Sunday 23 October 2011

Kršćanske Citati i Izreke

Kršćani vjeruju u prisustvu i ulogu Svemogućeg u životima 'svakog ljudskog bića. Oni vjeruju da Bog uvijek će biti tu da ih ljubav i brinuti o njima. Sljedeće kršćanske citati i izreke inspiriraju ljude, savjete ih imati vjeru u Svevišnjem i također zamolite ih mu zahvaliti za sve. Pročitajte više na poznati citati.
Inspirational Christian Citati i izreke
Nisam mogla reći vjerujem. Znam. Imao sam iskustvo bitak gripped po nešto što je jači od mene, nešto što ljudi poziv Boga.; ~ Carl Jung
Ona tko kleči pred Bogom mogu stajati pred itko.
Ne mogu zamisliti kako satnog univerzuma može postojati bez clockmaker.; ~ Voltaire
Vjerujem u kršćanstvu jer vjerujem da sunce ima uskrsnuo. Ne samo jer sam to vidjeti, ali jer ja vidjeti sve ga.; ~ CS Lewis
Vjera je živi i nepokolebiv povjerenje. Vjerovanje u Boga tako uvjeri da čovjek će umrijeti tisuću smrtnih za svoje radi.; ~ Martin Luther
Duh Božića treba zamjenjuje Duha Kristova. Duh Božića je godišnja; Duha Kristova je vječan. Duh Božića je sentimentalna; Duh Krist nadnaravnog. Duh Božića je ljudsko proizvod; Duha Kristova je božanski osoba. To čini sve razlike u svijetu. ; ~ Stuart Briscoe
To je velika utjeha za mene zapamtiti da Gospodinu, kome sam je nacrtala blizini u poniznim i djeteta poput vjere, ima trpio i umro za mene, i da će On izgledati na mene u ljubavi i suosjećanje.; ~ Wolfgang Amadeus Mozart
Your talent Bogovi dar vama. Što učiniti s to je vaš dar natrag Bogu.; ~ Leo Buscaglia
Ako Bog vam je dao ruže i onda vas pitati, Zašto su nema trnje?; Bog bi samo osmijeh i pokazati Njegove bleeding ruke govoreći ... ; Ih uzeh daleko, da vas spasiti od boli.
Imamo ovaj dan obnovio Suvereni kome svi ljudi treba poslušan. On kraljuje nebu i iz diže postavci sunca, neka Njegovo kraljevstvo dolaze.; ~ Samuel Adams
Vjerujem na suncu čak ako nije sija. Vjerujem u ljubav čak kad sam sama. Vjerujem u Boga čak i kada On šuti.
Svrha kršćanstva nije izbjeći poteškoće, ali proizvesti karakter adekvatan da ga susret kada je riječ. To ne čine život lak; radije Pokuąava nam veliko dovoljno za život.; ~ James L. Christensen
To uvijek mene štrajkovi, i to je osebujnim, da kada vidimo sliku neopisive i Neizrecivo pustoš - osamljenosti, siromaštva i bijede, kraj svih stvari, ili njihove ekstremnim - zatim raste u našem umu misao Boga .; ~ Vincenta Van Gogha
Budite uvjereni, ako hoda s Njim i izgledaju Njemu i očekuju pomoć od Njega, On nikada će vas uspjeti.; ~ George Mueller
Pročitajte više na:; Biblija Izreke, poznati biblijski citati, Inspirational Quotes, Funny kršćanske Citati i izreke
Glupost je dar od Boga, ali ne treba ga krivo koristiti.; ~ Papa Ivan Pavao II
Više ljudi su zabrinuti zbog onoga što je jasno u Bibliji nego što je taman.; ~ Roy L. Smith
Isus, me štititi od svoje sljedbenike!
Biblija nam govori na ljubav naših susjeda, ali i ljubiti naše neprijatelje, vjerojatno jer su oni uglavnom isti ljudi.; ~ Gilbert K. Chesterton
Pročitajte više na:; motivacija Biblija stihovima Biblije koja kotiraju na snagu; To su neke kršćanske citati i izreke koje mora biti inspirirani da vjerujem u Svemogućeg i imati vjeru u njega zauvijek, čak i ako ne možete vidjeti ili čuti ga. Kao zaključnom umu, ne zaboravite da sljedeći govoreći:
Bog nije ono što zamislite ili ono što mislite da razumijete. Ako razumijete što ste uspjeli.; ~ St. Augustine

No comments:

Post a Comment