Tuesday 20 December 2011

Pick Up linija koje su Funny

Pick up linije su samo početak razgovora koje pomažu da se pokrene razgovor sa strancem. Međutim, smiješno pokupiti linija služe i drugi cilj podsticanje interesa osobe dodavanjem malo začina i humora na uvodni razgovor. Ovdje su neke velike pokupiti linije koje su smiješno.
Best Pick Up Lines Funny, sljedeće su najpopularnije slatka smiješno pokupiti linije koje sigurno će vam pomoći započeti razgovor sa strancem. Ti su prekrasna djevojka, koje ste vjerojatno čuli sve velike pokupiti linije, pa zašto jednostavno ne mi reći oni koji su radili tako da možemo dobiti prošlosti sve to? ; Mogu li kupiti ti piće, ili da li vi jednostavno želite novac? Ti si bio loš, loša djevojka / dečko. Sada ide u moju sobu! , Je li to cannon vatru, ili je moje srce kucalo? (Casablance); Molim pomoć beskućnicima. Uzmi mi kuće s vama. ; Otkako sam tebe upoznala, da ste živjeli u mom srcu bez plaćanja bilo kakve iznajmljivanje. Ti si poput bombona bar, polovina slatko i pol orasima. ; Ja borim poriv da vas najsretnijih ženu na zemlji večeras. , Hej gdje idete? Početna Ti si ne samo će me ostaviti ovdje kao ovaj, ti? , To nije moja krivnja što sam pala u ljubavi. Ti si onaj koji mi je iskočio! ; Znam sam dobar obličje i Ja mogu vidjeti da u vaše oči, ja ne ti kriviti! ; I'm ovisnik na Da, i Alergičan sam na br. Pa što je to gonna biti? ; Pick Up Lines Funny for Girls koristiti na Dečki, to je zabluda da samo dečki trebaju pokupiti linije za razgovor s djevojkama, obrnuto je također istinito. The Sljedeće su podići linije koje su smiješne za djevojke koristiti na momci. Ti me podsjećaju na magnet, jer ti me privlače ovamo. , Ako sam te kućni ljubimac, da li bi za mnom doma? ; Bili ste u izviđačima? Jer si vezan moje srce u čvor! , To je moj rođendan danas! Kako oko rođendan poljubiti? , Ne morate ključeve automobila za pogon mi ludi. , Please Don't Go, inače ću morati napraviti izvješće za policiju, u ukrao moje srce! ; Pročitajte više na:; Pick Up Lines na korištenje Dečki, Pick Up Lines za djevojke; Funny Pick Up Lines za dečke koristiti na Girls, evo još nekoliko urnebesnih pokupiti linije za korištenje doći razgovarati s djevojkama. ; Ti si toplija od Bunsen snimač postavljen na punu snagu. , Jesam li ja dovoljno slatka još? Ili ti treba više piti? ; Izgleda kao da smo krajem. (Za šta?). Za večeru. , Pozdrav, (ime). Tvoja mama nije mogla to učiniti danas poslijepodne, ona me je zamolio da vas pokupiti i odvesti kući. Polazak! , Biti jedinstven i drugačiji, samo reći da! Ti znaš, kosu i mom jastuku su savršeno usklađenih boja! Ti su 9,99999999. You'd biti savršena 10, ako ste bili sa mnom! ; Hej beba, morate biti prekidača za svjetlo, jer svaki put kad te vidim, skrenite na mene! ; Pročitajte više na:; Pick up linije za dečke; Pick up linije za muškarce: "Ovo su neke pokupiti linije koje su smiješne i koji pomoći će vam štrajk razgovor s muškarcem / gal što može dovesti do dugotrajnog odnosa. Srecno.

No comments:

Post a Comment