Wednesday 14 December 2011

Zajednički Francuski Fraze

Francuska je poznat kao modni prijestolnica svijeta. Njegova jezik, modni i hrana uvijek dali nešto svijetu. Umjetnost i hrana ljubitelji su me fascinirali francuske kulture već stoljećima. Dakle, ako ste putuju u France za prvi vrijeme i niste upoznati s jezikom, mogli zemljište u do juhu. Tough puta poziv za tvrd mjere, tako znajući najčešći francuskih fraze neće boljeti. Ako možete govoriti neke zajedničke francuski fraze, vi ste dužni napraviti dobar dojam na ljude i istražite prekrasnoj zemlji bez suočava ikakvih poteškoća. To je često rekao da francuski uvjetom riječi kruh i maslac na engleski jezik. Engleski ima usvojila neke formalne riječi iz francuskom jeziku. Ispod je popis uobičajenih francuskog fraze koristi francuskom narodu u svojim svakodnevnim životima. Također naučiti neke poznati francuski izreka.
Popis Zajedničke francuskog Fraze; Bonjour ~ Dobro jutro; Bonsoir ~ Good afternoon; Bonne nuit ~ Dobra večer; Ca va? ~ Kako ste? ; Je vais biens ~ sam fino; Quelle Heure est-il? Koliko je sati? ; Salut, Je m'appelle Carl ~ Pozdrav, moje ime je Carl; Komentiraj vous appelez-vouz? ~ Što je vaš ime? ; Enchante ~ Nice vas susret; De Rien ~ ste dobrodošli, također tekstu je ništa; Je suis u zasjedi. Ou SE trouve La Salle de bain? ~ Izgubio sam. Gdje je zahod? ; S'il vous pletenica ~ Molimo; Merci ~ Hvala; Je suis desole ~ Žao; A vos souhaits ~ Blagoslivljajte vama; l'Ambassade americaine ~ The American Ambasada; l'hotel ~ Hotelski; le restoran ~ The restoran; l'Aeroport ~ Airport; Qui? Ko ... ; Pourquoi? - Zasto? ; Oui ~ Da; Netrajni ~ Nema; Qu'y at-il? ~ Koliko postoje? ; Plus lentement, s'il vous pletenica ~ Biste li govorite sporiji, molimo; Combien Ca coute? Kolika je članarina? ; Quelle Heure est-il? Koliko je sati? ; Je NE comprends PAS ~ Ja ne razumijem; Zajedničke francuski Riječi Fraze
Ispod dati tablice prikazuje neke zajedničke francuski fraze koji se koriste u svakodnevnim život po francuskom narodu. Nije obavezna da ih znati, ali odabirom nekoliko i pokušava koristiti ih neće boljeti.
FrenchEnglish; C'est bienThat's fino; Ca SI me pletenica pasI ne sviđa; Ca mene plaitI kao da; Qu'est-CE que C'est?Što je to? ; Laissez-moi mene tranquilleLeave sama; Est-CE que vous pouvez l'ecrire?Mogao te ugoditi zapisati?; Je ne sais pasI ne razumijete; Est-CE que vous croate parlez?Govorite li engleski?; Combien?Koliko?; Combien?Koliko?; Je voudraisI'd poput; Ou est. ..? Gdje je?; Joyeux anniversaireHappy Rođendan; Bonne anneeHappy nova godinu; Au secoursHelp; Komentiraj dites-vousHow veliš?; Je vais bienI am fino; Je suis Heureux / heureuseI sam sretan; Je suis tristeI sam tužan; Je suis maladeI sam bolestan; Il me faut un docteurI trebate liječnika; Quel Age avez-vous?Koliko imaš godina?; J'ai soif sam thristy; Je SI parle PAS francaisI ne govore francuski; Je me mali Sens osjećate bolesno; Je t'aimeI volite; Ca SI Fait rienIt ne smeta; Repetez, s'il vous plaitPlease repeat; A demainSee te sutra; A tout jedan l'you heureSee kasnije; Qu'est-CE que vous dit avez?Što si rekao?; Ou est La Salle De bain?Gdje je kupaonicu?; D'ou venez vous?Odakle si?; Oui, s'il vous plaitYes Molim; Non, merciNo, Hvala
Pročitajte više na:; romantični francuski Fraze, njemački Fraze; francuski Ljubav Fraze; nadam ovaj članak na zajedničkim francuski fraze će vam pomoći komunicirati u učinkovit način s ljudima Francuske. These francuski fraze su značilo vam pomoći razgovarati i razumjeti francuskom jeziku.

No comments:

Post a Comment