Friday 2 December 2011

Biblija Stihovi Prijateljstvo

U Bibliji je pružio nam s puno savjeta o prijateljstvu. To je učenje da nam pomogne razumjeti pravi smisao prijatelja, način na koji se trebaju ponašati s našim prijateljima i poštovanje prijatelja trebalo biti dano. Biblija također govori o Bogu kao naš prijatelj, kao dobro. Sljedeći Biblija Stihovi prijateljstva će vam pomoći otkriti istinu iza prijateljstva i primjenu istine u svakodnevnom životu.
Biblija Stihovi o prijateljstvu
1 Samuel 18:1-3 NKJ; A kad prođe, kada je napravio kraju Šaulu govoreći, da duša Jonatan plesti s dušom David i Jonatan ga je ljubio kao samoga sebe. I Šaul ga uze taj dan, i da neka ne ide više kući svoga oca. Zatim Jonatan i David sklopi savez, jer ga je ljubio kao svoje duše.
Propovjednik 4:9-10; Dvije su bolje od jedne, jer oni imaju dobru plaću za svoje muke. Jer ako padnu, ona će dići svoje momak. Ali jao onomu koji je sam kad pada i nije još da ga podići!
Izreke 18:24; Čovjek mnogo drugova može doći na propast, ali ima jedan prijatelj koji drži bliže nego brat.
Izreke 22:24-25; Ne druži se sa čovjek daje ljutnje, niti ide s gnjevan čovjek, da vas naučiti svojim putovima i sami uhvate u zamku.
Izreke 25:16-17; Ako ste pronašli med, jesti samo dovoljno za vas,, da imate svoj ispuniti ga i povraćati.; Neka tvoj stopalo be rijetko u susjednoj kući,, da on ima svoje ispuniti vas i vas mrze.
Izreke 16:28 NIV, perverzan čovjek zameće razmirica, te trač odvaja bliski prijatelji.
Izreke 20:06 NLT; Mnogi će reći da su odani prijatelji, no tko može naći onaj tko je uistinu pouzdan?
Biblija Stihovi za prijateljstvo
Samuel 18:1-3 NLT; Poslije je David završio razgovor sa Šaulom, susreo Jonathan, kraljev sin. Došlo je neposredna povezanost između njih, Jonathan je volio Davida. Od toga dana Šaul zadržao Davida s njim i da ne bi neka se vrati kući. I Jonathan je napravio pakt s svečani Davida, jer ga je ljubio kao i on sam volio.
Izreke 12:26 NLT, a pobožan dati dobar savjet svojim prijateljima, zli dovesti ih na stranputicu.
Izreke 22:11 NLT; Tko voli čista srca i milostiv govor imat će kralj kao prijatelja.
Izreke 17:17 NIV, Prijatelj ljubi u svako vrijeme, i brat je rođen u nevolji.
James 04:08 NIV, Priđite k Bogu i on će doći kod vas. Perite ruke, grešnici, i pročistiti svoja srca, ti dvoličan.
Izreke 15:22 NIV, planovi uspjeti zbog nedostatka branitelja, ali s mnogim savjetnicima su uspjeli.
Izr 18:24 novi kralj James Version, čovjek koji ima prijatelje prvo mora sam pokazati prijateljski: a tu je i prijatelj koji sticketh bliže nego brat.
Nađi više citati na nasuprotnim život izazovima u člancima:; Najbolji stihovi Biblije; Inspirational Biblije stihovima Biblije motivacija stihovi, riječima ohrabrenja iz Biblije; Poticanje Biblije stihovima Biblije stihovi o prijateljstvu i ljubavi
Ivan 15:13 KJV; Veće ljubavi nitko nema od ove: da tko položi život za svoje prijatelje.
Izreke 17:17 NLT; Prijatelj je uvijek vjeran, a brat je rođen da pomogne u vrijeme potrebe.
Izreke 27:5-6; otvoriti ukor je bolja nego skrivena ljubav! Rane iz iskreni prijatelj su bolje nego mnogi poljubaca iz neprijatelja.
Ivan 15:12-15 KJV, Ovo je moja zapovijed, da ljubite jedni druge kao što sam ja ljubio vas. Većom ljubavi nitko nema od toga, od položiti jedan život za prijatelje. Vi ste prijatelji moji ako činite što god vam zapovijedam. Više ne pozivam vas službenici, za sluge ne zna što njegov gospodar radi, ali vas sam nazvao prijateljima jer sve stvari koje sam čuo od Oca svoga ja sam napravio vama poznat.
Možete pročitati više o Bibliji stihova se odnose na različite aspekte života u članke:; Biblija Stihovi o braku; Biblija Stihovi o djeci; Biblija stihovi o smrti, Biblija Stihovi o ljubavi: "Ovo su neke od Biblije prijateljstva retci koji savjet o nama odabiru prijatelji pažljivo i početi lojalni istinski prijatelj. Morate potaknuti vaše prijatelje da ostanu na putu vrline i pravednosti. Moramo se ponašaju s našim prijateljima točno onako kako bismo željeli naše prijatelje da se ponašaju s nama. To znači da mi sami trebaju biti vjeran i pouzdan pojedinaca. Mi nikada ne treba napustiti prijatelja koji je stajao nas tijekom našeg nedaća. Nadam ovaj članak na Bibliji prijateljstvo stihova je pomogao inspirirala prijatelja u vama.

No comments:

Post a Comment