Monday 19 September 2011

50. rođendan Vicevi

Četrdeset je starost mladosti, pedeset je mladost starosti. ~ Victor Hugo.
Je tako, umjesto da osjećaj starih i frustriran, osjećam jedan bi trebao iskoristiti ovu prigodu. Ako znate nekoga tko je o da se 50 u neko vrijeme, uz rođendanski party i uobičajene rođendan jazz, zapravo možete koristiti ove smiješne pedeseti rođendan viceva da svoje usne rotor gore više nego samo jednom! Možete poslati im te urnebesnoj 50. rođendan citati i viceva jedan na svakih sat njihov poseban dan, preko SMS-a ili ih možete napisati na maleni, šareni chits i ostavite ih na mjestima po cijeloj kući. Na primjer, muževi mogu ostaviti chits unutar kavu jar, dok žene mogu ga ostaviti unutra dva peciva, služio sa svojim jutarnju šalicu čaja i drugim takvim mjestima. Znam neke će se osjećati malo djetinjast o tome, ali hej oni postaju djeca opet, sjećaš se? Isto tako, mladi u obitelji zapravo mogu pišem ove šale u šarene i ukrašen karata i prikazati sve više mjesta za vrijeme rođendana. Vjerujte mi, ako ni jedan od tih 50. rođendan viceva može donijeti osmijeh na lice voljeni, morate im dati svoje najdragocjenije i tražio nakon poklon. Sreća.
Najbolji 50. rođendan Vicevi i izreke
U godinama između pedeset i sedamdeset su najteži. Uvijek ste se pitali kako napraviti stvari, a ipak niste dovoljno star da ih okrenuti prema dolje. ~ TS Eliot.
Prvo morate zaboraviti imena,, onda zaboravite lica, a zatim ste zaboravili povući svoje zatvarač gore,, onda zaboravite povući svoje ciferšlus dolje. ~ Leo Rosenberg.
Postoje brojne prednosti u pedeset - samo pitati bilo osamdeset godina star!
Koristan savjet za samo 50: Cultivate prijateljstva s ljudima puno stariji od sebe. To će učiniti da se osjećate toliko mlađi.
Kardiolog dijeta:, ako to dobar ukus, to ispljunuti. ~ Paulina Borsook.
Muškarac je dostigao srednji vijek, kada je upozorio da uspori njegov liječnik umjesto policije. ~ Henny Youngman.
Uzgoj stara je pitanje uma nad stvar. Pod uvjetom da ne smeta to stvarno ne smeta.
Ovdje je jedno od mojih omiljenih 50. rođendan viceva za muškarce,, vi ste ne 50, samo 49,95, plus porez.
Vi ste samo jednom mladi, ali možete ostati nezreli na neodređeno vrijeme. ~ Ogden Nash.
Život je teatar - sve stare drame koje se izvode. To je samo jadan da nema generalne probe je dozvoljeno.
Sretna 20. obljetnicu svog 30. rođendana.
Rođendani su prirode način da nam kažete da jedu više kolača.
Ustajem svakog jutra i prašinu moj wits, a zatim pokupiti papir i čitati Theo-bita. : 'Ako mi ime ne postoji, onda znam da nisam mrtva. , A ja jesti dobar doručak i vratiti se u krevet. ~ Anonymous.
U dobi od 50, sve ima lice i zaslužuje. ~ George Orwell.
Znate da ste dobivanje star kad je jedini način da točno reći svoje doba je za datiranje ugljika.
Ja sam cilj uz put Ja sam pedeset prestati biti adolescent. ~ Wendy Cope.
Gledajući četrdeset je super ako si pedeset!
Dragi suprug, Congrats na pretvaranju 50! Što želite za rođendan? Molimo Vas da ne kažem veza koja odgovara nijansa svoje oči jer to je iznad teško pronaći krvave kravatu.
Moj Wifey ljubavi, ja sam tako sretna danas da napokon ste shvatili na 50 da to nije prisutna, ali ljubav darovatelja iza dar da je važno. Uživajte u ovom špil karata koja je pripadala moj tata. To je nasljeđe.
Da napokon mogu prodati one strašno prehrane i vježbe knjige koje su sjedili na polici neotvorene godinama.
Pročitajte više na:; Vrlo viceva, Funny Citati i izreke; Funny rođendan Izreke; Za neke ljude, da prihvaćanje starosti je stvarno teško. Ako ste prijatelj netko tko upravo prešao prag starosti na 50, a zatim koristiti ove pedeseti rođendan viceva i rođendan citate kao pomoć da ga razveseliti i učiniti ga osjećam da okreće 50 nije sve loše na sve! Provjerite ih vidjeti svjetlije strane života koje pruža olakšanje na sve uzraste. Učini ih smijeh s tim smiješno rođendan viceva, kao laughter kažu, jača srce ...

No comments:

Post a Comment