Saturday 15 October 2011

Neke riječi savjet. . . po savjetu

By: Ira Allen
Godine i godine nakon predaje originalne abby Dragog Abby slave, novinama columnists još uvijek širom svijeta nude odgovore na ljude najviše pritiskom, privatnog i osobnog pitanja (dobro, one koje im je potrebno da se javno udio u novinama, u svakom slučaju ). Mnogo toga savjeta, po mom mišljenju, je prilično strašno. Ali to nije tema ovog člana.
Ovaj članak je o razumijevanju što tražimo kada smo u potrazi za savjet. Ima onih koji su predložili da savjet azila stvarno samo želim potvrdu da je njihova perspektiva je pravo, a siguran sam da nije bez zrna istine. Ali to također moli veće pitanje: zašto se osjećamo kao da smo potrebu da se potvrde na prvo mjesto? Zašto mi osjećamo kao da smo trebate savjet?
Pitam ovo jer se čini savjet kvalitativno razlikuje od, recimo, ulaz. Ako sam pitati za vaš savjet, ja sam već pozajmljivanje svojim riječima potencijalnim status istine, vlasti. Na nekim nivou, ja sam očekivao od tebe sveobuhvatnom rješenje (možda onu koja potvrđuje ono što sam već došao gore sa, ili možda jedan koji me oslobađa od odgovornosti dolaze s jedne na prvom mjestu), odluku. Ako sam se vaš savjet, sve što je ostalo za mene je provoditi odluke koje ste napravili.
Ako sam tražiti ono što se umeće, za razliku, ja sam koristeći metaforu stroja, a ja ću uzeti vaš doprinos, to kombinirati s ostalim komadima unosa, proces je puno, a proces gotov proizvod: et voila! Odluku. Dakle, kada sam tražeći ono što se umeće, čini se da sam zadržati više izravne kontrole nad konačnu odluku. Kad sam tražiti vaš savjet, ja sam tu odgovornost abdicating-ili barem lažno.
No, to nas vraća na to zabrinjavajućim scenarij: praveći se da. Zašto bih se pretvarati da trebate donijeti odluku za mene, kad ono što sam stvarno želite je za vas potvrditi odluku sam već napravio? (Nije da je to uvijek slučaj sa zahtjevima za savjet-daleko od toga, ali to je sigurno dovoljno često slučaj da se isplati s obzirom na.) Ne bi to učiniti još smislu, u ovom slučaju upravo, traži vaše dopuštenje za ulaz? Najmanje ne bi bilo ovom lažnom osjećaj da ste se stavljaju u autoritativan položaj, kada je zapravo sam već bio kao moj vlastiti autoritet (dakle, imati je napravio odluku za sebe već).
Ali ovo dobiva točno u srcu pojma savjet sama. Zašto mi je potreban savjet? Upravo zato što ne mogu vjerovati vlastitim vlasti. Znamo da, na cijelom, ne možemo vjerovati da dosljedno krckanje brojeva, postupak unosa, i proizvoditi zdravo i mudre odluke. Kako ćemo znati? Jer mi uvijek znamo, na nekoj razini, da je svijet daleko veći nego što možemo učinkovito mogu sjetiti putem, čak i za bilo koje odluke, čak i nešto kao jednostavan kao da li četkanje naše zube pred krevetom vremenu. Odobrava, većina nas ne uspijevaju stići na odluku s obzirom da oh-tako-je teško pitanje, ali pretpostavljam da istraživanja bi otkriti da je većina naših motivacija za ovu akciju može se pratiti natrag do autoritativni težinu naših roditelja glasove, veliki savjet-davatelji, naš prvi bogovi.
Osnovi za ovaj i druge razloge za brojne otići u ovdje (mogu mirisati jedan dio II?), Većina od nas su barem (ili barem većina), nejasno svjestan da donošenje bilo kakve odluke o vlastitom tijelo je visina ludilo. U svijetu tako složeno kao onaj u kojem živimo, gdje se svaka odluka može potentially proširila diljem svijeta (mislim: leptir efekat), koji smo ikada zamisliti smo čak i prigodno mogli uzeti u obzir sve potrebne faktore za bilo koju odluku.
I tako gledamo na druge-velike drugima, kaže filozof Slavoj Žižek, nakon psihoanalitičar Jacques Lacan: one se pretpostavlja da zna. Želimo osjećaj sigurnosti i izvjesnosti, a znamo na bitno da ponuditi tom smislu našu sebe će biti apsolutna ludost, tako da tražimo savjet od naše velike drugih, onih koji vjerujemo da zna. Mi tražimo savjet (daleko češće nego ulaznih, zaista) zato što želimo da se osjećaju mogli vjerovati vlastitim odluke biti u pravu. I, paradoksalno, možda, možemo samo povjerenje vlastite odluke, kada oni nisu stvarno samo naše vlastito.
Tune u sljedećih mjesec dana za više savjeta o Savjetovanje, s nekim razmatranje uloge jezika u svemu tome. . . .

No comments:

Post a Comment