Saturday 24 September 2011

Zabava pitanja pitajte svog dečka

Dečki se smatraju kao jedan od najposebnijih osoba na zemlji. Držali su nas osjetiti htjela. Ali moramo biti oprezni. Postoje mnogi ljudi koji samo žele iskoristiti od nas na kraju. Neki od njih iskoristiti ovu prigodu i uništiti naše živote. A stvarni problem oslanja na nas, a mi ne znamo naše dečke duboko. Dakle, mi bi vjerovati da naš život ne bi bio potpun bez njih.
Najveći broj mladih parova zamisliti da će živjeti dugo romantiku. Zatim, na početku smo puno mašte kao naše srce prelijeva s ljubavlju. Tada ljubav je magija i osoba koju ljubav je kao proljeće, s cvijećem, suncem i san život nudi. Zatim, na početku želimo znati sve o našim partnerom i ponekad pitamo naš dječak pitanja prijatelj zabava. Zapravo se fun loving i zabavu zajedno je velika značajka dugotrajan odnos. Mi možemo predložiti neke zabave za pitanja dječak prijatelj, koji ti može pomoći znam mu bolje.
1) Ako ste bili geometrijski oblik što biste željeli biti?, 2) Želite li imati više veza u isto vrijeme?; 3) Ako si ptica ili životinja što biste željeli biti?, 4) Da li vi poput ljubavi igrama poput gospodar - rob, liječnik - pacijent, nastavnik - student?; 5) Koja je pjesma koju se može povezati s moje slike?; 6) Mi smo na party i vidimo lijepu djevojku, ali nemate priliku razgovarati s njom. Što učiniti kako bi joj svjestan da li joj se sviđa, bez mene ranjavanje?, 7) te sretnem slučajno djevojka moj prijatelj u disco. Ona je vrlo sretan i ona je koketiranje s vama. Šta radis?, 8) i otkrio reći laž za mene. Kako ste reagirati?, 9) Mi smo zajedno u noć, u planinama, u udaljenom šumi kuću. Hoćete li nositi pidžame?; 10) Želite li izvesti striptiz-zafrkavati broj za mene?; 11) Vi ste sami u svojoj kući. Što ćete raditi?; 12) Što bi vam se kuhati za mene?; 13) Želite li tetovažu moja koža za vas?; 14) Želite li mi nositi suknje svih vremena mini, ili da imaju velikodušno otvaranje vrata?, Petnaest) Što biste željeli promijeniti o sebe?, 16) Kada ćete deklarirati svoju vječnu ljubav za mene?, 17) Što trebam imati da me zauvijek voljeti?; 18) da li vi imati strpljenja da se sa mnom kad sam kupnju haljina?; 19) Mogu li napraviti prijatelje lako?Je 20) Kako se možete opisati u rečenici?; 21) Želite li provesti noć sa mnom u šumi?, 22) Što bi vam učiniti ako medvjeda došao do vas i bili smo zajedno u šumi?; 23) Kako možete li zamisliti da šume na medvjeda i djevojčica koji treba vašu pomoć?; 24) Koje cvijeće bi li mi ponuditi?; 25) Ako ste vidjeli jedan polje puni cvijeća će Vas puno njih za mene?, Dvadeset šest) Što bi vam učiniti ako smo na plaži i puno drugih djevojaka postoje vrh manji i oni su prijateljski s tobom?, 27) Koju vrstu konja da vam se sviđa vožnje?; 28) Koji vam je najdraži heroj iz djetinjstva?; 29) Želite li opisati ono što vidite u oblacima?, Trideset) Želite li napisati avanturi romana o nama?, 31) Da li reći svojim prijateljima ono što radimo zajedno?; 32) Želite li izgraditi dvorac sa mnom na plaži?; 33) Želite li imati kadu sa mnom s ružičastim i žutim latice ruže?; 34) Želite li imati čašu šampanjca sa mnom?, 35) Biste li željeli voditi ljubav za mene na tepihu, ispred kamina?; 36) Želite li biti u mogućnosti popraviti moje računalo?; 37) Možete li mi reći u nekoliko sekundi što je opeke korisno za?; 38) Želite li biti zajedno znakova u PN film?; 39) Želite provodimo medeni na udaljenom otoku?
Ups! To nije zabavno više! Vi nikada pitajte vašeg dečka pitanje odnose na brak. Tako ćemo ići dalje.
40) Možete li pronaći lako 10 riječi rimom olovkom?; 41) Da li ste u mogućnosti da objasni što sam sanjala prošle noći?; 42) Smatrate li sebi sretna osobi jer si me srela?; 43) Sviđa li vam odgovaranje pitanja djecu?; 44) Želite li zamisliti da sam crna pantera i ti si loš lovac?, 45) Želite li mi dati moje doručka u krevet?; 46) Možete li zamisliti čineći ljubav meni i jede jagode i grožđe?; 47) Hoćete li me hraniti s njima?, 48) Što biste učinili da ste bili Robinson Crusoe?; 49) Koju vrstu glazbe želite slušati sa mnom?; 50) Mislite li da smo se susreli prije, u drugom životu?
Nemojte biti zastrašeni o muškarcima prisutnost. Morate pitati takva pitanja znati više o Vašem datumu i svog dečka. Pitajući nikada povrijediti. Znajući istinu o njima pomaže; tako tražimo. Ova pitanja mogu posredno nam pomoći znajući svaki detalj što trebamo znati o muškarcima.
Dobro, ovaj popis se može nastaviti do jutra i obično svoje mašte može biti hranjen po odgovore dobili od Vašeg dječak prijatelj, i ne zaboravite: smijeh nam pomaže živjeti duže!

No comments:

Post a Comment