Wednesday 8 February 2012

Najbolji Vicevi ikad ispričana

Ironičan prikaz situacije (može biti imaginarni ili stvarni) kroz pisani tekst ili verbalne komunikacije, kako bi smiješni može biti nazvan kao šalu. Ona se razlikuje od podvala ili vic igrao na nekoga. Vicevi igraju važnu ulogu u stvaranje naš dan-to-dan život bez stresa i vesela. Nekoliko od najboljih viceva ikad rekli su predstavljeni u sljedećem članku.
Najbolji Vicevi ikad ispričana
Ovdje je popis najboljih viceva ikad ispričana u svijetu.
Stariji par ide u Burger King i podijeliti svoje krumpir i hamburger. A kamiondžija sjedi pored njih nudi platiti za starice. To je sve u redu, kaže starac muž. Mi uvijek sve podijeliti. Na vidim da je stara dama nije jeo ništa ništa, kamiondžija opet čini ponudu. Starac ponovno uvjerava kamiondžija ostati mirni i nastavlja jesti. Konačno, kamiondžija traži dama o tome zašto ona ne jede. Stara dama odgovora, ja sam na čekanju za zube. Pročitajte više o stomatolog viceva.
A čovjek u razgovoru sa svojim prijateljem, kaže da je njegova supruga nalazi na 3-tjednu prehrani. Prijatelj znatiželjno pita, koliko je ona izgubila? Čovjek odgovori, dva tjedna.
Čovjek posjeta njegova kineskog prijatelja u bolnici. Li Kai Yang Qi Guan, kaže kineski prijatelj. Izvršna vlast ne razumije jednu riječ i postaje očajnički o tome što učiniti. Li Kai Yang Qi Guan! kaže pacijenta, kao i njegovo lice postaje crveno. Nakon nekoliko tjedana muškarac odlazi na posao turneju po Kini. Tamo je uči značenje Li Kai Yang Qi Guan: Get off moj cijev kisik.
Doktor: Jeste li probati spavati s otvoren prozor po moj savjet?; Pacijent: Da!; Liječnik: Je li problem riješen astme?; Pacijent: Nijedan liječnik, ali sve moje gadgete su nestale.
Član kongresa šetao ulicama Washingtona do kasno u noć. Bio je okružen muggers i zatražio da daju sav novac. Kongres je član, ja sam jedan od članova Kongresa. The muggers kažu, Žao mi je šef!.
Znak na Washington's Route 8, koji sadrži ilustraciju policijskog automobila sa svjetlima treperi, čita, ako piti i voziti, mi ćemo osigurati lovci. - Joann Berntsen
Prema vijest, ako se globalno zagrijavanje nastavi, u posljednjih 20 godina jedina šansa da ćemo morati vidjeti polarni medvjed u zoološkom vrtu. Dakle, drugim riječima, ništa se neće promijeniti. - Arthur Carlson
U prometnoj stomatološke ordinacije u kojoj radim, jedan pacijent je uvijek kasno. Jednom, kad sam pozvan za potvrdu imenovanja, rekao je on, ja ću biti oko 15 minuta kasno. To neće biti problem, to će? Ne, rekao sam mu. Mi jednostavno neće imati vremena da vam anestetik. On je stigao rano. - Terri Spaccarotelli
Mojsije je hodanje niz ulicu, kada je nabasao na Georgea W. Busha. Pozdrav, rekao je Bush. Lijepo vrijeme koje imamo, zar ne? Mojsije je uzeo jedan pogled na predsjednika, okrenuo, i ran u drugom smjeru. Sutradan Mojsije je hodanje niz istoj ulici i tamo je Bush. Opet je pokušao započeti razgovor. Opet Mojsije se okrene i pobjegao. Bush je bio umoran od ovog bizarnog tretman, tako da sljedeći put Mojsije je pobjegao od njega, Bush je slijedio. Kad je uhvaćen, on je pitao što je Mojsije bio u krivu. Mojsije reče: "zadnji put kad sam razgovarao s grm sam proveo 40 godina u pustinji. - Don Nguyen
