Friday 2 December 2011

Plava ruža Značenje

Plava ruža jedno je od onih elemenata u prirodi koji su daleko od postojanja zbog genetskih ograničenja. Cvijet ruža, nema specifičnih gena ili pigmentaciju koji ima sposobnost proizvoditi boje prave plave. Vi svibanj imati naići vidim plavu ružu. Međutim, ono što ste vidjeli možda su ruže ljubičaste ili boje lavande što donekle mogu javiti kao plave ruže u nekim svjetlom. Kao plave ruža nije za real, mnogi cvjećari boja bijele ruže s prirodnom plavom bojom i stvoriti lažni nazivom plava ruža. Ipak, koristeći genetski modificirane tehnike, to je moguće za vrtlare i staklenika da se reproduciraju svojstva za plava boja. Kretanje dalje, mi ćemo razgovarati o raznim aspektima plave ruža značenje i simboliku.
Blue Rose Simbolizam
Plava ruža, je fragmentacija željno, maštovit i bez dijelova uma, do sada. Njegova potraga traje već stoljećima, a nekoliko cvjećari nisu bili u mogućnosti okončati ovo. Au nekim kulturama, plava ruža stoji kao analogija na Sveti Gral (kaleža koriste Krist na Posljednjoj večeri). To je razlog zašto, ovaj maštoviti ruža smatra kao Sveti Gral u svijetu ruže.
Plava ruža značenje dolazi od samog ne-postojanje i čežnja za njegovu prisutnost u svijetu flore. Cvijet simbolizira nešto što je nedostižna ili nemoguće. To predstavlja nešto čija je sudbina određuje da ostane kao san i kao nikad-to-biti-ispuniti želju. Some ljudi smatraju plave ruže značenje kao i izložba unutrašnje osjećaje ljubavi na prvi pogled. Kada je definiran od potoci ljubavi, to je sinonim za nemoguće ili neuzvraćene ljubavi. Dok neki kulture suradnik plave ruže s kraljevskom krvi, regal veličanstvo i sjaj.
Ostvarenju nemoguće, borba protiv svih očekivanja i novim počecima također može biti zastupljena je plava ruža značenje. Kada smo gazite na putu koji je neizrecive, neobjašnjiva početka, naša srca je ispunjena s osjećajima i valova koji su manji od riječi mogu opisati. Takvo uzbuđenje također može izraziti kroz plava ruža. Pročitajte više o vrstama ruža.
Plava ruža ili buket ruža plava poslužiti kao pogodan okružen za prigode poput rođendana, putovanja i slično, jer oni simboliziraju nove početke u život. S druge strane, on svibanj ne stane na račun kao dar za nekoga želite da njeguje i započeti odnos s, osim ako se druga osoba je svjesna o njegovom značenju!
Vi svibanj želite pročitati više na:; Blue Rose Tattoo, plavoj boji ruža, dobro, to je sve što sam za vas na plava ruža značenje. Prije nego sam se odjaviti, ovdje su neke značenja ruža različitih boja, osim plave. , Bijela ruža - božansku ljubav, duhovnost, čistoća, nevinost, duhovni sindikata, tajnost, sposobnosti i izraz sjećanja. , Red Ruže - strasti, ljubavi, poštovanja, hrabrost i čestitke. U Kini simbolizira sreću. , Pink Roses - slatkoća, divljenje, milost, elegancija, uvažavanje i razdraganost. , Orange - želja, entuzijazam, ponos, topline i energije. , Žuti - prijateljstva, radosti, dobrodošlice, briga, veselje i radost. ; Lavanda - veličanstveni, obilje, slava, enthrallment and ljubav na prvi pogled, crna ruža - ponovno rođenje, novi početak, smrt, zbogom. , Saznati više o:; Popis cvijeće i njihova značenja, Simboličko značenje cvijeća, cvijet značenja; Tako je s ovim, htio bih uzeti svoj dopust. Kao i sada znam značenje ruže, dobio sam da biste dobili neki za moje prijatelje, moje obitelji i moje drage! Zašto ne previše, dobiti neke i dati buket slatka mirisna ruža po Vašem izboru? Ja bih vas ostaviti s ovu malu pjesmu.
Ruže crvene i bijele ruže, iskopali I za moju ljubav oduševljenje.; Ona bi nitko od svih mojih posies, zamoli me okupi plave ruže.
Pola svijeta ja zalutali,, traže tamo gdje su cvijeće raslo., Pola svijeta k moja potraga, mi je odgovorio sa smijati i šala.
Početna sam došao u zimsko doba,, Ali moja ljubav glup je umro; Tražim sa svojim najnovijim dah, ruže iz ruku smrti.
To može biti nakon smrti, ona će se naći što će ona imati., Ali mina je nezaposlen potraga
Ruže bijeli i crveni su najbolji! - Rudyard Kipling.

No comments:

Post a Comment