Sunday 26 February 2012

Asfaltiranje Sealer: Spremanje kolovoz Track od pucanja

Asfalt, koji se također zove blacktop, osim što je estetski ugodan i izdržljiva, vrlo je zanimljiv materijal koji se koristi za popločavanje driveways. Materijal je zapravo prodali po asfaltu industrije kao povodljiv pločnik. To se temelji na činjenici da je asfalt cementa, koja je materijal koji veže zajedno pijesak i mali komadići kamena, ostaje kovan za dugo vrijeme. Ovaj atribut čini blacktop ili asfalt otporan na pukotine, ako je instaliran ispravno.
Kako Asfalt driveways Započnite Razvijanje Provalnik
When asfalt je izložena suncu i zraku izvan određenog vremena, ona počinje gubi svoju poslušnost. Asfalta tada zapravo počinje oksidacije. Sunčeve ultraljubičaste zrake također uzrokovati cementa asfalt do sloma. To je kada se problemi počnu odvijati.
Nakon što je asfalt počne oksidirajući, ona počinje dobivanje krhki. Obvezujući učinak između asfalta i kamena čestice i pijesak, također poznat kao agregat, počinje razdvojiti. Što rezultira u pojedinim dijelovima agregata labavljenju, što je dovelo do pucanja. Na mjestima gdje je klima je hladna, tu je ubrzanje ovog procesa kada se voda dobiva u tim pukotinama i zaledi.
Kako Asfalt Asfalt driveways brtvila zaštititi od pucanja
Primjena asfaltne brtvljenje na asfaltu kolni ulaz, ne samo da ćete povećati svoje estetske privlačnosti, ali i učinit će to još dugo traje. Asfalt punila djeluju kao zaštitni štit na asfaltiranje, sprječavajući sunčevo svjetlo i zrak uzrokuje oštećenja na asfaltu cementa. Također štiti pločnika od ultraljubičastih zraka od sunca. Sealer asfalt također će spriječiti leda i vode seeping u asfalt nanoseći ga razgraditi.
Postoje različite vrste asfalta brtvila
Tradicionalna Asfalt brtvila: Tradicionalna tip asfalta punila uglavnom se sastoje od iste asfalta koji se koriste u samom asfaltiranje. Asfalta u ovoj vrsti punila je obično pomiješana s emulgator, što je laskav spoj, i vode. Životni vijek ovog punila je najkraći, a teško da pruža nikakvu zaštitu protiv ultraljubičastih zraka.
Katran Asfalt brtvila: Sljedeći tip asfaltiranje sealer se sastoji od rafiniranog katran. Ovaj tip sealer je vrlo učinkovit protiv nafte i benzina. Motornih ulja i benzina zapravo imati učinak otapanje asfalta cementa u asfaltiranje. These katran punila također imaju emulgator i male čestice gline, koji pomažu u primjeni lako. Neki od njih su također modificirana s polimerima koji omogućuju dulji vijek trajanja, bogatiji bojom, a dodatnu zaštitu od ultraljubičastih zraka.
Akril polimera Asfalt brtvila: Ovo asfalt punila su najskuplji i potpuno su sintetička. These punila su obično one vidjeti na teniskim terenima. Proizvođači to napraviti u crno da se koristi na driveways. These asfalt punila pružiti najučinkovitije sveobuhvatnu zaštitu i obično traju dvostruko duže u usporedbi s drugim punila.
These punila obično dolaze s pijeskom. Što se tiče asfalt brtvljenja tiče, pijesak je vrlo koristan sastojak. It brtve pore na asfaltiranje, poboljšava automobila i stopala vuče, a također i povećava vijek trajanja asfalta brtvilo na kolovoz.
Učestalosti primjene asfalt brtvljenje
Prema proizvođačima asfalta punila, kada novi asfalt je postavljen, a to bi trebalo biti dopušteno da se lijek za oko godinu dana, nakon čega treba dati zaštitni sloj asfalta brtvilo.
Većina kuće čine pogrešku koristeći asfalta brtvljenje na kolovoz previše često, kao svake godine. Nedostatak brtvljenje prečesto je da to može dovesti do izgraditi materijalom na kraju rezultira ljuštenjem, tako da se može dobiti evidentirane u zatvorenom prostoru. Vinilni podovi, na primjer, može se zaprljati trajno asfalt punila, čak i ako je uklonjena odmah.
Proizvođači asfaltnih punila kao i asfalt izvođači savjetuju da brtvljenje svake tri godine prilično adekvatan za većinu asfalt driveways, osim u krajevima gdje su uvjeti iznimno oštra, kao u pustinji područjima.
Dobro pravilo thumb je da ne primijeniti novi kaput dok prethodni sloj za brtvljenje je izblijedio, što će se dogoditi na različitim stopama, prema količini prometa i naravno izloženosti vremenskim uvjetima i suncu.
Još jedan pokazatelj da ga se vremena da se primjenjuju novi sloj brtvilo kada počinje asfalt prosjeda, što je indikativno za oksidiranje površine, što je rezultiralo u labavljenju veziva koji povezuje agregat.

No comments:

Post a Comment