Pudla i koli su hodanje zajedno kad se pudlica odjednom izbacuje na svog prijatelja. Moj život je nered, kaže on. Moj vlasnik je znači, moja djevojka pobjegao s Šnaucer, a ja sam kao nervozan kao mačka. Zašto ne ići vidjeti psihijatar?, Predložio koli. Ja ne mogu, kaže pudlica. Ja ne smijem na kauč. - LBWeinstein
A čovjek je hodanje na groblju kada čuje Treće simfonije igrao unatrag. Kada je gotovo, Druge simfonije počne svirati, i unatrag, a potom i prvi. Što se događa?, Pita groblje radnik. To je Beethoven, kaže radnik. On je u raspadanju. - Jeremy brusiti
Svakih deset godina, redovnici u samostanu dopušteno prekinuti zavjet šutnje govoriti dvije riječi. Deset godina i to je jedan redovnik je prvu priliku. On misli da za drugi prije rekao, Hrana loše. Deset godina kasnije, kaže on, noćenje teško. To je veliki dan, deset godina kasnije. On daje glavu redovnik dugo buljiti i kaže, ja prestati. Nisam iznenađen, šef kaže redovnik. Vi ste bili žali otkad imaš ovdje. - Alan Lynch
Najbolji Vicevi svih vremena, neki vicevi su takve da je njihov učinak ili humor u njima ostaje evergreen. Naći ćete mnoge takve velike šale u ovom odjeljku.
Kada je NASA prvi počeo slati do astronauta, shvatili su da lopta olovke ne rade zbog bestežinskog. Oni su razvili olovkom koja piše u nultoj gravitaciji po potrošnji puno novca. Rusi otišao za olovke, umjesto toga.
Oko mjesec dana prije nego je umro, moja baka pokriven mog djeda s leđa masti. Nakon toga, on je otišao spust vrlo brzo. - Stripovi Milton Jones
Ova patka uđe u bar, barmen i pita, da li vi imati bilo koji grožđa? Bartender kaže, nije mi samo prodavati pivo ovdje. Patka lišća. Sljedećeg dana patka šetnje natrag u bar i pita barmena, Imate li grožđe? Bartender kaže, ne bih vam rekao mi samo prodavati pivo, a ako me pitate opet ću uhvatiti tvoj kljuna na trake. Tako patka lišća. Sljedećeg dana patka šetnje natrag u bar, i pita barmena Imate li nokte? Bartender kaže br. Patka pita da li vi imati bilo koji grožđa? - Scott Pruitt
Dva prijatelja, koji su igrali golf na novčanom kaznom ujutro, vidio pogrebna povorka prolazi. Jedan od prijatelja koji je trebao udariti loptu, zaustavio na pola puta, skinuo kapu i klanjali. Drugi prijatelj je bio svladan viđenje ovog i upitao ga, Vi ste ljubazno i ​​doista gospodin. Nikad nisam vidio takve promišljene osobe. Prijatelj je odgovorio, Da, bio sam u braku s njom 35 godina.
Pas kaže da njegov pacijent, ja sam dobio loše i lošije vijesti za vas danas. The zabrinut pacijent pita, što je loša vijest? Odgovor dolazi, možete živjeti na jedan dan najviše. Prestrašenu pacijent pita, što bi mogao biti gori od ove vijesti? Liječnik obavještava, bio sam pokušava kontaktirati od jučer navečer.
Kornjača je hodanje niz ulicu u New Yorku i dobio iznenada dobio opljačkao je nekoliko puževa. Policijski dolazi istražiti stvar i pita kornjača, Možete li molimo Vas da nam objasni o incidentu. Kornjača ne znajući što da kaže, odgovora, ne sjećam se što se dogodilo. To je bio tako brz i brzo .-- Anonymous
Pročitajte više na:; Silly Vicevi, Vicevi Office, Učiteljski Vicevi, Little Johnny Vicevi, vrlo je važno u današnjem stresnog života da ostane sretna i vesela. Vicevi i jedan linijski brodovi su lijep način da se ponovo napuniti naše umove i vratiti se na posao. Nadam se da vam se svidio šale uvršten u članku. To je bio pokušaj da sastavi najbolju viceva ikad rekao iz što više izvora što je više moguće.

No comments:

Post a Comment