Tuesday 28 February 2012

Funniest Izreke Ever

Funniest ikada citati udarac koji će vam pomoći kroz drag dan u uredu. Ovi citati najsmješniji ikada rekao puni giggles i nasmijao. Ovaj članak će pokriti neke od najzabavnijih citati i izreke kao što su, ja sam odlična domaćica. Svaki put sam se razveo, držim kuću. Zse Zse Gabor strane. Ako ste uživali u ovaj najzabavniji citat ikada, ili čak i svibanj biti u iskušenju da pročitate neke više sličnih linija, a zatim pročitajte i dobiti spremna za svitak na podu od smijeha.
Funny Citati i izreke
Funniest Izreke ikada rekao Albert Einstein, jedina stvar koja ometa moje učenje je moje obrazovanje. ; Zdrav razum je zbirka predrasuda stečenih prema dobi osamnaest. , Izdanje za atomsku energiju nije stvorio novi problem. To je napravio samo hitniju potrebu rješavanja postojećih jedan. , A ja ne znam s onim oružjem Treći svjetski rat će se borila, ali je Prvi svjetski rat IV će se borio sa štapovima i kamenjem. ; Funniest Izreke ikad, rekao je Mark Twain, nisam pogreb, ali poslao sam lijepo pismo rekavši da sam odobren od toga. , Nikad nisam neka moj školovanja ometati moje obrazovanje. , Zašto ti tamo sjediti izgleda kao omotnicu bez adrese na to? , Čovjek koji ne čita dobre knjige nema prednost nad čovjekom koji ih ne mogu čitati. ; Budite pažljivi o čitanju knjiga zdravlje. Vi svibanj umrijeti od štamparska greška. ; Funniest Izreke ikada rekao Voltaire, Ako nema Boga, to bi bilo potrebno da ga izmisliti. ; Svaki čovjek je kriv za sve dobro što nije učinio. ; Vlade moraju imati i pastire i mesare. , Nema pahuljica u lavina sve se osjeća odgovornim. ; Funniest Izreke ikada rekao Winston Churchill, Ako idete kroz pakao, zadržati ide. , Winston, ako sam bila tvoja žena, ja bih stavio otrov u kavu. ~ Lady Astor. Nancy, ako sam ja tvoj muž, ja bih ga piti. ~ Winston Churchill, međutim lijepe strategija, povremeno bi trebao pogledati rezultate. ; Funniest Izreke ikad, rekao je George Carlin, mislite kako je glupo prosječan čovjek, i shvatiti polovica njih su gluplji od toga. , A ja nikad jebeno deset godina, ali jedne noći, ja jebeno pet dvojke. , Podsjeća me na nešto moje trećeg razreda učitelj je rekao za nas. Ona je rekla, li mi pokazati tropsko voće, a ja ću vam pokazati guzica iz Gvatemale. , Bez komentara je komentar. ; Pravi razlog da ne možemo imati Deset zapovijedi u sudnici: Ne možete postavljati Ne ukradi, Ne učini preljuba, a ti ne smiješ ležati u zgradi punoj odvjetnika, sudaca i političara. To stvara neprijateljsko radno okruženje. ; Funniest Izreke ikad, rekao je Steve Martin, Boy, te francuski: Oni imaju različite riječi za sve! ; Prvi liječnik mi je rekao radosnu vijest: Ja sam bio idući u morati bolest nazvana po mene. ; Hosting Oscara je mnogo kao što je ljubav s ženom. To je nešto što ja dobiti samo učiniti kad Billy Crystal je izvan grada. , Postoji jedna stvar bih razbiti više, a to je, ako je ona mi je uhvaćen sa drugom ženom. Neću se kandidirati za to. , A ja vjerujem da je seks jedan od najljepših, prirodne, zdrave stvari koje novac može kupiti. , Zašto je ne uvijek prepoznati trenutak kada ljubav počinje, ali mi uvijek znati kada je kraj? ~ Steve Martin Harris K. Telemacher u LA Story (1991); Funniest Izreke ikad, rekao je Jerry Seinfeld, Muškarci žele istu stvar iz svoje donje rublje koje žele od žena: malo podrške, i malo slobode. , Zašto ljudi daju jedni drugima cvijeće? Za proslavu raznim važnim prigodama, oni su ubijanje živih bića? Zašto se ograničiti na biljke? Dušo, Let's make up. Jesu li ovo pokojnika vjeverica. , Postoji vrlo malo savjeta za muške časopise, jer muškarci ne mislim da ima puno ne znaju. Žene ne. Žene žele učiti. Muškarci misle, ja znam što radim, samo pokažite mi netko gol. ; Psi su vođe planeta. Ako vidite dva oblika života, jedan od njih je odluka krma, drugi je to nosi za njega, koji će vas pretpostaviti je zadužen. ; Funniest Izreke ikad, rekao je Chris Rock, Svaki grad ima dvije iste centrima: jedan bijeli ljudi idu i jedan bijeli ljudi koriste da ide. ; Ako žena govori ona je dvadeset i izgleda šesnaest godina, ona je dvanaest. Ako vam ona kaže ona dvadeset šest i izgleda dvadeset šest, ona je osuditi blizu četrdeset. , A ja živim u susjedstvu tako loše da možete dobiti metak, a uzimajući metak. ; Nećete biti u mogućnosti da se vaše oči s sljedeća četiri voditelji: Salma Hayek i Penelope Cruz. ~ Chris Rock, dok domaćin Oscara; Funniest Movie Quotes ikad
