Monday 12 September 2011

Na postajanju Fearless. . . u ljubavi, poslu i životu

By Arianna Huffington, Published by Little, Brown and Company, travnja 2007, $ 12.99US / $ 16.50CAN; 978-0-316-16682-9
Kako Strah Granice nas
Izvan glavne trenutke straha u našim životima, postoje mnoge druge puta smo žrtvu naše osobne istine ići zajedno, biti odobreni, ili samo običan biti lijepo. Jer unatoč svim našim napredak, još uvijek postoji ogromna premija na žene se smještaj i timske igrače koji ne rock brod. Marlo Thomas As jednom rekao,''Čovjek mora biti Joe McCarthy da se zove nemilosrdna. Svi žena mora učiniti je staviti na čekanje. Odnosno, kao moj prijatelj radi u izdajnički politički svijet Washingtona obilaznice mi je rekao, to je dobro da bude timski igrač, ali ćete također morati znati razliku između svih nas stoje zajedno i sve nas jumping off iste litice . Ako ih pustiti, gladni malo Gremlins kompromisa će proždrijeti vaš, malo po malo i doći do dominirati vašem životu. Hrane strah da izostavljeni, strah da će preživljavanje biti nemoguće izvan plemena. Nije ni čudo straha puca kroz vene, constricting naše protok krvi i zatvarate naše kreativne energije - mi smo u Survival Mode.
Kad smo u hvat opstanka razmišljanja, dominantan iluzija je da kad smo pobijediti neprijatelja nas suočava, prevladavanju prepreka ispred nas, dobiti u idućih brda, život će biti siguran, bez problema, savršen. Tada ćemo biti bez straha. Tada možemo početi život smo bili na planiranje. No, da dugo čekala danu nikada ne dođe jer uvijek postoji još jedan neprijatelj, drugu prepreku, drugo brdo.
Živjeti u strahu je najgori oblik uvredu naše istinske sebe. By imaju takve niske obzira za koji smo - za naše instinkte i sposobnosti i vrijednosti - gradimo kavez oko sebe. Da biste spriječili da drugi od nas zaklopac dolje, mi to učiniti za njih. Zarobljeni vlastitim strahovima, mi onda se pretvarati da smo nesposobni da ono što želimo, uvijek čeka drugi nam dati dopuštenje da počnete živjeti. Uskoro, mi početi da vjerujem da je ovo jedini način.
Najčešće odgovor na ovu krizu self sukladnosti: Pojedinac, Erich Fromm piše Bijeg od slobode, prestaje se biti, on usvaja u cijelosti vrstu osobnosti koje mu kulturnih obrazaca, i on stoga postaje točno kao i svi drugi su kao i oni očekuju da bude. . . Ovaj mehanizam može se usporediti s zaštitnih boja neke životinje pretpostaviti.
Tako, ironično, žena koja te čini prilagođene može biti onaj koji jednostavno postao najugodnije se uređuje svojim strahovima, a jedan neurotičan još uvijek bori da izdržljivo dosegnuti neustrašivost.
Mastering Fear
Neustrašivost nije odsustvo straha. Umjesto toga, to je majstorstvo strah. Hrabrosti, moj zemljak Sokrat tvrdi, jest znanje o tome što se ne treba bojati. Što će reći, postoje stvari koje trebamo se bojati - mi želimo ostati živ, nakon svega. Mi nikada neće potpuno eliminirati strah od našim životima, no svakako može doći do točke gdje naši strahovi nas ne zaustaviti se usudio misliti nove misli, isprobati nove stvari, preuzimati rizike, ne, početi ispočetka, i biti sretan.
Neustrašivost o uzimajući jednu više vremena nego što mi pada dolje. Više udoban smo s mogućnošću pada, manje zabrinuti smo što će ljudi misliti ako i kada radimo, manje osuđuju sebe smo svaki puta kada napravi grešku, to više ćemo biti neustrašivi, i lakše naše putovanje će biti.
Jednom sam sjetiti govori to moj osam-year-old kćer prije škole performanse. Ona je zadržao kazivanje imala leptirići u trbuhu jer se bojala ići na pozornici. Što ako sam ju pitao, leptiri su zapravo ima, jer je bio uzbuđen da ide na pozornici? Ona smatra ideju. Zapravo, postao je malo šala između nas. ''Ja ne bojim, mama, ona bi se reći. ''Ja sam uzbuđen. Što više ona je ponavlja, to više ona vjeruje i manje bojati je ona. Od straha je takav osnovni reakcija, što je izbor da se krene naprijed, unatoč strahu je evoluirala odluka koja transcendira naše životinjske naravi.
U poglavljima naprijed, ja ću dati jedan road map za postizanje neustrašivost u svakom aspektu našeg života, ravno-to-the-point manifest o tome kako biti neustrašiv. Kako biti hrabar. Kako reći ono što trebamo reći i učiniti ono što je potrebno učiniti na način da nas je sveobuhvatna ne bojeći, reakcije drugih. Zašto govorio je skoro uvijek bolje od tišine. Kako procijeniti što se nas drži leđa od toga da bude naš najbolji, najiskreniji sebe i ono što mi moramo učiniti da biste promijenili. Zašto svijet će biti bolje mjesto ako mi aktivno rade za ono što želimo i vjerujemo rezervirati
Ja imam svoj vlastiti ključ za prevladavanje straha. I tražiti još centru u mom životu i na mom sebi, mjesto da nije osjetljiv na život je konstantna uspone i padove. To ne znači da ja ne izgubiti glavu i da ja radije ne bih imati uspjeha i pohvala od neuspjeha i kritike, ali to ne znači da mogu pronaći svoj put natrag do tog središta, to sigurno struktura unutarnje potpore , tako da sve moje negativne emocije, a posebno moje strahove, postaju prilika za postizanje neustrašivost. Ako se možemo naći da je veći unutarnju slobodu i snagu, tada možemo evoluirati iz strašno stanje življenja u stanje slobode, povjerenje i sreću.
Mi smo toliko potencijala, ali smo sami držite leđa. Ako je moja kćeri, i žena svih starosnih dobi, su da zauzmu svoje zasluženo mjesto u društvu, moraju postali neustrašivi. Ova je knjiga posvećena za njih i za taj cilj.
Copyright © 2007 Arianna Huffington
Autor:, Arianna Huffington je napisala jedanaest širokoj pohvalio knjiga, pojavio na brojnim televizijskim i radijskim emisijama, a osnovao Huffington Post, jedan iznimno uspješne line izvor vijesti i mišljenja. U 2006 je bio izabran kao jedan od magazina Time 100 najutjecajnijih ljudi na svijetu. Ona je napisao ovu knjigu za njezine dvije kćeri, u nadi kako dovesti neustrašiv živote.

No comments:

Post a Comment