Saturday 28 January 2012

Razveseliti Izreke

Bodrenje gore citati i izreke su potrebne svima u nekim ili drugi put u životu. Postoji mnogo trenutaka u životu, gdje se osjeća izgubljeno i niske, ali malo smiješni riječi definitivno se može oraspoložiti! Sljedeći je zbirka razveseliti citati, neki motivacijski, inspirational citati a drugi su smiješne citate, ali svi oni imaju isti učinak, širok osmijeh na lice! Pročitajte više na poznati citati.
Dobro razveseliti Izreke
Samo pomislite kako je sretan da će biti ako ste izgubili sve što ste upravo sada, a zatim ga je dobio natrag. - Frances Rodman.
Neuspjeh treba biti naš učitelj, a ne naša pogrebnog poduzeća. Neuspjeh je kašnjenje, a ne poraz. To je privremena zaobilaznicu, a ne mrtav kraj. Neuspjeh je nešto što možemo izbjeći samo rekavši ništa, i ništa ne činiš, i biti ništa. - Denis Waitley.
Vrlo malo je potrebno da bi sretan život, to je sve unutar sebe, u svoj način razmišljanja. - Marcus Aureliu.
Kažu da osoba treba samo tri stvari da budu istinski sretni u ovom svijetu: nekoga voljeti, nešto učiniti, i nešto za nadu. -Tom Bodett.
Dobar život, kao što sam to zamisliti, je sretan život. Ne mislim da ako su dobri ćete biti zadovoljni, mislim da ako ste sretni da ćete biti dobro. - Bertrand Russell.
Sreća je kada se ono što mislite, što kažete, i što radite u harmoniji. - Mahatma Gandhi.
Uspjeha i neuspjeha. Mi mislimo na njih kao suprotnosti, ali oni stvarno ne. Postoji drugovima. junaka i sidekick. - Laurence Shames.
Ako želite živjeti sretan život, kravatu na cilj, a ne na ljude ili stvari. - Albert Einstein.
Pokušajte i uspjeti, ali ne ne probati. - Anonymous.
Sreća je smisao i svrha života, cijeli cilj i kraj ljudskog postojanja. - Aristotel.
Sretna osoba nije osoba u određeni skup okolnosti, nego osoba koja ima određeni skup stavova. - Hugh Downs.
Nisam uspjeti test, sam upravo pronašao 100 načina da je radite krivo. - Benjamin Franklin.
Većina ljudi će radije biti sigurni da ste jadni, nego da riskiraju biti sretan. - Dr. Robert Anthony.
Najveća prepreka do uspjeha je strah od neuspjeha. - Sven Goran Eriksson.
Uspjeh nije ključ za sreću. Sreća je ključ uspjeha. Ako volite ono što vam je činiti, da ćete biti uspješni. - Albert Schweitzer.
Kada je u pitanju poraz, prihvatite to kao znak da se vaši planovi nisu zvuk, obnoviti tih planova, i plovimo prema još jednom svoj prestižni cilj. - Napoleon Hill.
Vino je konstanta dokaz da nas Bog ljubi i voli da vidi nas sretnima. - Benjamin Franklin.
Ne vjeruj čovjeku koji je, kada je ostao sam u sobi s jednom čaj ugodan, ne to probati. - Billy Connolly.
Neki više razveseliti Izreke
Ljudi u svojim rukovanje stvari često ne uspijevaju kada su o tome uspjeti. Ako netko ostaje kao pažljiv na kraju kao što je bio na početku, neće biti neuspjeh. - Lao-tzu.
Nema tajni za uspjeh. To je rezultat pripreme, teškog rada i učenja iz neuspjeha. - Colin Powell.
Kada smo sretni uvijek smo dobri, ali kada smo dobri nismo uvijek sretni. - Oscar Wilde.
Sve vrste računalne pogreške su sada okreće gore. You'd biti iznenađeni da znaju broj liječnika koji tvrde da su liječenju trudne muškarce. - Isaac Asimov.
Ne postoje neuspjesi - samo iskustva i reagiranja na njih. - Tom Krause.
Uspjeh gradi karakter, neuspjeh to otkriva. - Anonymous.
Najpametnija osoba nije onaj koji ima najmanje kvarova, ali onaj koji se okreće kvarova najboljim račun. - Richard R. Grant.
Uspjeh je sposobnost da se ide od neuspjeha do neuspjeha bez gubljenja vaš entuzijazam. - Sir Winston Churchill.
Ako ste napravili greške, čak i one ozbiljne, uvijek postoji još jedna prilika za vas. Ono što mi zovemo neuspjeh ne pada dolje, ali boravka dolje. - Mary Pickford.
Ja sam propustio više od 9000 udaraca u mojoj karijeri. Ja sam izgubio gotovo 300 igara. Dvadeset i šest puta sam bio vjeruje da se igra pobjednički koš i promašio. Ja sam uspio iznova i iznova i iznova u mom životu. I to je razlog zašto sam uspjeti. - Michael Jordan.
Ja sam ne boji umrijeti. Ja samo ne želim biti tamo kad se dogodi. - Woody Allen.
Naša najveća slava nije u nedostatku ikad, ali u diže svaki put mi uspjeti. - Konfucije.
Ne znam ključ za uspjeh, ali ključ za neuspjeh je pokušavate ugoditi svima. - Anonymous.
Nemojte biti obeshrabreni by neuspjeh. To može biti pozitivno iskustvo. Neuspjeh je, u izvjesnom smislu, autoceste do uspjeha, u koliko svaki otkriće ono što je laž vodi nas tražiti ozbiljno nakon što je istinito, a svaki svježe iskustvo ukazuje na neki oblik pogreške koji ćemo kasnije pažljivo izbjegavati. - John Keats.
Dobri ljudi su dobri jer oni dolaze do mudrosti kroz neuspjeh. - Anonymous.
Tajna kreativnosti je znati kako sakriti svoje izvore. - Albert Einstein.
To su neke od popularnih razveseliti citati. Zato sljedeći put vi ili vaš prijatelj je osjećaj niska, da koriste ove citati i osjetiti dobar osjećaj!

No comments:

Post a Comment