Monday 12 December 2011

Funny Kava Izreke

Šalicu za kavu u jednom rukom, s cigaretom visi između prstiju, s druge strane drži datoteku. Ovo je način kako se obično bi se zamisliti zauzet Big Shot u visoke profil posao izgledati. Kava postala sastavni dio života i vidjet ćete ljude okupljanja oko kavu za najnovije ured price. Ili ste svibanj sastati prijateljima u kafiću nadoknaditi na najnovije afere i vijesti. Kava je postao spas za one koji žive oko rokova.
Mnogi kava aficionados su se s kave smiješne citate i izreke koje će zagrijati svoj dan. Ćete ljubav these funny kava citate i izreke, dok sipping vaše vruće cuppa of Mochachino. Sljedeći smiješno kava citati i izreke će zasigurno učiniti vaš dan aktivan. Možete pročitati više poznati citati u člancima o smiješne citate i izreke.
Funny Kava Citati i izreke, kava, najfiniji organski ovjes ikada. , Čokolada, muškarci, kava - neke stvari su bolje bogat. ; Kava ima dvije vrline: to je mokro i toplo. ; Tu nikada nije bio bolji sustav komunikacije ured od pauza za kavu. , Majke su oni prekrasni ljudi koji mogu dobiti u jutro prije miris kave. ; Kava nas čini ozbiljnim i groba, i filozofska. ; Umirovljenje je jedna velika velika diva pauza za kavu. , Osmog dana Bog je stvorio kavu. , Ne kritizirajte moje kave. Vi svibanj biti stare i slab dan. , Ima li života prije kave? Nema života prije kave. Tu je život poslije kave! , Kava u Engleskoj uvijek ima okus poput kemije eksperiment. ; Ako ćete Oprostite za tren, ja ću imati šalicu kave. ; Bez pitanja dok sam imao moj drugi šalicu kave! , Nemojte piti kavu u jutro. To će vas držati budnima do podneva. , A ja uozbiljiti kavu - tako jak se budi se susjedi! ; Instant ljudskih, samo dodajte kavu. ; Predati kavu i nitko ne dobiva ozlijeđen! ; Kavu se dijeli s prijateljem je sreća okusio i vrijeme i proveo. , Poznati kava Izreke, a ja stavio instant kave u mikrovalnu i gotovo je otišao natrag u vremenu. ~ Steven Wright, imam mjeriti iz moje život uz kavu žlice. ~ TS Eliota, ja nikad ne pije kavu na ručak. Ja ga pronaći me drži budan popodne. ~ Ronald Reagan, način previše kave. Ali ako nije bilo za kavu, ja bih nema prepoznatljive osobnosti god. ~ Davida Lettermana, irski samo kava pruža u jednom staklo sve četiri osnovne skupine hrane: alkohol, kofein, šećer i mast. ~ Alex Levine, Iza svake uspješne žene ... je znatnu količinu kave. ~ Stephanie Piro; Mi obično ne primjećujemo sve dok se kava okusa smiješno. ~ Anne Afdahl; Tis Šteta vino bi trebalo biti tako štetno, za čaj i kava ostavljaju nas mnogo ozbiljnije. ~ Lord Byron; Kava koja čini političar mudar, i vidjeti kroz sve stvari sa svojim polu-zatvorena oči. ~ Alexander Pope, Jesmo li bili sigurni da je poželjno za čovjekov duh neće biti u ratu sa samim sobom, ili da je bolje da bude vedar i spreman za ići na večeru nego biti uzbuđeni i spremni da se zaustavi za šalicu kave, čak ? ~ William Saroyan, duhan, kava, alkohol, hašiš, cijanovodonična kiselina, strihnin, su slabe razrjeđenja, najsigurniji otrov je vrijeme. ~ Ralph Waldo Emerson, crna kao vrag, vruća kao pakao, čista kao anđeo, slatka kao ljubav. ~ Charles Maurice de Talleyrand; Nitko ne može shvatiti istinu dok on pije kavu na površan dobrote. Sheikh ~ Abd-al-Kadir, kava dolazi muškarce protraćiti svog vremena, ožeglina njihov kotleta, i troše svoj novac, a sve za malu bazu, crne, guste, neugodne, gorko, odvratan smrdljiv lokve vode. ~ Women's peticiju protiv kave; Ovaj tip čini kava nervozan. ~ Bobby Heenan na Ultimate Roider, Bog kava bez kofeina. Joel Robinsona ~, kava, dva šećeri, krema ... i aspirina. Sinclair ~; Čini mi je da pokušava živjeti bez prijatelja je poput mužnje medvjeda da se krema za jutarnju kavu. It predstavlja puno problema, a onda ne vrijedi mnogo nakon što ste ga dobili. ~ Zora Neale Hurston: "Ovo su neke od najboljih kava citate i izreke koje sam da ćete uživati ​​čitajući. Oni su smiješne, neke s fokusiran misli i neki samo zakašnjela misao. No, jeste li se ikada zapitali se kofein loše za vas? Nemojte piti puno kave ili ste svibanj kraj gore sa nekim negativnim učincima kave. Možete pročitati o svim pro i kontra u članku je kava dobra za vas. Nadam se da ovaj članak na kavu smiješno citate i izreke pokazuje da se gorko slatko iskustvo za vas. Ja ću vas ostaviti s jednom konačni kavu citat, "svatko treba nešto vjeruju. Vjerujem da ću imati još jednu šalicu kave!

No comments:

Post a Comment