Wednesday 29 February 2012

Party Thank You Bilješke

Svi od nas imaju toliko navikla da prisustvuju stranke, koje često zaboravljamo je najčešći izraz zahvalnosti, hvala. Imamo najbolje vrijeme našeg života u ovim strašan stranke, pa nije da je naša odgovornost da se zahvalim domaćinu na gostoprimstvu! To također vrijedi i za domaćina, nakon svega to je gost koji čine bilo koja strana hit, pa čak i domaćini trebali zahvaliti gostu za njihovu prisutnost i predstavlja, ako je potrebno. Pisanje hvala vam bilješke je prilično lako kao što ne trebate bilo kakve cvjetne jezik za njega. Ali ako se pitate kako napisati hvala vam bilješke, pomaknite se dolje. Slijedeći neke su hvala vam bilješke, neki od njih rođendana hvala vam bilješke, dok drugi za večeru, odlazak u mirovinu itd.
Party hvala vam note Uzorci
Uzorak # 1; Dragi _____,
Morao sam pisati vam službeni hvala vam note za cool kamere si me ti poslao za moj rođendan. Bilo je vrlo ljubazno od vas da odvojite vrijeme za pokupiti iz nešto tako savršeno. Ali vaša prisutnost skupo je propustila! Hvala još jednom.
Uzorak # 2; Draga _____,
Hvala vam za doniranja u sirotište u čast mog rođendana (diplome, poseban događaj). Znajući da imam prijatelja toliko velikodušan i zamišljen je dar u sebi. To je većina jedinstven dar koji sam ikada dobio! Zahvalna sam vam za izabravši me za takav dostojan uzrok. Hvala opet za tako lijep dar.
Uzorak # 3; Dragi _____,
Hvala vam za pohađanje moj odlazak u mirovinu stranke. Ja sam tako drago da ste došli. Bez vaše prisutnosti, to ne bi bio tako zabavan kao što smo imali te noći. Srdačna zahvalnost opet. Nadam se da ćemo uskoro vidjeti za sljedeći party!
Uzorak # 4; Dragi _____,
Hvala vam što ste nas poziva na svoj 30. rođendan. Mi smo imali fantastičan put sinoć i Thomas ima glavobolju danas pokazati za to! Nadamo se da ćete sami uživali previše i ne imati bilo koji naknadna djejstva na show!
Uzorak # 5; Dragi _____,; Hrana je jednostavno ukusna i usluge brzo. Ne možemo čekati da se vratite na taj restoran opet. Bilo je više zabave zbog svoje prisutnosti, hvala za nas poziva!
Uzorak # 6; Dragi _____,
Mi smo temeljito uživali ove godine božićna večera hostel mimo lokalnih irskog društva. Losos posebice u obiteljski ljubimac, iako je umirujuće glazbe od irskog harfa je bio blizak sekunde. Poduzimanje ovaj godišnji događaj je znak lokalne irskog društva, ali to ne znači da je lako. Hvala vam za čuvanje tradicije živ, a za što ga još ugodnijim svake godine.
Uzorak # 7; Poštovani _____,
Mi smo oboje imali najbolje vrijeme našeg života! Vi ste prekrasna domaćin! Još jednom, imali smo najviše fantastičan put. Nakon tih mesmerizing trenutaka, bilo je teško za nas da napuste kao što smo bili tako potpuno razmažena tijekom našeg boravka. Uživali smo u stranci u petak navečer sa svim svojim drugim prijateljima.
Hvala vam toliko za poziv i mi radovati se unaprijed da vas oboje kod nas borave u prosincu.
Uzorak # 8; Dragi _____,
Hvala za pozvati na svoj Četvrtog srpnja bash. To je potpuno pogodio. Vi ste strašan domaćin i baciti najveće stranke. Obličje naprijed to mnogo više takvih stranaka! You rock!
Uzorak # 9; Dragi _____,
Hvala vam oboje toliko za večeru sinoć. Mi smo oboje imali velik vrijeme i to je bio lijep da vidite sve ponovno nakon toliko dugo vremena. Večera je bila apsolutno ukusna, osobito kalorijski natovaren desert! Nemojte mi reći svoj tajni recept, Alan je bio potpuno impresionirani Vaše gostoprimstvo! Hvala Vam još jednom na lijep navečer.
Uzorak # 10; Draga _____,
Hvala opet za hosting tako zabavno St. Patrick's Day večera. Nisam očekivao da uživaju obrok koji Bio sam siguran će biti temeljen na krumpir i kupus, ali vaš irski janjetina sigurno nadmašila moja očekivanja! To je bio veliki noć s dobrim prijateljima, a ponuda starih irski viski nije ni povrijediti. Franje i sam završio razgovor za neko vrijeme i imaju datum uređen za sljedeći tjedan. Ja ću biti siguran to pustiti te znati kako to ide!
Pročitajte više na:
Hvala vam note Etiquette, hvala Poruke pisati na kartice, hvala Card tekst uzoraka; Uzorak hvala vam note tekst: "Ovo su neke od stranke hvala vam bilješke primjera. Iako ne postoje pravila o tome kako fiksni hvala vam na umu treba, pokušajte ga zadržati kratko, tako da se ne bi pretvorio u hvala vam pismo!

No comments:

Post a Comment