Friday 3 February 2012

Smislen Izreke

Smisla citati o životu i ljubavi pomoći dodati toliko potrebnu inspiraciju da se treba u životu. Mnogo puta se dobiva zaglavi na spoj i život se čini potpuno besmisleno. Jedan čini da gubite cilj života i doseže najnižu točku sebi motivacijska. Međutim, značajan citati pomoći dati toliko potrebnu Pritisni za život koji se stvari u pokretu. Smislen citati su u mogućnosti pružiti nova zora na život i pomoći oduzeti sve tame u život. Slijedi nekoliko smisla citati da će inspirirati i motivirati vas na različite točke od života.
Smislen Citati o životu i ljubavi
Lako je reći 'volim te' na nekoga, ali to je više smisla zahvaliti nekome za vas voljeti. - Jon Bon Jovi
Ljubav je nešto vječno, aspekt može promijeniti, ali ne i bit. - Vincent Van Gogh
A dječak je čarobno stvorenje, možete ga zaključati iz svoje radionice, ali ne možete ga zaključati iz vašeg srca. Možete ga dobiti od vašeg studija, ali ne možete ga dobiti iz vašeg uma.
Hrabrost da se je hrabrost da se prihvati, unatoč što neprihvatljivo. - Paul Tillichu
Sigurnost je većinom praznovjerje. To ne postoji u prirodi, niti djeca ljudi kao cijeli doživljaj njega. Izbjegavanje opasnosti nije sigurnije u dugoj vožnji nego izravnu izloženost. Život je bilo smio avanturu ili ništa. - Helen Keller
Jao! ljubav žene! Poznato je da bude lijep i strašan stvar! - Lord Byron
Najbolji odnos je onaj u kojem vaša ljubav jedni za druge premašuje vaše potrebe jedni za druge. - Dalaj Lama
Ljubav se pojavljuje u trenucima, koliko dugo mogu održati trenutku, kao moj trenutak blijedi, ja žude uhvatiti prizor ili zvuk od vas, osjetiti surging mog srca izbijaju u radosni zvuci smijeha. - Chris Watson
Ne bojte se vaš život će završiti, bojte se da ga nikad neće početi. - Grace Hansen
Pusti svoje privrženosti biti u pravu, i odjednom vaš um je više otvoren. Vi ste u mogućnosti da koristi od jedinstvenog stajališta drugih, bez osakaćen za vlastitu prosudbu. - Ralph Marston
Ljubav te može učiniti sretnim, ali često ga boli, ali ljubav je samo posebna kad ga dati komu njezinu vrijednost. - Anon
To nije ljubav, ali nedostatak ljubavi koja je slijepa. - Glenway Wescott
Smislen Izreke o prijateljstvu
Nikad ne pogrešnu stvar za napraviti prijatelj ili kako bi jedan. - Robert E. Lee
Daj mi jedan prijatelj, samo jedan, koji zadovoljava potrebe svih mojih različitih raspoloženja. - Esther M. Clark
Jedan ruža može biti moj vrt ... jedan prijatelj, moj svijet. - Leo Buscaglia
Imao sam tri stolice u mojoj kući: jedan za samoću, dvije za prijateljstvo, tri za društvo. - Henry David Thoreau
Neki ljudi idu u svećenike, drugi za poeziju, a ja svojim prijateljima. - Virginia Woolf
Kako rijetke i divno je da je flash u trenutku kada smo shvatili smo otkrili prijatelja. - William Rotsler
Proslavite sreća da prijatelji su uvijek daje, da svaki dan praznik i slave samo žive! - Amanda Bradley
Možete pročitati više na poznati citati u člancima:; Funny Quotes Life; Inspirational Quotes Life; Sad Life Quotes, Good Life Citati i izreke, citati iz filmova smislen
Im 'idući da ga ponuda ne može odbiti - The Godfather
Mama je uvijek govorila je život kao kutija čokolade. Vi nikad ne znate što ste gonna get. - Forest Gump
Kada morate pucati, shoot.don 't razgovor. - Dobro, loše, i Ružno
Razumijete li riječi koje dolaze iz usta? - Rush Hour
Mi ne čitati i pisati poeziju, jer je to slatko. Čitamo i pisati poeziju, jer smo članovi ljudske rase. I ljudska rasa je ispunjen strast. I medicine, prava, posao, inženjering, to su plemenite potrage i nužne za održanje života. No, poezija, ljepotu, romantiku, ljubav, oni su ono što mi ostane živ za. - Dead Poet's Society
Nakon svega ... sutra je novi dan. - Prohujalo s vihorom
Ja ga volim! Ja ga volim za čovjeka on želi biti. A ja sam mu ljubav za čovjeka je gotovo. - Jerry Maguire
Želim sve to brzo jer ne želim da Bog da se zaustavi i mislim i pitam se, ako sam uzimajući više od mog udjela. - Nacionalni Velvet
Pogledajte što nitko drugi ne vidi. Pogledajte što svatko odluči ne vidi ... iz straha, suglasnosti ili lijenost. Pogledajte cijeli svijet iznova svaki dan! - Patch Adams
Život kreće prilično brzo. Ako ne zaustaviti i pogledati oko jednom u neko vrijeme, mogli biste ga propustiti. - Ferris Bueller's Day Off
Da li, ili ne. Nema probati. - Star Wars
Ovo su neke smislene citati o životu, ljubavi i prijateljstva. Ove se smislene citati pomoći dodaj potrebna smjer i nadahnuće za život. Nadam se da ste uživali čitajući ove smisla citati u ovom članku.

No comments:

Post a Comment