Sunday 30 October 2011

Duhovit Komentari

Susrećemo mnogih situacija u životu gdje smo sami prokletstvo za ne bitak mogućnosti smisliti s bilo duhovitim komentare. Ne morate brinuti više kao ispod dao je veliki popis duhovitih komentara o ženama i muškarcima. Ali prije nego što bi bilo duhovito komentare na druge, te bi trebao naučiti kako napraviti duhovitim komentarima o sebi! Sljedeći duhoviti komentarima sigurno će Vam pomoći to učiniti! Pročitajte više na poznati citati.
Duhovit Komentari i Izreke
Svatko ima pravo biti glupi, ali neki zlostavljanje povlasticu. - Anonymous.
Imam najjednostavniji okusa. Ja sam uvijek zadovoljan s najboljim. - Oscar Wilde.
Naravno, to je vrlo lako biti duhoviti sutra, nakon što ste dobili priliku za napraviti neki istraživanje i vježbati oglas libs. - Anonymous.
Ne možete biti kasno dok se pojavite. - Anonymous.
Tu ne može biti kriza sljedeći tjedan. Moj raspored je već puna. - Henry Kissinger
Jedino mjesto vam uspjeh prije nego što je rad u rječniku. - Anonymous.
Ako je Bog nas je htio pognuti je stavija dijamanata na podu. - Joan Rivers.
Tajna kreativnosti je znati kako sakriti svoj izvora. - Anonymous.
Bolje je biti lijep nego biti dobar, ali je bolje biti dobar nego biti ružno. - Oscar Wilde.
Rat ne odrediti tko pravo. Rata određuje tko je lijevo. - Anonymous.
Uspješan čovjek je onaj koji čini više novca nego njegova supruga može potrošiti. Uspješna žena je jedna tko može naći takav čovjek. - Anonymous.
On ima lice poput Saint - A Saint Bernard. - Tom Shale on Robin Williams.
Ja mogu odoljeti sve osim iskušenju. - Anonymous.
Sjeti se, danas je sutra ste zabrinuti o jučer. - Anonymous.
Povremene šetnje duševna bolnica pokazuje da vjera ne dokazuje ništa. - Friedrich Nietzsche.
Roditelji provesti prvi dio naših života nas uči hodati i pričati, a ostatak od njega nam reći da sjedne i šuti. - Anonymous.
Postoje stvari poznate i postoje stvari nepoznate, a između su vrata. - Jim Morrison
Znanje je shvativši da ulici je jednosmjerna, mudrost je obličje oba smjerova anyway. - Anonymous.
Pravi problem s realnošću je da nema pozadinske glazbe. - Anonymous.
Dokle god Postoje Testovi, There Will Be Molitva u javnim školama. - Anonymous.
Ne prekidajte vaš protivnik, dok je on pogriješi. - Anonymous.
Vi nikada ne nauče ništa to pravo. - Anonymous.
Dečko s inventivnost Albert Einstein, ali s pažnju raspon budalast patka. - Anonymous.
Svako pravilo ima izuzetak. Pogotovo ovaj jedan. - Anonymous.
Prijateljstva posljednji kada je svaki prijatelj misli da ima blagi superiornosti nad drugim. - Anonymous.
To nije zadaća osim to je zbog sutra. - Anonymous.
Ako trava greener na drugoj strani, možete kladiti voda bill je veći. - Anonymous.
Samoubojstvo je najiskrenijeg oblik samokritičnosti. - Anonymous.
Jednom sam se molio Bogu za jedan automobil, ali je ubrzo saznao da je nije posao koji way.so sam ukrao automobil i molio za oproštenje. - Anonymous.
Tu ne može biti krizu sljedeći tjedan. Moj raspored je već pun. - Anonymous.
Započnite svaki dan off s osmijehom i preuzmite ga preko sa. - Anonymous.
Nijedna žena može zgodan silom značajki sama; bilo više da ona može biti duhoviti samo pomoć govora. - Kin Hubbard.
On's tako ružna oni treba donirati licem do fond World Wildlife. - Anonymous.
Većinu vremena on zvuči kao da ima usta puna toaletni papir. - Anonymous.
Bolje jedan duhoviti budalu nego lud pamet. - Anonymous.
Možemo oprostiti onima koji nas rodila. Mi ne možemo oprostiti onima koje smo rodila. - Anonymous.
Iskustvo je ime toliko ljudi dati njihove greške. - Anonymous.
Malo stvari su teže staviti gore sa nego dosađivanje dobrog primjer. - Anonymous.
To je uvijek najbolja politika reći istinu, osim naravno ste izuzetno dobri lažljivac. - Jerome K. Jerome.
Witty Komentari O Life
Nemojte uzeti život previše ozbiljno, nećete izaći živ. - Anonymous.
Život je jedino što ne možete izaći iz živ. - Anonymous.
Neka vaš život bude kao što je toaletni papir ... Duga i korisno. - Anonymous.
Netko je rekao Voltaire, život je težak. Voltaire odgovorio, odnosu na što? - Anonymous.
Osjećam tako jadno bez vas, to je gotovo kao imate ovdje. - Stephen Bishop
Mi smo rođeni goli, mokri i gladni. Tada stvari postaju još gore. - Anonymous.
Najbolji način uspjeti u životu je djelovati na savjet dajemo drugima. - Anonymous.
Život je pun razočaranjima, i ja sam pun života! - Anonymous.
Jedite desno, vježba svakodnevno, žive čist, die ionako. - Anonymous.
Povijest nas uči da ljudi i narodi mudro ponašaju nakon što su iscrpljene sve druge alternative. - Abba EBAN
Danas je posljednji dan neki od svog života. - Anonymous.
Smrt je jednom u vijek iskustvo. - Anonymous.
Uvijek najmračnije prije apsolutno okreće pitch crni. - Paul Newman
Što prekrasan život sam imali! Ja samo želim ja bih to shvatio prije. - Anonymous.
Ponekad mislim da je najsigurniji znak da inteligentni život postoji tamo negdje u svemiru je da nitko od njega je pokušao da nas kontaktirate. - Anonymous.
Nakon godinu dana u terapiju, moj psihijatar mi je rekao, "Možda život nije za svakoga. ' - Anonymous.
Ponekad mi je potrebno što samo vi možete dati: svoje odsutnosti. - Ashleigh Brilliant.
Pročitajte više na:; Funny Witty Izreke, Witty jedan linijski brodovi, Funny Witty Kratki Izreke, Witty Comebacks, dosjetkama, Ovo su neke od najboljih duhovitih komentara. Idi kroz ove duhovit komentare i ćete moći napraviti smiješni komentare na nikome, uključujući sebe! Zabavite se!

No comments:

Post a Comment