Tuesday 13 December 2011

Izreke flert

Flert nije ograničeno na tinejdžere, ali je izgovor za sve ljude pokazati interes za suprotni spol. Svi od nas prolazi kroz određene faze u životu, u kojem namjeravamo koketirati s osobom naše sličnosti. To je više nego samo zabavlja, već koketira je vrsta socijalne interakcije koji želite znati više o nekome ko vam se diviti i klanjati. To možete učiniti tako da samo kontakt očima, citati ili izreke i tijelo jezika. Let's get down provjeriti neke flert citati za muškarce i žene, koje možete odabrati i recitirati da boriti se momak ili djevojka iz vasih snova.
Najbolji Flert Citati i izreke
Za mnoge, koketiranje je zabavno i način upravljanja stresnog života. Neki su nadareni koketira, što kažu zvuk tako romantičan. Vjerujte mi, koketiranje linije stvarno rade, a jedina stvar je da morate biti sigurni i reći u tom tonu. Bilo da ste flert jednostran ili sladak jedna već zna o svoje namjere, te smiješni citati će vam pomoći da dobijete svoj pozornost.
Flert citati za dečke
Kad umrem želim povratak kao jednu od njezine suze. Ono što čovjek će biti tako sretan kao da je u njoj začeto, srcu, rođen u njenim očima, žive na njoj obrazima, i umiru na usnama.
Ruže su crvene, ljubičice su plave, šećer je sladak ali ništa u usporedbi s vama.
Flert je umijeće vođenja intimnosti na sigurnoj udaljenosti.
Ja sam imao stvarno loš dan danas i to uvijek čini da se osjećam bolje vidjeti lijepu djevojku osmijeh. Stoga, bi li molim osmijeh za mene?
Jeste Sunce je tek izaći ili ste samo osmijeh na mene?
Hi, ja sam gospodin desno. Netko je rekao da su bili u potrazi za mene?
Ako je vaše srce je zatvoru, želio bih biti osuđen za život.
To nije moja krivnja da sam pala za vas, mi iskočio!
Ups! Sam izgubio moj broj mobitela! Mogao sam tvoje?
ne može čekati do sutra, jer sam se kladiti da ćete dobiti više i ljepše svakodnevice.
Jeste li umorni? Budući da sam bio trčanje kroz moj um cijeli dan.
Ja bi letjeti na Mjesec i natrag ako ćete biti. . . ako ćete biti moje bebe.
Mogu li posuditi četvrtina?;-Za što?, A ja želim pozvati moju majku i reći joj ja samo upoznao djevojku iz mojih snova.
Jedini način da se razumije svaka žena je da joj ljubav ... I onda nije potrebno da joj razumjeti.
Ti si tako sladak, tu je htjela plakat za vas na bombonijera.
Možda sam ja koketirati, ali tvoj dečko voli!
Dan bez sunca je dan bez tebe.
Kako bi izbjegli pogreške i žali, uvijek konzultirati svog supruga prije angažiranja u flert.
Flert citati za Djevojke
I ja visoko preporučiti za sve žene u svijetu, čak i ako su 71, nikada ne možete uzeti zdravo za gotovo da on ljubi vas. To je uvijek dobro koketirati s njim. To je velik sport.
Sve žene koketira, a neki su ograničeni lijenost, a drugima smislu.
Vjerujete li u ljubav na prvi pogled ili trebam opet hodati po?
Moj prijatelj želi da znam da li mislite da sam hot.
To je u redu ... ne morate da se zaustavi bulji .... da samo znači da ste zainteresirani.
Svake noći sam kući otići plakali jer ću morati pričekati do sutra da te vidim opet.
Ako ste bili suza, ja nikad ne bi plakao u strahu vas izgubiti.
Da li noge ozlijeđen iz trčanje u mojim snovima cijelu noć?
Ne možete biti pravi. Mogu li patiti da vidiš, ako sam sanjao? Hej, ne idemo u različite škole?
Blato je Bog stvorio, Bog je stvorio prljavštine, Bog je stvorio dječake, pa djevojke mogu flert.
Jedan od najboljih dijelova starenje? Možete flert sve vam se sviđa jer ste postali bezopasni.
Da bi se čovjek koji može koketirati je pokraj stvar neophodna vođa društva.
Ako sam mogao preurediti u pismo, bih stavio U sam i zajedno.
JA naviknut biti strašna flert. Ja sam puno bolji u ga sada.
Vi svibanj vole čitati o:, Flert linija za muškarce, Flert Linije za djevojčice, flirty tekstualne poruke Pošalji; Ispričajte slatka koketiranja citati svojim očima kontaktiranja njegov ili njezin. Ako ste slušatelj, od vas će znati druga osoba flert od njegove / njezine mekše glas, lutanja oči i živčani prirode. Možete saznati više o flert savjete. Biti prirodni i djeluju dolje na zemlji, i ja sam je li netko stvarno sladak će razumjeti svoje osjećaje!

No comments:

Post a Comment