni s drugima, važno je postaviti prostora tako da se čini lako govoriti. Većina ljudi zadani je postaviti životne prostore što manje oltara na televiziji, dopuštajući svima da vide TV u svim vremenima. Ako je to ono što je najvažnije da vi, naravno, onda mislim da je u redu. . . god. No, ukoliko želite malo više ljudsku interakciju, imati na umu da je vaš posao preusmjeriti pozornost ljudi od zadane pozicije. Stoga, nemojte organizirati soba oko TV prijemnika. Dogovoriti sobi, a zatim shvatiti mjesta za TV koji će biti više ili manje povoljno.
Uzmi ove tri prijedloga, i oni mogli pobuniti vaš dnevni boravak. Ono što je najvažnije, vjerojatno, nisu mogli pobuniti vaš dnevni boravak s gotovo da i nema pravi napor na temelju tvoj dio. Sretan minimalistički preuredjenje!

No comments:

Post a Comment