Sunday 22 January 2012

Himni za Pogrebi

Pjesme su koristi od stoljeća u pogrebnim uslugama. Iako ništa ne mogu zapravo konzole tužno srce za neko vrijeme barem, tradicionalne pjesme za nas dvoje pomoć izraziti tugu i pružiti utjehu i ohrabrenje u mučili srca. Sada dana pjesme za sprovod također su ponekad igrali na pogrebima, ali vrlo malo ih zapravo pružiti utjehu. Možete odabrati himne po Vašem izboru, ili čak i hvalospjevima koji su voljeli umrlog mogu biti izabrani. Pročitajte tekst himne prije nego ih koristite za spomen službu ili sprovoda, tako da znate što točno himnu prenosi. Kao što postoji širok izbor na raspolaganju, one pjesme mogu biti izabrani koje imaju nešto slično pokojnika. Bolje je pružiti stihovima himne koja će se igrati u ljudi pohađaju pogreb, jer nisu svi su dobro upućen s hvalospjevima. Sljedeći hvalospjevima može biti predstavljen na jednom CD-u ili čak i uz pomoć malog instrumenta, ovisno o tome što je više moguće. Nakon pet himne koja se također može koristiti kao himne za katolički sprovod masa. Znati više o organiziranju pogreba u člancima u smrt i umiranje.
Popularni Pogrebne Hymns
Pridržavati With Me
Ostane sa mnom: brzo pada večer,, tamu produbljuje, Gospodin, sa mnom se pridržavati:; kada druge pomagače ne uspiju pobjeći i udobnost,, pomoć nemoćnim, O ostane sa mnom.
Trebam tvoje prisutnosti svakim sat;, ali ono što tvoja milost može folije napasnika moć?, Koji, kao i sebe, moj vodič i ostati mogu biti?; Kroz oblak i sunce, Gospodine, ostanite sa mnom.
Ne bojim se neprijatelj, s tobom na ruke da blagoslovi;, bolesti nemaju težinu, a suza nema gorčine., Gdje je smrti žalac tamno? gdje, grob, pobjeda tvoja?, A ja još uvijek trijumf, ako ti ostane sa mnom.
Držite ti tvoj križ pred mojim očima zatvaranja,, sjaji kroz mrak, i pokažite mi na nebu,, nebo je ujutro pauze, i zemlja je uzalud sjene se spuste,, u životu, u smrt, Gospodine, ostanite sa mnom.
- Henry Franjo Lyte.
Dan si dao
Dan ti dao, Gospodine, je završila,, Mrak pada na tvoj nagovor,, Tebi naša jutra himni uzašao,, tvoje hvale posveti naš odmor.
Zahvaljujemo ti što Tvoje crkva budan,, Dok zemlja role dalje u svjetlo,, Kroz čitav svijet njezin sat je čuvanje,, i počiva ne sada po danu ili noći.
Kao o'er svakog kontinenta i otoka; zore vodi na neki drugi dan,, glas molitve nikad ne šuti,, niti umire soj pohvale daleko.
Sunce da nas ostatak ponude se budi, našoj braći 'Neath zapadnom nebu,, i iz sata u sat svježe su usne odluka; Tvoje čudesne djela čuo na visokom.
Tako se, Gospodine! Tvoje prijestolje nikada ne smiju,, Sviđa mi se zemlja je ponosna carstva, proći;, Tvoje kraljevstvo stoji, i raste za sve,, dok se sve tvoje vlastite stvorenja Tvoje vlast.
- John Ellerton.
The King Of Love My Shepherd je za
Kralj ljubavi mog pastira,, Čija je dobrota faileth nikada, a ja ništa nedostaje, ako sam mu, a on je moj zauvijek.
Gdje potoci žive vode protoka; Moj otkupljena duša on vodi u,, A gdje se zeleni pašnjaci rastu! S hranom nebeski hrani., Perverzno i ​​glup često sam odlutala,, ali ipak u ljubavi on mi je tražio,, a na njegovo rame lagano položi,; i dom radost mene doveo.
U smrt je tamno dolina Ne bojim se bolestan, s tobom, dragi Gospodine, pored mene,, svoj štap i osoblje moje udobnosti još uvijek,, tvoj križ prije da me vodi.
Ti spread'st stol u mojim očima,, Tvoje bestoweth melem milosti,, A što o prijevozu radost Iz tvoje čiste kalež teče!
I tako kroz sve duljine dana, Tvoje dobrote faileth nikad:, Dobri pastir, mogu ja pjevati tvoju slavu, u roku od tvoje kuće zauvijek.
- Henry Baker.
Budi Moja vizija
Budi moja vizija, Gospodine za moje srce,, ništa se sve ostalo za mene, osim da si.; Ti moje najbolje misli, po danu ili po noći,, Waking ili spavanje, Tvoje prisutnosti moje svjetlo.
Budi moja Mudrost, i ti moj pravi Riječi, koje sam ikada s Tobom i Ti sa mnom, Gospodine!, Ti moje veliko Oče, ja sam tvoj pravi sin,, ti u meni stanu, a ja sam s Tobom jedan.
Budi moje bitke štit, mač za borbu,, budi moje dostojanstvo, Ti moja radost, ti moje duše zaklon, Ti si moj visoki toranj:; Podignite Ti mene nebu, O Snaga moje snage.
Bogatstvo sam pazi ne, niti čovjek je prazna pohvale,, ti moja Nasljeđivanje, sada i uvijek:, Ti i Ti si samo, prvi u mom srcu,, High King of Heaven, moje blago "Ti si.
Visoki kralju nebeski, moja pobjeda osvojio,, Mogu li doći do neba radosti, O svijetle Heaven's Sunca!, Srce svoje srcu, bez obzira na zadesiti,, ipak se moje viđenje, O Vladar svega.
- Dallan Forgaill.
Amazing Grace
Iznenađujuće milosti! kako slatko zvuk,, da je spasio jednog jadnika poput mene!, Bio sam jednom izgubio, ali sam sada pronašao,, bio je slijep, ali sada vidim.
'Twas milosti da uči moje srce za strah, i milost moje strahove razriješen;, kako je to učinio milost dragocjeno pojavljuju, a sat sam prvi put vjerovao!
Gospodin je obećao dobro za mene, a njegova riječ moja nada siguran, a on će moj štit i dio biti, sve dok život traje.
Kroz mnoge opasnosti, muka, i zamke,, ja sam već došao,, 'tis milosti dade me doveo siguran do sada, i milost će dovesti me kući.
Da, kada je ovo tijelo i srce će ne,; i smrtni život prestaje,, ja ću imati, unutar veo,, život radosti i mira.
U svijetu uskoro će se otopiti poput snijega,, sunce odbijaju da se sjaji,, Ali Bog, koji me pozvao ovdje na zemlji,, bit će zauvijek moja.
Kad smo bili tamo deset tisuća godina,, svijetle svijetli kao sunce, a mi smo ni manje dana da pjeva hvalu Božju, nego kad smo prvi put bih počela.
- John Newton.
Pročitajte više na:; što pisati na sprovod kartice, Pogrebne Cvijeće: Isporuka i aranžmanima, kako planirati sprovod, sprovod Etiquette: "Ovo su bile neke pjesme za nas dvoje. Možete koristiti te pogrebne pjesme za spomen službu također. Ako ništa drugo, ove pjesme za nas dvoje će najmanje konzola tugovanje srca malo.

No comments:

Post a Comment