Ace Ventura: Pet Detective, Lois: Kako biste me htjeli napraviti svoj život živi pakao?, Ace Ventura: Pa, ja sam ne stvarno spremni za vezu, Lois, ali hvala na pitanju. Hej, možda ću vam dati poziv negdje. Vaš broj je još uvijek 911? Svi righty tada.
Zrakoplov, nema razloga da se uplašili, i nadamo se da ćete uživati ​​ostatak svog leta. Usput, je li itko na brodu koji zna kako letjeti avionom?
Animal krekeri, Spaulding: (do dvije dame): Let's get u braku! , Gospođa Rittenhouse: tri od nas? Zašto, to je bigamija! ; Spaulding: Da! I to je velika za mene, previše!
Austin Powers: International Man of Mystery ", dok ljudi još uvijek imaju predbračni seks s brojnim anonimnim partnerima, dok u isto vrijeme eksperimentiranja s um-širenje droge u posljedica free environment, ja ću biti zvuk kao pola kilograma!
Ace Ventura: Pet Detective, ako sam ne natrag u pet minuta ... čekati duže!
Addams Family Values, Vi ćete sresti nekoga. Netko je vrlo poseban. Netko tko neće pritisnite troškove.
Zrakoplov II: Nastavak; Oveur: Dunn ... gospodo, neka je doći na posao.; Curtz: Unger, zar ne služe pod Oveur u zrakoplovstvu?; Unger: Nije izravno. Tehnički Dunn je bio pod Oveur i sam bio pod Dunn.; Dunn: Yep.; Curtz: Dakle, Dunn, da ste bili pod Oveur i preko Dunn?; Dunn: Yep.; Oveur: Da, to je pravo. Dunn je više Unger i bio sam više Dunn.; Unger: Pa vidite kako Dunn i ja smo bili pod Oveur, iako sam bio pod Dunn.; Oveur: Dunn je više Unger i bio sam više Dunn.
Antz, mislim da sve mora vratiti na to sam vrlo tjeskobno djetinjstvo. Znate, moja majka nikada nije imao vremena za mene. Znate, kada ste u sredini dijete u obitelji od pet milijuna kuna, ne dobiti bilo koji pozornost.
Pustolovine Buckaroo Banzai Preko 8. dimenziju; Gdje god idete, tu ste.
A Bug's Life; Prvo pravilo vodstva: sve je tvoja krivica.
Casablanca, bojnik Strasser: Koji je vaš državljanstvo?, Rick Blaine: Ja sam pijanica.; Kapetan Louis Renault: To čini Rick građanin svijeta.
Clueless, tatina litigator. Oni su najstrašnija vrsta odvjetnika. Čak i Lucy, naša djevojka, je prestravljeni od njega. On je tako dobar da dobiva plaćeni petsto dolara sat vremena samo da se bori s ljudima, ali on se bori sa mnom besplatno 'uzrok sam svoju kćer.
Coneheads, susjed: Svi muškarci su svinje!; Prymaat: Ah, svinja: svejed, domaće, papak kralježnjaka koji defecates na istom mjestu se troši., Susjed: Točno!
Dekonstrukcije Harry; Najljepše riječi u engleskom jeziku nisu 'Volim te', ali 'da je benigna.'
Glup i gluplji, Jesse: Jeste li vidjeli moj auto?, Christie: Da.; Jesse: imate?, Christie: Pa, ja vidio na stražnjem sjedalu.; Jesse: Ne, ja sam se govori o cijelu stvar.
Možete pročitati više o smiješne citate i izreke u člancima:, Funny Izreke iz filmova; Funniest Movie Quotes; Kratki Funny Quotes, Slatka Funny Quotes, dobro, ja mogu ići na i na najzabavniji sa citati i izreke. Postoji ogromna riznica najzabavniji citati ikad i to blago okvir će i dalje biti ispunjen s više smiješni, duhoviti citati smiješno zauvijek. Prije nego što sam završiti moj extra dugi članak na najzabavniji citati ikad, ja ću želio podijeliti još nekoliko najzabavniji citati sve:; Ako smacked dijete u lice s bocom Johnson Nema više suza, to će stvoriti lijepe ironije? ; Ova djevojka me nazvala gore jedno vrijeme, kaže ona doći, nitko nije doma, otišao sam, nitko nije bio doma! ; Tko se zadnji vjerojatno ne bi vic. ; Uspješan čovjek je onaj koji čini više novca nego što njegova žena može potrošiti ... i uspješne žene je onaj koji se može naći takva čovjeka. : "Ovo su vrlo pregršt najzabavnijih citata ikad, rekao je. Siguran sam da oni moraju imati donijeli svijetle osmijeh na lice. I na kraju moj članak s ovim posljednje najzabavniji citat ikada, postoje tri vrste ljudi na ovom svijetu .. one koji žele stvari dogode, one koji bi vam se dogoditi, a oni koji samo pitaju što se to dovraga dogodilo! Ciao!

No comments:

Post a Comment