Saturday 14 January 2012

Alternator Rješavanje problema

Alternatora je mala, no važna komponenta svakog automobila električni sustav. Automobil motor radi uz pomoc zraka, svjećice i goriva. Opskrba električnom energijom, potrebno je generirati iskra, koji se isporučuje baterija u malim količinama. Međutim, budući da to nije velik iznos alternator korake da se osigura da se baterija stalno se naplaćuje i auto drži trčanje.
Automobil alternator stalno daje izlaz 13,5 do 14,8 volti, kao i automobil baterija 12 V i treba konstantna punjenja. Magneti u alternatora spin oko bakrena žica neprekidno na brzinu, proizvodnju struje. Sadašnja se pretvara iz AC DC za baterije za korištenje. In slučaju potrebe za dodatnim napon se proizvodi, regulator napona zatvara tok kako bi se spriječilo akumulatora iz prekomjerno. Since alternatore su stalno u uporabi i proći struja, auto alternator problemi su uobičajeni. Nekoliko alternator ispravljanje grešaka upute opisane su u nastavku. Pročitajte o nekoliko loših alternator simptoma.
Alternator sustava Rješavanje problema
Cijeli sustav se sastoji od alternator alternator, paljenje prebaciti, raspodjele ožičenje, prekidač baterija selektor, alternator regulatora i baterije. Tu mogao biti kvar u bilo tih dijelova i ovo mogao poziv za alternator popravak. Alternator ispravljanje grešaka za tih dijelova je niže navedeno.
Baterija Selector Switch; Uglavnom koriste u starijih baterije, baterija banke terete uz pomoć selektor prekidač koji olakšava punjenja. Kao radni alternator sadrži energiju pohranjenu u svom području navijanje, iskopčavanja baterije cuts off alternator izlaz i brojnim volti doći izlaz. Kako je isti krug je opskrba struje s drugim uređajima ovaj iznenadni val visokog napona može uništiti neki od ostale opreme.
Distribucija ožičenja, a žica ili kablova spojeni na alternator nositi veliku količinu struje i su ukočeni i pod vibracija za većinu vremena kada je alternator u upotrebi. To može dovesti do popuštanje matice na izlaz stud. Trebali bi se osiguralo da ove žice ispravno spojeni na alternator i baterije.
Paljenje prekidača; Znak kvar paljenje prekidača može biti sustav nemogućnosti naplate. Te bi trebao osigurati da alternator regulator je dobivanje napon kada je prekidač na i bez napajanja kad se uključi off.
Regulatora; regulator stalno pod stresom jer mora nositi s visokim strujama i mijenjanje tranzijenata. Potražite terminal sa žicom povezivanju na alternator. Koristite voltmetar to ček za struju na području terminala uz pomoć jednog voltmetar. Tu bi trebao biti bez ili s vrlo minimalan struje kada je prekidač za paljenje je isključen i kad je on, voltmetar treba dočarati nekoliko volti.
Kako otkloniti poteškoće Problem Alternator?
Korak 1; Za početak alternator rješavanje problema procesa, izvadite akumulator. Otpustite matice na spona s ključem i ukloniti negativne kabel prije dodirivanja pozitivan kabel. Izvucite akumulatora iz motora zaljev.
Korak 2, Sada, da pozitivne baterije terminala spojite pozitivnu vodstvu punjač. Nakon ovoga povežite negativne vodstvo baterije punjača u negativne baterije terminal. Uključite punjač i neka baterija.
Korak 3; Čim primijetite 'puna naboja' znak na baterije, odspojite bateriju s punjača. Ostavite baterije jer je za oko 12 - 14 sati. Uključite brojčanik na voltmetar da 'napon.
Korak 4; Uzmite crvenu vodstvo voltmetar i dodir akumulatora pozitivne terminal. Nakon toga, uzmite crni vodstvu voltmetar i dodir na komad metala koji se temelji (okopavanje). Sjeti ne dotaknuti crne dovesti do negativne baterije terminal.
Korak 5; na komad papira, skinu čitanja optužbe kako je prikazano na voltmetar. Za standardnu ​​auto baterije (12 volti) čitanje trebao doći blizu 14. U slučaju Vaše akumulatora napon pokazuje čitanja ispod 13, to označava da baterija je 'mrtav' i neće snosi nikakve naplatiti. Ukoliko se baterije ne snosi naknadu, to znači da vaš automobil alternator je oštećen.
Korak 6; Problem mogao biti s bilo od alternator dijelova. Provjerite sljedeće:; ožičenje kreće iz alternator. To ne bi trebao biti izlizane. ; Utičnice za struju bi trebao biti čvrsto uklapaju u alternatoru. ; Uzemljenja žica spojeni na alternator treba rđa i boje besplatno. , Ne bi smjelo biti labav žice konektora ili razloga, jer uzrokuje alternator do pregrijavanja. ; Nema buke trebala potekne od alternator au slučaju čujete neke, alternator ležajevi potrebu biti promijenjen. ; Pročitajte više na:; Kako Provjerite Alternator; Kako Zamijeniti Alternator; Zamijenite Alternator Belta; Nakon isprobavanja alternator otklanjanje poteškoća upute dao gore, ako primijetite štetu je žestoko, zamjenjujući alternator je dobar izbor. Pogotovo ako se automobil je uistinu stari, to bolje promijeniti alternator kako bi se izbjegle daljnje probleme.

No comments:

Post a Comment