Thursday 20 October 2011

Činjenice o Suncokreti

Ja sam uvijek svidio ovaj prelijepi cvijet i da je namjeravala pisati o tome za koliko ja mogu sjetiti. Znao sam da mi je potrebno za prikupljanje informacija prvi, i da sama će mi neko vrijeme potrajati. Prije nekoliko dana sam započeo istraživanje, i to je ono što sam staviti zajedno.
Pisaca i pjesnika prošlosti osvojili ljepotu suncokreta u riječima. Fotografi i umjetnici, amateri ili profesionalci nije daleko iza. Prijatelj darovitih mi slika suncokret prije nekoliko dana, (to je ono što me inspirirala dalje!) to je sad jedan od mojih prized imetak, prikazan u mom dnevnom boravku za sve vidjeti.
Nacionalni cvijet Rusiji, datira gotovo 3000 godina. Veliki ruski vladar Petrom dok gostujući Nizozemskoj je bio toliko fasciniran suncokreta, da je uzeo sjeme natrag u Rusiju.
On je otkrio da je u Peruu, Asteka obožavali suncokreta. Oni to učinio postavljanjem suncokreta slike izrađeni od zlata, u svojoj hramova i krunski princeze na svijetle žuto cvijeće. Zanimljivi?
-Pa... Sad kad sam vašu pažnju, ovdje su cvjetni činjenice:, a suncokret biljka može narasti 3 do 18 metara visok. ; Suncokret zahtijeva samo 90 do 100 dana rasti. ; Jedan suncokret može imati do 2000 sjemenki. ; Uzgoj suncokreta je odličan način za privući ptice na svoje dvorište. , Više od šezdeset različitih sorti suncokreta može se naći u svijetu. Od svih tih, a najčešće je svijetlo žuta, s tamnosmeđim centrima ispunjena sjemenkama. ; Suncokreta glave sastoji se od 1.000 do 2.000 pojedinačnih cvjetova koji su spojeni na bazu. Veliki laticama koje se nalaze oko rubu suncokreta individualni zraka cvijeće, te ne razvijaju u sjeme. ; A udomaćenih suncokret ima jedan-stabljike i veliki sjeme glavu. To je u suprotnosti s divljim sorta koja je visoko branched s malim glavama i sjemena. ; Razdvajanja kvaliteta suncokreta je da je njegova glava cvjetnice prati kretanje sunca. Ova pojava naziva heliotropism. , Sjemenke suncokreta se koristi za proizvodnju brojne stvari kao što su kuhanje ulje, medicina, boja, stočne hrane i biodizela. , U zadnjih nekoliko godina, novi oblik low-pelud suncokret je stvoren. Ova metoda će ne samo pomoći u smanjenju rizika od astme for pelud pati, ali i povećati život cvijet. , Nove vrste suncokreta koje se kreću od narančaste, tan, kesten ili prugastim laticama se stvorili. Ne samo da su različiti u boji, no njihova središta su zelena i žuta umjesto originalne boje suncokreta smo svi ljubavi. ; Najviši suncokreta bila je odrastao u Nizozemskoj M. Heijmf u 1986 i bio je 25 '5,5 visoka. ; Kansas City je prozvan suncokreta države. , 32,5, bio je veličine od najvećih suncokreta glave koja je narasla u Kanadi. , Bonsai je tehnika koriste kako bi najkraći zreli suncokret rekord. Suncokret je odrastao i bio je nešto više od dva visoki.

No comments:

Post a Comment